Sonunda Fang Yu, Yang Lei'yi teselli etmek için konuştu, "Ben iyiyim."
Fang Yu, bu konunun sonuçları hakkında özel sorular sormak için geçiş yaptığında, Yang Lei ona tek tek anlattı. Huo Tui'nin ebeveynlerinin ikisi de zengin iş adamlarıydı. Olaydan sonra elbette intikam da istediler ama Huo Tui önce davranıp birini bıçaklamıştı. Ayrıca, Huo Tui tarafından bıçaklanan Guo-zi, ondan çok daha ciddi şekilde yaralanmıştı. Soruşturma başlasaydı, Huo Tui'nin sorunu kesinlikle daha büyük olurdu. Bu nedenle, Huo Tui'nin ebeveynleri de derine inemedi. Nihayetinde her iki taraf da parayı kullandı ve bu meseleyi özel olarak halletti.
Grand Century Restaurant bu olay nedeniyle gerçekten çok şey kaybetti. Esas olarak itibar kaybıydı. Ne de olsa o zamanlar insanlar sürekli şehir merkezinin sokaklarında gelip gidiyordu. Olayı görenlerin hepsi otelin genel müdürünün polis tarafından olay yerinden götürüldüğünü biliyorlardı. Hatta bazıları bu restoranın çetelerle çok fazla ilişkisi olduğunu biliyordu. Kısa vadede, iş üzerinde kesinlikle bir miktar etkisi oldu.
Fang Yu bunu duyduktan sonra kaşlarını çattı.
Zhou Er'e gelince, Yang Lei, Fang Yu'ya sordu: "Onu daha önce tanıyor muydun?"
"İnsan grubunu tanıyordum. Onlarla hiç etkileşim kurmadım." dedi Fang Yu.
Karakola gittikten sonra Fang Yu da düşünmeye devam etti. Düşünüyordu, o ve bu Zhou Er'in yolları hiç kesişmemişti. Onunla Zhou Er arasında ne zaman düşmanlık oluştu ve Zhou Er neden doğrudan ona saldırdı?
Fang Yu şaşırmıştı."Lao Liang ve diğerleri?"
"Hayır, sordum. Lao Liang, onu hiç tanımadığını söyledi."
"Öyleyse diğer kardeşlerin onlarla kötü bir ilişkisi var mı?"
"Bunu duymadım. Gerçekten olsaydı bilirdim."
Yang Lei de anlayamadı. Zhou Er'in neden Fang Yu'ya saldırması gerektiğini anlamak istedi.
Aslında Zhou Er dükkânı parçaladığında bir cümle söylemişti ama bu cümle o sırada öfkeli olan Lao Liang tarafından gözden kaçırıldı. Şöyleydi:"Kadınımla flört etmeye bile cüret ediyor."
Elbette Lao Liang daha sonra bunu hatırladı ve Fang Yu ve Yang Lei'ye söyledi, ancak o zamana kadar Fang Yu ve Yang Lei sebebini zaten biliyordu.
Çünkü ikisi tam bu sorunu düşünürken birisi hastane odasının kapısını çaldı.
Yang Lei kapıyı açtı.Hastane odasının girişinde bir kız duruyordu. Merdivenleri koşarak çıkmıştı ama yüzü bembeyazdı.
Yang Lei, onun adını çoktan unuttuğunu düşündü ama o anda hatırladı.Lin Shanshan.
Lin Shanshan, Jianghai'nin en ünlü üniversitesinde birinci sınıf öğrencisiydi.
Okulda yaşamayıp evde yaşamasına rağmen genellikle evden dışarı çıkmazdı. Dün gece Fang Yu'nun başı belaya girdiğinde, bunu ancak bugün biliyordu.Ayrıca, ona söylemek için koşan Zhou Er'in kendisiydi.
"Sevgilinin şu anda nerede olduğunu biliyor musun?" Zhou Er, Lin Shanshan'ı üniversite kampüsünde durdurdu, "Kamu Güvenlik Bürosu'nda!" Zhou Er'in ifadesi çok gururluydu."Ne yaptın?" Lin Shanshan da aptal değildi. Zhou Er'in ifadesini görünce onun bir şey yaptığını tahmin etti.
"Bir şey yapmam gerekiyor mu? Onlar toplumun baş belası! Kanserliler! Çoktan tutuklanıp idam edilmeleri gerekirdi!"
"Sen!..." Lin Shanshan şok olmuştu ve kızmıştı. Küçüklüğünden beri terbiyeli yetiştirildiği için kötü sözler söyleyemiyordu ama bu Zhou Er'den ölesiye nefret ediyordu. Lin Shanshan hemen Grand Century Restaurant'a gitti ve Fang Yu'nun gerçekten polis tarafından götürüldüğünü duydu.
Üstelik bütün bir gecedir serbest bırakılmamıştı. Lin Shanshan o kadar endişeliydi ki neredeyse ağlayacaktı.
Lin Shanshan, Fang Yu'yu kurtarmak için babasına yalvarmaya gitti.
Lin Shanshan'ın babasının kim olduğu burada belirtilmeyecek. Her halükarda, Lin Shanshan gibi aile geçmişi olan biri için insanları kurtarmak kolaydı. Ama Lin Shanshan'ın babası onun isteğini kabul edecek miydi? Kızının alenen bir gangster çetesini kovalaması uzun zamandır yayılmıştı. Babasının Lin Shanshan'ı eve kilitlememiş olması zaten iyiydi. Daha sonra, Lin Shanshan'ın o genç adamı bir daha bulmaya gitmediğini gördü, bu yüzden herhangi bir işlem yapmadı.Fang Yu'nun Lin Shanshan'ı asla kabul etmediğinden bahsetmiyorum bile; Onunla olmayı gerçekten kabul etse bile babası kesinlikle oturup izlemezdi. Şu anda babasından bu konunun sorumluluğunu üstlenmesini istedi. Mümkün müydü?
Lin Shanshan'ın babası tarafından azarlanması dışında hiçbir sonuç yoktu. Başka seçeneği olmadığı için çok endişeliydi, bu yüzden sadece kendisi gidebilirdi. Onu Kamu Güvenlik Bürosuna götürmesi için ailesinin şoförünü aradı. Kamu Güvenliği Bürosunda, görevli polise Fang Yu'yu görmek istediğini söyledi. Fang Yu'nun durumunun ne olduğunu görmek istedi.
Lin Shanshan'ın güzelliğini ve arabasının sınıfını ve arabanın plaka numarasını gören polis, ona çok nazik bir şekilde çoktan dışarı çıktığını söyledi ve ona sıcak bir şekilde Fang Yu'nun halk hastanesine gittiğini söyledi.
Lin Shanshan gittikten sonra, Şehir Bürosundaki polislerin hepsi içini çekerek yorum yaptı, "Bu büyük gangster Fang Yu gerçekten yetenekliymiş! Genel Müdürün yeğeni, evi yanıyormuş gibi onu almaya geldi ve çok güzel ve zengin bir kız arkadaşı onu kurtarmaya geldi. O gerçekten inanılmaz!"
Burada, Lin Shanshan hastane odasına koştu. Lin Shanshan, Fang Yu'nun görünüşünü görünce gözyaşı döktü.
"Ne oldu?...Ağlama!"
Fang Yu, gözyaşları yüzünden kaybolmuştu.
Lin Shanshan, Fang Yu'nun yaralarına sızlayan bir kalple baktı. Hâlâ tam olarak ne olduğunu bilmese de, yine de iyi bir tahminde bulunabilirdi.
Lin Shanshan, bu şeyin onun yüzünden başladığı konusunda netti."...Üzgünüm. Senin böyle olman benim suçum..."
Fang Yu, Lin Shanshan'ın cümlesini anlamadı ama Yang Lei sebebini belli belirsiz tahmin etti. Lin Shanshan'a baktı.
"...Şu Zhou Er..." Lin Shanshan çok zorlukla konuştu, "...Beni takip etti ama ben onu görmezden geldim..."
Fang Yu anladı. Buradaki herkes anladı.
"Bunun için nasıl suçlanabilirsin? Geri dön, ben iyiyim."
Fang Yu, kızların onun önünde ağladığını görmeye alışkın değildi."Yaraların ciddi mi? Hastaneye mi kaldırılacaksın?" Lin Shanshan'ın gözleri hâlâ parlak kırmızıydı.
"Ben gerçekten iyiyim."
Fang Yu, Yang Lei'ye biraz beceriksizce baktı. Anlamı çok açıktı. Yang Lei'den hiçbir şey söylemeden orada öylece durmasını değil, onun yerine ona yardım etmesini istiyordu."Burada kalıp seninle ilgilenebilir miyim?" Lin Shanshan yavaşça söyledi. Sevdiğinin onun yüzünden bu kadar incindiğini görünce kalbi kırılmayacak kız var mıydı?
"Gerek yok kardeşim geldi. Teşekkürler." dedi Fang Yu hemen.
Bu sözleri duyduktan sonra Yang Lei'nin kalbi daha iyi hissetti."Fang Yu, ben..." Lin Shanshan konuşmak istedi ama durdu. Fang Yu'ya sadece gözyaşlarından ıslanmış bir çift gözle baktı.
"......"
Fang Yu, yalnızca delicesine aşık olmuş gözlerinden kaçabildi. Serum standına baktı.
Bu kıza karşı minnettar ve suçluydu ama artık onunla yapacak bir şeyi olmayacaktı. Daha fazla yabancı düşünce gereksizdi. Fang Yu bunu çok iyi biliyordu.
Lin Shanshan ayrıldı. Lin Shanshan ayrılmadan önce Fang Yu'ya şöyle dedi: "Bana geçen sefer söylediğin sözleri düşündüm... Benden hoşlanmayabilirsin ama benim senden hoşlanmamı engelleyemezsin."
Lin Shanshan sessizce konuşmayı bitirdi ve kapıyı nazikçe kapatarak ayrıldı.
Daha sonra meydana gelen bir dizi olayda, Lin Shanshan söylediği gibi yaptı. O sadece aşk fantezisine düşmüş genç bir kızdı ama aşık olduğu kişi ona çiçekli bir rüya veremezdi..
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
ActionTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...