86.Bölüm

94 17 1
                                    

Bu yöntem üzerinde anlaşmalarına rağmen, Fang Mei evlilikten bahsetmek için acele etme niyetinde değildi.

Sonuçta flörtten evliliğe kadar bir süreç olması normaldi. Önce ailelerine çıktıklarını, anne babalarının daha sakin olduğunu ve onları hayal kırıklığına uğratmadıklarını söylediler.

Fang Mei'nin babasının durumunu gözlemleyecekler ve gerçekten erteleyemeyecekleri kadar bekleyeceklerdi.

Fang Mei, Yang Lei'yi düşünen biriydi. Bu bir çıkar evliliği olsa bile, Yang Lei'yi bir kez evlenmiş biri yapacağını biliyordu. Yang Lei gelecekte tekrar evlenmek isterse, az ya da çok bir etkisi olacaktı. Yang Lei için üzüldü. Fang Mei, davranışlarında çok düşünceliydi. Evlilik kesinlikle gerekli olduğunda gerçekleşecekti. Şu anda, oyalanabildikleri kadar, önce oyalanacaklardı.

Yang Lei'nin herhangi bir itirazı yoktu. Fang Mei'nin düzenlemesine uydu.
Yoldaşı bir düğün yaparken Yang Lei, orduda evlilik prosedürlerinin nasıl yapıldığını sordu. Siyasi kadro onun bunu sorduğunu görünce alay ettiler:

"Xiao Yang, düğün yapma sırası ne zaman sana gelecek?"

"Sessizce yapma, tamam mı?"

.....

Yang Lei sadece gülümsedi ve üzerini örttü. Orduda hiç kimse Yang Lei'nin kız arkadaşını görmemişti. Hepsi onun yüksek standartlara sahip olduğunu biliyordu. Birçok insanla tanışmıştı ama hiçbirini beğenmemişti. Aynı zamanda ondan hoşlanan ve kendi insanlarını ona tanıtan alay liderlerinin kendileriydi.

Geçen sefer, askeri işler departmanının Müdürü Zhou ona kızı Zhou Yun'u almasını söylediğinde, bunun bir ipucu vardı. Yang Lei tüm bunları kibarca reddetti ve bunun için birçok insanı gücendirdi. Böylece alaydakiler, bir aile geçmişi ve Kurmay Subay Yang gibi bir karaktere sahip, bakalım gelecekte nasıl bir tanrıça bulacak dediler.

701 alayı, kasabadan çok da uzak olmayan bir askeri tatbikat alanında rutin olarak ayda bir gerçek bir muharebe tatbikatı yapıyordu. Her rutin askeri tatbikat yaklaşık üç gün sürerdi. Dinlenme süresi boyunca, kadrolar alışveriş yapmak için insanları getirir ve askerleri yiyecek ve içecekle ödüllendirmek için geri dönerdi.

Geceleri, kasabanın yanındaki 531 numaralı karakolda kalacaklardı. Her ay bu zamanlarda ordu bu günler için talim yapmaya gelirdi. Genellikle askeri kampa kimse giremezdi. Bu sırada kasabada birçok subay ve askerle karşılaşılabilirdi. Kasabadaki herkes, bazı küçük dükkanların bu günlerde özellikle orduyla iş yaptığını biliyordu.

Yang Lei eğitimden sorumluydu. Her seferinde takımı egzersiz için dışarı çıkarmak zorunda kaldı. Bu egzersiz günlerinde, yiyecek, günlük ihtiyaçlar için sık sık kasabaya giderdi.

Bu kez, tatbikatların ikinci gününde, öğle tatilinde, Yang Lei ve birkaç kadro, bir şeyler satın almak için kasabadaki küçük bir dükkana gitti. Dükkanın sahibi bir gençti ve tanıdıklarıyla sohbet ederken yaşadığı şoku atlatıyordu.

"Daha önce bizim kasabamızda böyle bir şey yoktu! Sokaklardaki soygun beni ve karımı korkuttu ve dün gece neredeyse geri gelemeyecektik!"

"Kimdi? Seni kim korkuttu!"

"Üç iri ve uzun adam, hepsi bıçaklı! Kahretsin, o bıçaklar çıkar çıkmaz karım neredeyse bayılıyordu. Gerçeği söylemek gerekirse bacaklarım zayıfladı! İlk bakışta, onlar küçük hırsızlar değil, sabıkalılardı. Bence öldürmeye bile cesaretleri vardı!"

Küçük patronun sözleri, mağazadaki herkesi toplayıp dinlemeye yöneltti.

"Bu çok korkutucu! Daha sonra ne oldu?

"Bundan bahsetmişken, gerçekten şansım yaver gitti. Daha sonra, tesadüfen yoldan geçen biri karşıdan karşıya geçti. O kardeş, kahretsin, gerçekten harikaydı! Hepiniz görmeliydiniz. Bıçaklı üç kişi, yalnız ve silahsız adamı yenemedi! Neler olduğunu net bir şekilde görmedim ve o üçünü yere indirdi. Bıçakları birkaç metre öteye uçtu. İnsanlar tek tek tekmelendi ve uzun süre ayağa kalkamayarak yerde yuvarlandılar!"(Fang Yu🥺)

Küçük patron dün geceki sahneyi hatırladığında ağzı köpürüyordu.

"Bunun bir sivil polisin becerisi olduğuna inanmıyorum! Sivil polis bile onu yenemez!"

"Nasıl bir insan bu kadar vahşidir? Bizim kasabadan mı?"

Konuşma insanları meraklandırdı.

"Çok karanlıktı. Yüzünü tam olarak net göremedim ama o figür ve boy kesinlikle bizim kasabadan değildi ama biraz tanıdık geldi."

Küçük patron onu daha önce adamı gördüğünü düşündü.

"Asker miydi? Dün tatbikat günü değil miydi? Sivil kıyafetlerle oynamak için kaçan bir asker olabilir."

Kasaba halkının kalbinde sadece askerler bıçaklı insanlara karşı savaşma cesaretine sahipti.

"...Şimdi sen söyleyince hatırladım! Bu kişiyi daha önce görmüştüm! Doğru, son günlerde ordu eğitimi için geldi. Daha önce benim evimden sigara aldı! O güvenilir. O gerçekten bir asker olabilir!"

Öte yandan, Yang Lei ve birkaç kadro her şeyi duydu. Hatta küçük patron, memurları gülümseyerek selamladı:

"Teşekkürler, halkın askerleri!"

Bunu duyan memurların hepsi oldukça şaşırmıştı.

"Muhtemelen bizim askerlerimiz değil, değil mi?" bir bölük komutanı başını çevirip mırıldandı.

"Akşam kadroların dışarı çıkmak için izin istemesi gerekiyor. Askerlerin müştemilattan çıkması imkansızdır. Dün geceki acil toplantıda kimse kayıp değildi."

"Tek kadro biziz. Dün gece hepimiz oradaydık. Kesinlikle biz değildik!"

"Eh, boşuna övüldük! Anlaşmanın daha iyi tarafını bulduk."

"Yang Lei, sen değildin, değil mi? Alayımızın bireysel mücadelesinde şampiyonluğu kazandın!" diye bir yoldaş şaka yaptı.

Yang Lei ödüyordu ve dikkate almadı.
"Söylemiyorsun. Gerçekten ipek bir pankartım yok. Gidip o üçünü arayacağım ve bu erdemli işi kendim yapacağım!"

Yang Lei sözleriyle herkesi güldürdü.

.
.
.

Fang Yu'nun gölgesini hissettik. Sizce askeri kamp için gittikleri küçük bir kasabada onun bulunma ihtimali bir tesadüf mü yoksa gizliden Yang Lei'yi takip mi ediyor...
💫💫💫

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin