125.Bölüm

110 18 5
                                    

"Yaş."

"......"

Hua Mao sonunda bakışlarını sürekli orada olmamaktan geri çevirdi ve Gu Fei'nin yüzüne baktı.

"Yaş." Gu Fei ona baktı ve onunla göz teması kurdu.

"Yaş mı? Ben de bilmiyorum Kimlik numaramı hatırlamıyor musun? Zaten günde on yedi, on sekiz defa baktığın oldu. Şimdi söyle bana, kaç yaşındayım? Ben hangi yılda doğdum?"

Hua Mao, görebilmesi için kimlik kartını çıkarıp yüzüne fırlatmak istedi! Her gün görmüştü!

"Daha önce de bir daha suç işlememeni söylemiştim. Benim ulaşabileceğim bir yere koyarsan, seni tekrar yakalarım."

Gu Fei, Hua Mao'yu uyarmıştı. Bu gece, gece vardiyasındaydı. Polis arabasını sürerek devriye gezdiğinde rapor almıştı. Çığlık atan kalabalığın içinde anında acımasız bir Hua Mao görmüştü.

"Beni yakala. İstersen beni yakala. Hapse girebilmem için beni yakalaman en iyisi. Seninle içeride bir randevuya gidebilirim." Hua Mao göz kapaklarını bile kaldırmadı.

"Çocuk gözaltı merkezinde, gözaltı merkezinde ve hapishanede bulundun. Ve iki kez çalışarak reform yaptın." dedi Gu Fei, "Hala yeterince uzun kalmadın mı?"

Hua Mao alay etti, gülümsemesi oldukça çekiciydi.
"Oğlum, benden gerçekten hoşlanıyor musun? O kadar detaylı araştırmışsın ki bana aşık mı oldun?"

"Seni seviyorum." dedi Gu Fei, "Uzun zamandır sana göz kulak oldum ve sen hala suç işliyorsun. Benden sıkılmadın ve hâlâ sana doğru koşmamı istiyorsun, değil mi?"

Hua Mao aniden ayağa kalktı. Elleri kelepçeliydi ama bacakları hareket edebiliyordu. Gu Fei'nin not aldığı masanın önünde durdu ve eğildi.

"Suç işlememi istemiyorsan, bu kolay. Benimle seks yapmaya ne dersin? İstiyor musun?"

Hua Mao'nun "istiyor musun" cümlesi nefes nefeseydi, Gu Fei'nin kulak zarlarına ulaştı. Eğildi ve nefesini ona vermek için başını hafifçe eğdi. Alkol kokusu Gu Fei'nin kaşlarını çatmasına neden oldu. Gu Fei'nin kaşlarını çattığını gören Hua Mao mutlu bir şekilde gülmeye başladı ve ardından durmadan kıkırdadı.

"Yerine otur!" Gu Fei, onun böyle davranmasından gerçekten hoşlanmıyor gibiydi.

Hua Mao'nun umursamadığını gören Gu Fei ayağa kalktı ama Hua Mao'nun ifadesi yeniden kayıtsızlaştı, "Çiş yapmak istiyorum."

Gu Fei, Hua Mao'yu banyoya götürdü ve kelepçelerini açmaya gitti. Ama pantolonunun ceplerini yokladı ve fermuarını çıkarmadı.
Hua Mao'yu geri almak için geri döndü.

Hua Mao, "İçimde tutamam. Pantolonuma işeyeceğim." dedi.

Hua Mao birkaç adım ileri gitti ve pisuvara baktı. Elleri arkadan kelepçeliydi. Arkasını döndü ve yanındaki Gu Fei'ye baktı.

"Memur bey buraya gel."

"Neden?" Gu Fei ona baktı.

"Sen gelmezsen ben nasıl işerim?"

Hua Mao başını eğdi ve belini öne doğru iterek pantolonunun fermuarını işaret etti. Gu Fei'nin ne demek istediğini anlamasını sağlamak için bakışlarını ve hareketlerini kullandı.

Gu Fei'nin ifadesi biraz sertti, "Acele et!"

Hua Mao'nun ifadesi, sanki gerçekten aşırı derecede acı çekiyormuş gibi acı doluydu.

Gu Fei sonunda yürüdü. Tereddütle uzandı ve Hua Mao'nun kot pantolonunun fermuarını indirdi.
Gu Fei hemen uzaklaşmak istedi ama Hua Mao aniden arkasına yaslandı. Gu Fei uzanıp onu yakalamak zorunda kaldı.

"Ne yapıyorsun!" diye sorarken Gu Fei'nin sesi sertti.

"Fermuarı indirdikten hemen sonra işiyor musun sen? Sikin kendiliğinden mi havalanıyor?" Hua Mao kabaydı, "Benim için çıkar! Acele et!"

.
.
.

Hua Mao korkulur senden diri diri yicen çocu😁

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin