81.Bölüm

100 18 10
                                    

Zhou Yun, Jianghai'ye gelmeden önce, bu gezinin askerlere karşı önceki, doğuştan gelen bakış açısını değiştireceğini beklemiyordu.

Zhou Yun, 701. alay karargahının askeri işler departmanı müdürünün kızıydı. Tatilde babasını ziyarete gelmişti. Müdürün şehir dışında bir görevi vardı, bu yüzden bir eğitim görevlisinden kızını almasını ve Jianghai'yi ziyaretinde ona eşlik etmesini istedi.

Zhou Yun eskiden askerlere tepeden bakardı. Aptal askerler olarak adlandırılmaları boşuna değildi. Ama şimdi, birçok çeşit asker olduğunu düşünüyordu. Örneğin, onu Jianghai'nin her yerine ziyarete götüren, kendisinden önceki eğitim personeli memuru Yang Lei çok farklıydı.

"Oh, 'Thirteen Cents'de kaptansın, değil mi?"

Kafede oturan Zhou Yun, şakacı bir şekilde sohbet ederek çenesini Yang Lei'nin apoletine doğru kaldırdı.
Bir günden kısa bir süre içinde Yang Lei ile çok tanıdık bir tonda konuşuyordu. Bu subay, yol boyunca birçok kızın dikkatini çekmişti ve bu da Zhou Yun'u çok memnun hissettirdi.

"Siz askerler biraz taşralısınız. …Sen farklısın. Kendine has bir havan var.”

Zhou Yun, Yang Lei'ye oldukça derinden baktı.

Yang Lei sadece gülümsedi. Zhou Yun, Yang Lei'nin soğuk tepkisi karşısında biraz hayal kırıklığına uğradı.

"İnternete giriyor musun? Bir QQ hesabın var mı?”

"Askerlerin internete girmesine izin verilmiyor."

"Peki, kız arkadaşın var mı?"

"HAYIR."

"Sana inanmıyorum. Çok yakışıklısın. Nasıl biriyle çıkamazsın?”
Zhou Yun onu test ederken gülümsedi.

Yang Lei bir an duraksadı.
"Çıktım."

"Ve daha sonra?"

"Benden ayrıldı."((⁠༎ຶ⁠ ⁠෴⁠ ⁠༎ຶ⁠))

Zhou Yun bunun kendi illüzyonu olup olmadığını bilmiyordu. Karşısındaki kişinin ifadesi değişmese de, onun bu konu hakkında hiç konuşmak istemiyor gibi göründüğünü hissetti.
Yanlarında oturanların sohbeti havada uçuştu. Milenyum hakkında konuşuyorlardı.

Zhou Yun konuşmayı değiştirerek heyecanla sordu, "Oh, Milenyum Gecesini nasıl geçirdin peki?"

Yang Lei, Zhou Yun'a bakarak gözlerini kaldırdı.

Milenyum Gecesini nasıl geçirmişti?

Çok uzun zaman önce biri de ona benzer bir soru sormuştu.

.
.
.

O gece yarısı kabaran kalabalık ve havai fişekler gökyüzünün her yerine dağıldı. Gökyüzünden gelen muhteşem patlamalar coşkulu kalabalığı aydınlattı. Gece yarısı zilin çalması, cadde ve sokaklarda yankılanan bağırışlar, tezahüratlar ve herkesin yüzündeki mutluluk, beklenti ve memnuniyet…

Parlak havai fişekler kalabalığın yüzünü aydınlattı. Aşık çiftleri omzunun yanından geçti. Dağınık havai fişekler yörünge boyunca kayboldu ve ışık yüzünün yanından karanlığa saklandı...

"Bang!"

Gökyüzünde büyük bir gürültü patladı.

“Bang bang!! …”

Sürekli patlayan havai fişekler gürültüye birbirine karıştı.

Birkaç genç adam teker teker yere havai fişek çemberi yerleştirdi. Yarıştılar ve hızla sigara izmaritleriyle onları yaktılar. Yukarı baktılar ve onların göğe yükselip buruşuk gözlerle gülerek patlamalarını izlediler.

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin