112.Bölüm

146 19 7
                                    

O gün, bu koşullar altında, sadece kısa bir kucaklaşmaydı.

Ancak yıllar sonra Yang Lei'nin anısına, bu, onunla Fang Yu arasındaki en uzun kucaklaşma olarak gelecekti. Bütün bir ömür, bütün bir ömür kadar uzun görünüyordu.

Fang Yu'nun çamur ve kanla kaplı elleri Yang Lei'nin yüzünü tuttu. Sanki bıraktığı anda kaybolacakmış gibi yanaklarını sertçe okşadı. Yang Lei'nin parmakları Fang Yu'nun sırtına battı.
Tüm duyuları Fang Yu'nun gözlerine doğru odaklandı. Yang Lei kendi varlığını hissedemiyordu...

Binlerce kelime bir fırtına gibi göğsünü doldurdu, ancak Yang Lei yalnızca bir cümle haykırdığını duydu: "...Delirdin mi?!"

Yang Lei'nin titreyen sesi yağmurda dağıldı...

Fang Yu, omzunu sıkıca kucakladı ve kelime kelime konuştu, "Hadi eve dönelim."

Uzun bir süre sonra, Yang Lei'nin hafızası aslında o anda söylediklerini ve yaptıklarını unuttu. Bunalmış zihninde bir boşluk gibiydi. Yang Lei, hatırladığını ve net bir şekilde hatırladığını biliyordu, ancak bu, zihninin derinliklerindeydi. En derin yere yerleştirilmişti ve ona sadece o dokunabilirdi...

Tehlikeli ormanı terk ederek orayı terk ettiler.
Bir sinyal bombası gökyüzüne uçtu. Parlak ışık insanların gözleri önünde patladı.

Yerdeki kargaşa, pervanenin dönüşü, kurtarma ekibinin aciliyeti...

O gün ulusal bir televizyonda afet bölgesiyle ilgili bir haber yayını vardı. Afet bölgesine hızla yağan yağmur durumu ağırlaştırdı, ancak neyse ki çamur akışına veya büyük çaplı dağ heyelanına neden olmadı. Acil kurtarma ekibi zaman kazandı ve etkilenen insanlar güvenli bir şekilde tahliye edildi...

Helikopter yavaşça indi ve yerdeki insanların saçlarını çılgınca savurdu.
Son derece yüksek ses Yang Dahai'nin kulaklarını sağır ediyor, kalbi şiddetle atıyordu.

Kalabalık endişeyle bekledi. Sonunda iki figürü gördüklerinde, alkışlamaya başladılar...

Sağlık personeli ileri atıldı. Komiser Lu ve askerler de ileri atıldı.
Yang Dahai'nin adımları kararsızdı, sendeleyerek ilerliyordu...

.
.
.

Yang Lei uyandığında hastanenin kar beyazı tavanını gördü ve burnuna dezenfektan kokusu geldi.

Bir an sersemledi. Nerede olduğunu anlayınca aniden doğruldu.

"Uyandın mı? Dikkatli ol. Hâlâ serumun takılı!" Genç hemşire serumu ayarlamak için acele etti.

Yang Lei endişeyle etrafına baktı. Bu tek kişilik bir odaydı.

Yang Lei doğrudan sordu, "O nerede?"

"Kim?" Genç hemşire anlamadı.

"Benimle birlikte kurtulan kişi! O nerede?!" Yang Lei adeta kükredi ve genç hemşirenin korkudan donmasına neden oldu.

Yang Lei, Fang Yu'nun arama ve kurtarma çantasındaki sinyal bombasını patlattıktan sonra, yakınlarda dolaşan helikopter hemen yerlerini bulmuştu. Onları tehlikeden uzaklaştırmak için bir merdiven düşürdüler. Helikopter onları kabine getirdi. Kurtarma ekipleri ve sağlık personeli etraflarını sardı.

Yang Lei, Fang Yu'nun yanındaydı, parmakları Fang Yu'nunkilere sıkıca kenetlenmişti.

Yang Lei uykuya daldı. Zaten birkaç gün ve gecedir uyumamıştı. Fang Yu'nun göğsüne yaslanıp Fang Yu tarafından tutulduğunda, bu ani rahatlama hissi onun anında karanlığa düşmesine neden olmuştu.

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin