116.Bölüm

148 15 8
                                    

Askeri bölgede dövüş sanatları eğitiminin verildiği ayda, 701 alayı kapalı pratikteydi. Eğitim kurmay subayı olarak Yang Lei, ayın büyük bir bölümünü dağlarda hareket etmeden geçirdi. Bırakın cep telefonunu dış dünyayı aramak için kullanmayı, yüzünü bile gösteremiyordu.

Askeri tatbikat sahasında zırhlı savaş araçları kükredi ve helikopterler daireler çizdi. 1 Nolu Komuta Karakolunda, Yang Lei perdeyi kenara itti ve sabırsızca konuşarak içeri girdi.
"Xiao Chen! Bana bir çakmak ver!”

"Emredersiniz!"

Xiao Chen adlı genç asker aceleyle yanına gitti. Çakmağını çıkardı ve sigarayı Yang Lei'nin ağzında yaktı.
Yang Lei'nin yüzü boyandı. Kamuflaj savaş üniforması terden ıslanmış ve vücuduna yapışarak bronz boynunu ortaya çıkarmıştı. Kaşlarını çattı ve derin bir nefes aldı.

Xiao Chen cesurca eğildi ve dikkatlice sordu, “…Kurmay Subay Yang, tatbikatımız ne zaman bitecek?”

Planlanan bitiş zamanından zaten bir hafta sonraydı. Askerlerin hepsi kampa daha erken dönmek ve dinlenmek için birkaç gün izin almak için can atıyordu.

Duman, Yang Lei'nin sabırsız yüzünü kapladı, "Senden çok bende bunu bilmek istiyorum!"

“...…”

Xiao Chen sessizdi. Kurmay Subay Yang'ın öfkesini kontrol ettiğini söyleyebilirdi. Akıllı insanlar pervasızca hareket edip kötü bir sonuca uğramamalıydı.

Yang Lei üzgündü. Bu tatbikatın yarım ay olması gerekiyordu ama amir sebepsiz yere ve hiçbir açıklama yapmadan emir vermişti. Altı yedi gün daha sürecekti. Görev gerçekleştirilemezse itiraz etmeyecek ve gerektiği kadar kalacaktı, ancak tatbikat açıkça standarda ulaşmıştı ve mavi ordu geri çekilmişti.

Neden dağlarda oyalandıklarını bilmiyordu. Bir merkezi liderin gelip yoklama yapmasını beklemeleri söylenmişti. Sırf seyahat programına uyum sağlamak için defalarca tatbikat yaptılar. Tüm alayın birlikleri, kaynakları ve malzemeleri burada boşa harcanıyordu!

"Kurmay Subay Yang, bize de bir paket sigara verin!"

Tamamen silahlı iki asker, Yang Lei'ye küstahça sırıtarak çadırın içine girdi.
Yang Lei onlara tekme attı. İki asker gülerek uzaklaştılar.

“Kendiniz bulun!”

Yang Lei'nin tatbikat çantası oradaydı. Bu askerler bir sigara için can atıyorlardı.

"Emredersiniz!"

İki asker hazırda durup selam verdiler ve kaçarken mutlu bir şekilde gülümsediler.

"Hepsini çalmaya cüret ederseniz, sizi yere sererim!"

Yang Lei onlara kükredi. Yandaki telefonu çekti ve alay karargahını aradı.

“Lei-zi, bu kadar kızma. Başka bir seçenek yok mu? Amir bekle dedi. Bekleyemez misin?

Eğitim departmanı elamanı da çaresizdi.

Yang Lei ateşli öfkesini kaybetti.
“Kesin bir cevap verin! Daha kaç gün sürecek?!"

“Sabırsız olma! ...Hey, hangi acil meselen var? Neden bana bir telefon numarası vermiyorsun, ben de dışarıdakilere söylemene yardım etmiyorum?”

Eğitim sırasında her şey kapatılmıştı. Hem kadro hem de askerler için dışarıyla hiçbir şekilde temasa izin verilmezdi.

Yang Lei'nin keyfi yerinde değildi.
“…Ona söyleyemezsin!”

"Geçen yıl tatbikatın bir aydan uzun sürdüğünü ve bu kadar sabırsız görünmediğini hatırlıyorum… Ah, anlıyorum. Kız arkadaşını görmek için sabırsızlandığın için çok huzursuz ve sinirlisin, değil mi? Neden, sadece birkaç gün beklemiyorsun?”

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin