100.Bölüm

137 19 9
                                    

Yang Lei ileri atıldı ve Fang Yu ile tekrar savaştı.

İkili tekrar yumruk ve tekmeler attı. Yang Lei fırsat buldukça kolunu büküp dirseğini tuttu ve ardından ellerini göğsüne doğru çekip Fang Yu'nun bileğine baskı uyguladı. Bu iki hareketin kombinasyonu çok mükemmeldi. Fang Yu'ya baskı uyguladı, böylece dengesiz bir şekilde durdu ve tek dizinin üzerine çöktü.

Yang Lei, Fang Yu'nun omzunu çengelleyip aşağı iterek takip etti ve sonunda Fang Yu'yu hareketsiz hale getirdi. Yang Lei, yüzünde çocuksu bir ifade ve gözlerinde parlak bir provokasyonla muzaffer bir şekilde gülümsedi.

Fang Yu, Yang Lei'nin gözlerindeki zafere baktı ve gülümsedi. Yang Lei'nin bacaklarını tuttu ve kaldırdı. Aniden saldırmak için inisiyatif aldı ve sürekli ilerledi. Yang Lei onu uzaklaştırmak için itti ve bloke etti ama Fang Yu'nun hızı çok fazlaydı. Serbest kalan bir el çoktan Yang Lei'nin göğsünü çarpmıştı.

Aniden parmaklarını yumruk haline getirdi ve Yang Lei'nin göğsüne vurmak için sert parmak boğumları kullandı.
Fang Yu, bu yumrukta gücünü çoktan geri çekmişti. Ona sert bir şekilde vurmadı ama Fang Yu bunu yaptığında parmak eklemleri gömleğinin içinden geçen sert bir nesneye çarptı.

“…...”

Fang Yu şaşırmıştı.
Yang Lei de şaşırmıştı.
Gömleğin üstteki iki düğmesi açıldı ve Yang Lei'nin boynu ortaya çıktı.
Yang Lei'nin boynundaki eski bir zincirin yarısı açığa çıktı.(🥹hapse girince hatıra diye vermişti ya kolyeyi)

“…...”

Fang Yu durdu.

Hareketleri aniden durdu ve ikisi de kıpırdamadı.

Yang Lei aniden hareket etti. Fang Yu'nun tepki vermesini beklemedi. Bir kasırga gibi, bir dizi hızlı ve şiddetli saldırı başlattı, böylece Fang Yu'nun dikkatini dağıtacak vakti kalmadı. Yang Lei'nin sürpriz saldırısıyla uğraşmak zorunda kaldı.

İkisi hızla birbirlerine yumruk attılar. İkisi de dövüşmekten ter içindeydi ama Fang Yu'nun dikkati biraz dağılmıştı. Yang Lei şaşkınlıkla Fang Yu'nun sol kolunu tuttu ve ters vuruşla ona vurdu, ardından bileğini tuttu ve koluna bastırdı. Sağ dirseği Fang Yu'nun sol omuz yuvasına bastırdı ve aynı zamanda eline güç verdi ve aniden büküldü.

Bu hareket gerçek savaşta düşmana karşı kullanılmışsa, tüm vücudun gücü aşağı doğru itilmelidir. Bir anda rakibin kolu yerinden çıkabilir veya kırılabilir. Yang Lei, Fang Yu'nun odaklanmasını istedi ve kasıtlı olarak daha fazla güç kullandı.

"....!"

Fang Yu homurdandı ve yüzü aniden buruştu.
Yang Lei şaşkına döndü ve elini bıraktı.

Fang Yu'nun sol eli aniden gücünü kaybederken ve yüzünde bir acı belirirken şaşkınlıkla izledi.
Yang Lei'nin kafası biraz karışmıştı. Daha fazla güç kullansa bile böyle olmamalıydı.

Fang Yu sol koluna bastırdı ve hareket etmedi. Kaşlarını çattı ve kısa bir mola verdi. Hızlıca üzerini örttü.

Fang Yu hiçbir şey olmamış gibi konuştu, "…Tekrar."

Yang Lei kıpırdamadı. Fang Yu'nun sol koluna baktı.
Kalbi aniden battı.

O sırada Fang Yu ona çoktan ulaşmış ve saldırmıştı. Yang Lei içgüdüsel olarak Fang Yu'nun yuvarlak vuruşunu engelledi. Fang Yu'nun ayağının arkası Yang Lei'nin dizine bastırdı ve tekmeledi. Yang Lei'nin kafası karmakarışıktı ve kaçmadı. Başı dümdüz geriye düştü.

"....!"

Fang Yu şok olmuştu. Yang Lei'nin kaçamayacağını beklemiyordu. Yang Lei'nin arkasında demir bir sütun vardı. Yang Lei'nin vurmak üzere olduğunu gören Fang Yu, onu yakaladı ve tuttu, onunla birlikte yuvarlandı. Durmadan önce birkaç kez yuvarlandılar.

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin