19. Bölüm

242 32 23
                                    

“Gangsterlerin kendi hayatlarına canı gibi bakmadıklarını düşünme!”

Yang Lei şaşırmış bir şekilde Fang Yu'ya baktı.

Fang Yu bu cümleyi ağzından kaçırdı, sonra tekrar sustu. Tek kelime etmeden bir sigara daha içti, gözleri yere sabitlenmişti. Yang Lei ne düşündüğünü bilmiyordu.

Uzun bir süre sonra Fang Yu ağzını açtı, "Da Hu gittiğinde kendi kendime, hayatımın geri kalanında bir erkek kardeşimin önümde öldüğünü görmek istemiyorum diye söyledim."
Fang Yu'nun gözleri bilinmeyen bir noktaya sabitlendi, "Bugün hastanede, bunu tekrar deneyimlemem gerektiğini düşündüm."

Fang Yu'nun sesi çok uzak bir yerden geliyor gibiydi.
Yang Lei sessizce ona baktı.
Yine de Fang Yu, düşüncelere dalmış halde bir daha konuşmadı. Elindeki sigara ucu çok uzun oldu. Yere düştü ama Fang Yu tepki vermedi.

“…Bir daha böyle olmasını istemiyorum.”

Fang Yu'nun Yang Lei ile mi yoksa kendi kendine mi konuştuğunu bilmiyordu.

"Ben biraz daha çorba getireyim."
Fang Yu sigarasını söndürdü, ayağa kalktı ve mutfağa doğru yürüdü.
Fang Yu iki adım yürüdü ve durdu. Yang Lei ona arkadan sarıldı.

Yang Lei, "Ben Da Hu'dan farklıyım," dedi, "O zaten burada değil. Ben buradayım. Benim hakkımda iyi düşünürsen, Da Hu'nun payına rağmen senin önünde yaşarım. Sen beni görmekten bıkana kadar yaşayacağım.”

Yang Lei için bu sözler tüm kalbiyle bir itiraftı.

Fang Yu'nun onu bir kardeş, Da Hu gibi bir kardeş olarak gördüğünü biliyordu. Fang Yu, tıpkı Da Hu'nun o zamanlar yaptığı gibi, bir erkek kardeşinin tekrar gözlerinin önünde kaybolduğunu görmekten korkuyordu.
Ama onun için Fang Yu zaten bir kardeş değildi.

Yang Lei, neden birkaç adım atması ve ona sarılması gerektiğini düşünmeden önce Fang Yu'ya çoktan sarılıyordu. Arkasını dönerken Fang Yu'nun yalnız sırtını gördüğünde, kalbi acı içindeydi ve mutsuzdu.
Kardeşini kaybetmenin acısını bir daha yaşamasına izin vermeyecekti. Böyle bir deneyime bir kez sahip olmak yeterliydi.

“Payı ile ne demek istiyorsun? Da Hu zaten üç yıldan fazla bir süre önce öldü. Şu anda senin için endişeleniyorum!” dedi Fang Yu.

Da Hu onun erkek kardeşiydi, Yang Lei de onun erkek kardeşiydi ama Da Hu, Da Hu'ydu ve Yang Lei, Yang Lei'ydi. Bu iki kişi hiç de aynı değildi.

Yang Lei'ye sırf Da Hu'yu düşündüğü için onun için endişelenmediğini bildirmek istedi. Bugün gerçekten korkmuştu. O korkunç motosikleti ve yerdeki kan lekelerini gördüğünde, Fang Yu yıllardır hissetmediği bir korku hissetti. Ameliyathanenin dışında zihni boştu. O sırada kuzeni Chuan-zi ölümcül bir şekilde bıçaklandı ve hayatı tehlikedeydi, yine de sakinliğini koruyabilir ve bununla başa çıkabilirdi. Da Hu idam edildiği gün de zihinsel olarak hazırlanmıştı. Hiç bu kadar ani ve tam bir boşluk yaşamamıştı.

“İyi insanlar uzun yaşamazlar; tehditler bin yıl kalır. Ben iyi bir insan değilim. Ben bir tehdidim, bu yüzden endişelenme. Hayatım uzun!" dedi Yang Lei, hala Fang Yu'ya sarılırken.

"Siktir, sen de bir baş belası olduğunu biliyorsun!" Fang Yu, gülümseyerek söylemek için elini çevirerek eğlendi.

Yang Lei insanlara yapışmayı, onları kucaklamayı ve öpmeyi severdi. Fang Yu zaten biliyordu ve biraz uyuşmuştu. Yang Lei'nin böyle bir alışkanlığı olabileceğini düşündü, bu yüzden ona sarılmasına izin verdi.

"Birkaç yıl önce olduğum gibisin. Pervasızdım ve sorun çıkarmayı severdim. Gerçekten sana bir şey olmasından korkuyorum."

Fang Yu'nun gözünde Yang Lei genellikle hala çocuksuydu, kalbinin derinliklerinden konuştu.

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin