63.Bölüm

133 20 11
                                    

Yang Lei, Fang Yu'nun kendisine baktığını biliyordu ve gelecekte huzurlu bir hayat yaşamasını istiyordu. Yan Ziyi'nin şirketi de ciddi bir iş olarak görülse de, sokaklarda oldukları sürece barışçıl olmamaya mahkumdu. Fang Yu, başının tekrar belaya gireceğinden korkuyordu ve gidecek iyi bir yeri olmasını istiyordu. Yang Lei bunu nasıl anlamazdı?

Ama Yang Lei'nin kalbi hala kaotikti. Bunu kendi iyiliği için yapıyor olsa bile, Fang Yu'nun onu gitmeye çağırdığını duymak istemiyordu.

Bir dakikalık sessizlikten sonra, Yang Lei aniden sordu, "...Ben gidersem bize ne olur?"

Fang Yu sigarasını içerken konuşmadı.

"Gidersem, bu dört yıl demek. Dört yıl boyunca pek çok kez görüşemeyeceğiz."

Bir süre sonra, Fang Yu derin bir sesle söyledi, "Seni görmeye geleceğim."

"Beni kaç kez görebilirsin? Şu anda her gün böyle birlikte olmamızla kıyaslanabilir mi?"

"Sadece bugüne bakma!"

"Neden ikimiz birlikte gitmiyoruz? Babama başka bir yer istemesini söyleyeceğim."

"Gidemem. Jiu Ge'yi geride bırakamam."

Yang Lei ağzından kaçırdı. "....Öyleyse beni geride bırakabilir misin?"

"Bu aynı şey mi?" Fang Yu aniden gözlerini kaldırdı ve sabırsızca Yang Lei'ye baktı: "Kaç yaşındasın? Biraz mantıklı olabilir misin?!"

Fang Yu'nun ses tonu sinirliydi...
Yang Lei ona baktı ve hiçbir şey söylemedi. O gece ayrıldı ve Çalkantılı Zamanlar'a gitti.

Yang Lei şarap içti, kalbi darmadağındı.
Vuran müzik ve davullar ve çılgınca dans eden güzel erkek ve kadınların onunla hiçbir ilgisi yok gibiydi. Yang Lei'nin alkol toleransı iyiydi. Hatta bir kez "Yang Yijin" takma adını aldı, bu da Yang Lei'nin diğer insanlarla içtiğinde en az yarım kilo ile başladığı anlamına geliyordu. Ama şimdi, Yang Lei barda biraz şarap içti, çiseleme bile yapmadı ve aslında biraz başının döndüğünü hissetti.

Kendisine eşlik edecek birini bulmak ve kalbinden geçenleri konuşmak istiyordu. Düşündü ve Ding Wen'i aradı.

Ding Wen aramayı cevapladıktan sonra ikinci bir kelime söylemedi ve koşarak geldi. Yang Lei'nin kötü bir ruh hali içinde içtiğini gören Ding Wen çok endişelendi.

"Lei Ge, mevzu ne?"

"Hiç bir şey. Benimle biraz iç." Yang Lei, Ding Wen için şarap doldurdu.

Ding Wen farkındalıkla sordu, "Bu... sen ve Fang Yu arasında bir şey mi oldu?"

Ding Wen, Yang Lei'nin onu başka nedenlerle bulamayacağını tahmin etti. Bu olayı başka kimseye anlatamazdı.
Fang Yu'nun adını duyduğunda, Fang Yu'nun çatılmış, düz kaşları, parlak gözleri ve sessiz ve kararlı dudakları Yang Lei'nin gözlerinin önünde belirdi. Bu, her zaman kalbinde tuttuğu bir yüzdü, ama şimdi, onu bir kez düşündüğünde, onu üzüyordu.

"Ding Wen, sana sormama izin ver... İki adam uzun süre dayanabilir mi?"

Ding Wen bir süre sessiz kaldı.
"Zor. Duygular derin olsa da uzun bir süre sonra devam edemeyeceklerdir. İkisi de evlenmek zorunda kalacak."
Ding Wen başını kaldırdı ve Yang Lei'nin yan profiline baktı.
"Siz ikiniz... iyi anlaşamıyor musunuz?"

"HAYIR! ...Ben çok bencilim!"
Yang Lei aniden bu cümleyi ağzından kaçırdı, "...Gerçekten ele geçirildim... Gelecekte onu yok etmem gerekecek!"

Yang Lei tutarsız bir şekilde konuştu. Ne hakkında konuştuğunu bile bilmiyordu.
Yang Lei acıyla dedi ki..."...Daha sonra da olsa bundan dolayı zarar görse... Onu bırakamam! ...Ona gerçekten bir ömür boyu zarar verebilirim!"

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin