33.Bölüm

220 26 0
                                    

Lao Liang'ın kardeşlerinin hepsi geldi, büyük bıçaklar ve üçgen süngüler çıkardı ve arkasında durdu.
Lao Liang'ın vahşeti, Zhou Er'in insan grubunu şok etti.

Bu prensler ve zengin çocuklar için durum ciddileşirse, hangisi gerçekten bu çete savaşçılarıyla savaşma cesaretine sahipti? Bu savaşçılardan hangisi yüzlerce kanlı savaştan geçmemişti? Bu arada, bu zengin çocuk grubu, şiddetli ağızları dışında, eğer gerçekten kavga etmeye başlarlarsa, her biri en çok bağıran ve en hızlı koşanlardı! Bu prensler grubunun gücü ve arkalarında insanlar olsa bile, çeteyi gerçekten kızdırırlarsa, hayatlarına mal olsa bile sizinle sonuna kadar savaşırlardı. Öldürülüp sonra o kişiyi hapse atıp idam etmenin bir faydası var mıydı?

Yani bu zengin çocuklar da aslında bu gerçeği anladılar. Jianghu patronlarından korkmuyorlardı, çünkü Jianghu patronları çoğunlukla her şeyi etraflıca değerlendiriyor ve endişeleri vardı. Yerine, Jianghu'daki bu düşük seviyeli haydutlardan korkuyorlardı. Gözleri gerçekten kızarsa ve cana karşılık can istese senden korkar mıydı?!

Lao Liang'ın dizilişini görünce, Zhou Er'in iki masasındaki herkesin dili tutuldu ve kimse kıpırdamadı. Hepsi Zhou Er'i izledi.

Zhou Er de korkmuştu ama Zhou Er çok zekiydi. Bu diziyi görünce Lao Liang'ı dizginlemek için ne yapması gerektiğini biliyordu.

"Bıçakla, şurayı bıçakla!"
Zhou Er göğsünü dışarı çıkardı ve işaret etti, "Beni bıçaklamaktan çekinme! Beni bıçakladığın sürece, beni öldürüp öldürmemen önemli değil. Beni kırsan bile, Grand Century Restaurant'ı açmayı aklından bile geçirme. Bugün kapanacak! Yarın Sanayi ve Ticaret Bürosu işletme ruhsatınızı iptal edecek! Bana inanıyor musun?"

"Cesaretin varsa benimle dışarı çık!" Lao Liang kükredi. Zhou Er'in boş tehditler savurmadığını biliyordu ama unutmuştu. Zhou Er, "cesareti olan" biri miydi? Jianghu'nun kurallarına uyacak biri miydi?

"Neden dışarı çıkayım? Bugün burada oturacağım. Burada sadece oturmakla kalmayacağım, burayı yerle bir de edeceğim! Size söyleyeyim, bugün gelmeden önce zaten polisi aramıştım. Yakında insanlar gelecek. Hareket etmeye cüret edersen, polise bunu yapanın Fang Yu olduğunu söylerim. Beni bıçaklamaya cüret edersen, Fang Yu'nun beni bıçakladığını söylerim. Bana inanmıyorsan, polisin sizi mi yoksa beni mi dinlediğine bir bakın."

Zhou Er kendini beğenmiş bir şekilde konuşmayı bitirdi ve kaygısız ve memnun bir şekilde oturdu.
Lao Liang her türden sert adamla tanışmıştı ama hiç bu kadar utanmaz bir aşağılık adamla tanışmamıştı. Bıçaklanabilirdi ama kesinlikle Fang Yu'yu suçlayamazdı. Tereddüt etti. Lao Liang'ın tereddüt ettiği anda, Zhou Er acımasızca: "Parçalayın!" dedi.

Personel çığlık atarken, restoranın masaları, sandalyeleri, cam eşyaları ve deniz ürünleriyle dolu akvaryum paramparça oldu. Zhou Er'in şeytani grubunun en büyük yeteneği yok etmekti. Zhou Er'in parçalamada başı çektiğini görünce hepsi birlikte hareket ettiler. Bu paramparça seslerin ortasında, Grand Century Restaurant göz açıp kapayıncaya kadar darmadağın oldu.

"Ananı sikeceğim!" Lao Liang artık buna dayanamadı. Masanın üzerine atladı ve birkaç adımda Zhou Er'e ulaştı. Tam ona vurdu!

Lao Liang saldırdığında, arkasındaki kardeşlerinin hepsi saldırdı. Bıçakları acımasızca bu zengin çocuk grubunu kesti.

Ama Lao Liang'ın hala bir beyni vardı. Bıçağın ucunu kullanmadı; kesmek için bıçağın omurgasını kullandı. Bıçağın omurgası bir yarayı kesemezdi ama bıçak kullanmayı bilenler, bıçağın sırtıyla keserek de insanlara ıstırap veren acılara neden olabilirdi!

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin