13. Bölüm

245 38 4
                                    

O günden sonra Yang Lei, Fang Yu'nun evine bir daha gitmedi.

Kısa süre sonra birçok kişi Dokuzuncu Liseden o güzel okul çiçeğinin her gün Yang Lei'yi beklemek için Yan Ziyi'nin inşaat şirketinin girişine gittiğini gördü.

"Lei Ge, bu tatlım senin sevgilin mi?"

"Tatlım", yerel gangsterlerin özellikle güzel bir kız arkadaşa atıfta bulunmak için kullandıkları bir kelimeydi.

"HAYIR."

Yang Lei inkar etse bile faydasızdı. Bu kız her gün onu bekliyordu çünkü Yang Lei onu açıkça reddetmemişti.

"Sevgilin olabilir miyim?" dedi okul çiçeği bir gün utanarak.

Yang Lei önündeki güzel kıza baktı ve her zaman pürüzsüz olan dili sessizdi.

“…Artık buraya gelmemelisin.” dedikten sonra Yang Lei oradan ayrıldı.

Fang Yu ilk başta fark etmedi, ancak daha sonra Yang Lei'nin artık onu bulmaya gelmediğini fark etti.

Fang Yu, Yang Lei'nin şirketini aradı, "Birkaç kardeş Guangyang KTV'de. Sen de gelmelisin!"

"Gitmiyorum. Buradan ayrılamam."

“Gece 12'ye kadar büyük bir oda ayırttık. Daha sonra da gelebilirsin.”

"Gerçekten gidemem."

"…Sana ne oldu?" Fang Yu, bir şeylerin ters gittiğini hissetti, "Bir sorun mu var?"

Yang Lei bir bahane uydurdu, "HAYIR. Son zamanlarda gerçekten meşguldüm. Patron izliyor.”

Fang Yu bir süre sessiz kaldı.
"Bir şey olursa ara." Anlamı, bir sorun olursa bana söyle demekti.

Yang Lei sıkıntılıydı, "Tamam."

Arama sona erdi.

Bir keresinde Yang Lei ve okul çiçeği sokakta yürürken Fang Yu ile karşılaştılar.

O sırada Yang Lei, Fang Yu'yu ziyaret etmeyi yeni bırakmıştı. Sokakta Fang Yu'nun yanından geçtiklerinde, Fang Yu motosikleti durdurdu, arkasını döndü, "Yang Lei!"

Yang Lei, Fang Yu'yu gördü. Onu selamlamak için biraz sert bir şekilde yürüdü.

Fang Yu, Yang Lei'nin arkasında bekleyen kıza baktı ve alçaltılmış bir sesle sorarken gülümsedi, "Kahretsin, sonunda neden evimi bir otel olarak görmeyi bıraktığını merak ediyordum. Yani kız almaya mı gittin?"

Fang Yu tam anlamıyla bir gangsterdi ve sözleri bile kabaydı, "Sevgilin oldukça iyi görünüyor!"
Fang Yu bir övgü sözü bile verdi.

Yang Lei hemen, "O benim sevgilim değil!" dedi.

"Bana numara mı yapıyorsun?"

Yang Lei sinirlendi, "Gerçekten değil!"

“…..”

Fang Yu, Yang Lei'nin neden sinirlendiğini de bilmiyordu.
"Gidiyorum!" Fang Yu yüz siperini indirerek hızla uzaklaştı.

Okul çiçeği Yang Lei ile konuştu.
Yang Lei dikkatsizce cevapladı.

"O Fang Yu mu?"

Okul çiçeği de Fang Yu'nun adını duymuştu. O yıllarda okuldaki bütün güzel kızlar sosyetenin gangsterlerine bayılırdı.

"Çok yakışıklı!"

Yang Lei okul çiçeğine baktı.

Okul çiçeği tam bir dedikoducuydu, "Onun bir kız arkadaşı var mı?"

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin