70.Bölüm

129 17 5
                                    

Yang Lei, Fang Yu'nun üzerinde yatarken kaba bir sesle sordu, “…Zor durumdayım. Biz ne yapacağız?"

Fang Yu'nun göğsü yükseldi ve alçaldı. Kaşlarını çattı.

"Uyu!"

Burası Yang Lei'nin evinin içiydi. Duvarın diğer tarafında annesi ve babası uyuyordu. Fang Yu burada ortalığı karıştırabilir miydi?

“…Zor durumda uyuyabiliyor musun?”
Yang Lei alçak sesle sorduktan sonra battaniyelere gömüldü.

"!!!... Yang Lei...Sennn!"
Fang Yu, onu durdurmak için can atarak sesini alçaltmak için elinden geleni yaptı. Yang Lei battaniyenin altındaydı ve çoktan Fang Yu'nun aletini çıkarıp ağzına koymuştu.

“…..”

Fang Yu onu uzaklaştırmak istedi ama nefesi darmadağındı. Göğsü yükseldi ve alçaldı. Gözlerini kapatırken kendini tuttu...

İkisi de ses çıkarmamak için kendini tuttu. Karanlık sessizlikte, sımsıkı kapalı kapının ardında tabu ve ağza alınmayacak sırlar vardı…

Battaniyede bir yumru vardı. Fang Yu, yakışıklı kaşlarını sıkıca çattı...
Nefesini tuttu ve serbest bıraktı...

Temizledikten sonra Yang Lei, Fang Yu'ya sarıldı. Kapının dışında, gece uyanan birinin sesi vardı, banyodan ayak sesleri, yıkanan ellerin sesi... İkisi göğüslerini sakinleştirdiler, sessizce yan yana uzanıp dışarıdaki hareketlerin sesini dinlediler. Sonra kayboldu…

Yang Lei uykuya dalmak üzereyken, Fang Yu'nun kendi karanlığında konuştuğunu duydu, "Qiao Xin ile bu mesele için bir dahaki sefere gelme."

“…Sıkıcı olma…” Yang Lei küfürler mırıldanırken kaşlarını çattı.

“…..”

Fang Yu konuşmadı. Yang Lei sessizdi ve uykuya daldı.

Fang Yu tek başına bir şey düşündü. Yang Lei'nin kollarındaki uykulu yüzüne bakarak başını eğdi. Yang Lei'nin uyuyan yüzünde herhangi bir saldırganlık yoktu. Bir çocuğunki gibi saftı…

.......

Ertesi sabah güneş tam doğduğunda Yang Lei ve Fang Yu hala uyanmamıştı. Odanın kapısı anahtarla açıldı.
Yang Dahai araştırmak için kasabayı terk etmişti. Sabahın erken saatlerinde yapılan bir toplantıya katılmak için gece aceleyle geri döndü. Şoför hala aşağıda bekliyordu. Yang Dahai bir belge almak için eve geldi. Yorgun bir şekilde eve girdiğinde girişte Yang Lei'nin çantasını gördü.

Yang Lei günlerdir eve dönmemişti. Yüzeyde Yang Dahai onu umursamıyordu ama kalbinin derinliklerinde oğlu için endişeleniyordu. Yang Dahai hafif adımlarla yürüdü. Kapı kolunu çevirdiğinde kilitliydi, bu yüzden sessizce anahtarı çıkardı ve kapıyı açtı.

Onu uyandırmak istemiyordu. Sadece oğlunu görmek ve gitmek istiyordu.
Yatakta iki çocuk uyurken birbirlerine sarılmışlardı. Yang Lei, Fang Yu'nun göğsünde mışıl mışıl uyuyordu.

“…...”

Yang Dahai bir süre durdu ve kaşlarını hafifçe çattı.
Fazla düşünmedi. Sadece gözlerinin önündeki bu sahnenin biraz tuhaf olduğunu hissetmişti ama neyin tuhaf olduğunu anlayamıyordu.

Diğer çocuğun yüzünü gördü. Fang Yu. Yang Dahai bu ismi zaten hatırlıyordu.

Fang Yu, karanlığında bir kapının açılma sesini duydu ve uyandı.
Girişte duran Yang Dahai'yi gördü. Bir örnekte, ilk tepkisi başını eğip kendisinin ve Yang Lei'nin kıyafetlerine bakmak oldu.

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin