“…Siktir… Bu çok harikaydı! Gerçekten kahretsin…!”
Yang Lei aklını kaybetmişti, tutarlı bir şekilde konuşamıyordu. Bu tür bir doruk noktasını ilk kez yaşıyordu. Tamamen farklıydı ve onun üzerinde çok fazla etkisi vardı. Hiç bu kadar şok edici ve yoğun olmamıştı…
"...Yang Lei!"
Fang Yu onu sessizce çağırdı. Yang Lei, onun bir şey söyleyeceğini düşündü ama Fang Yu, onun adını yalnızca bir kez söyledi ve ona zorla sarıldı...Daha sonra Fang Yu, Yang Lei'nin vücudunun buna dayanamayacağından korkarak tekrar içine girmedi. Yıkanmak için banyoya gittiler ve ellerini ve ağızlarını kullanarak tekrar yaptılar. Bu yaştaki erkekler kurt ve kaplan gibiydi. İkisi mideleri guruldayana kadar bunu yaptılar ve sonunda ellerini kaldıracak güçleri bile yoktu.
"…Saat kaç?"
Yang Lei zaten zamanı bilmiyordu.Fang Yu saatine baktı.
“Neredeyse dört. Uyu."Fang Yu ona sarıldı. Bu günlerde, durmadan koşturuyordu ve o da bitkin düşmüştü.
Yang Lei sanki bir şey düşünüyormuş gibi tavana baktı, "Fang Yu. Artık gerçekten dışarı çıkamıyorum. ”
Fang Yu ona baktı. Yang Lei, Fang Yu'ya bakarak yüzünü çevirdi.
Yang Lei'nin gözleri derin ve dipsizdi..."Ben de!" dedi Fang Yu...
.
.
.Patron Luo Jiu, ancak Lu Şehrinden Jianghai'ye döndükten sonra Fang Yu'nun Yang Lei'yi bulmaya gittiğini biliyordu. Bu da gizlenemezdi. Fang Yu ve Yang Lei tekrar bir araya geldiler.
“Hangi acil işin olduğunu bile merak ediyordum. Bu acil mi? İkiniz bu ölçüde yapışkan mısınız?"
Luo Jiu boşuna endişelenmişti. Fang Yu'da bir sorun olduğundan gerçekten endişeliydi. Neden ayarladığı şeyleri yapacak havasında bile değildi?
"Hayır, Jiu Ge..."
Fang Yu oldukça utanmıştı.Yang Lei, Luo Jiu için bir sigara yakarken küstahça gülümsedi, "Fang Yu'dan gelmesini ben istedim. Orada bir sorunla karşılaştım! Jiu Ge…”
Luo Jiu açıkça gülümsedi, "Tamam, tamam, ikinizin iyi olması güzel! Birbirinize ilk tanıştığınız zamanki gibi tuğlalarla vurmadığınız sürece sorun yok!”
Fang Yu ve Yang Lei birbirlerine baktılar ve ikisi de ilk tanıştıkları andaki koşulları düşündüler. Aslında dikkatli hesap edilirse aradan çok zaman geçmemişti ama düşününce sanki geçen yüzyıldan kalma bir şeydi. İkisi de gülümsemeden edemediler.
Fang Yu ifadesiz bir şekilde o tuğlayı Yang Lei'nin alnına çarptığında, ikisi bugün oldukları kişi olacaklarını nasıl hayal edebilirdi?
Fang Yu, o zamanlar Yang Lei'yi bizzat nasıl hastaneye kaldırdığını düşündü, ama şimdi Yang Lei'nin vücudunda bir yara görmeye bile dayanamıyordu, bunun tamamen hayal edilemez olduğunu hissetti.
Bu nedenle, dünyadaki şeylerin önceden tahmin edilemez olduğu söylenebilirdi.
Tıpkı şu anda olduğu gibi, Yang Lei daha sonra olacak şeyleri de tahmin edemiyordu. Şu anda onları tahmin edebilseydi, Fang Yu'dan ayrılmazdı. Bir adım bile uzaklaşmazdı.(yazar hanımdan subliminal mesajlar)
Lu Şehrinden Jianghai'ye geri dönerken geçirilen zaman, Yang Lei'nin daha önce hissettiği en mutlu zamandı.
Fang Yu'ya bir daha ne düşündüğünü sormadı. Fang Yu ona cevabını çoktan vermişti.Yang Lei daha önce birçok kez kadınlarla çıkmıştı ama insanlar aynen böyleydi. Gerçekten çıkmaya başladıklarında, önceki zamanların flört olarak adlandırılamayacağını anlayacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
ActionTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...