O süre zarfında, Yang Lei dışarıda ne yaparsa yapsın, o küçük binaya geri dönmek onun için en mutlu şeydi.
Yang Lei kendini bildi bileli oradaydı. Yabancıların gözünde çok güzel ve gizemli olan bina, onun gözlerinde uzun süredir duygudan yoksundu. Ama şimdi, bu binanın ve bu bahçenin hiç bu kadar güzel olmadığını hissediyordu.
Çünkü içinde sevdiği, bağlandığı ve sürekli görmek istediği kişi vardı. Hatta tüm binanın etrafında fazladan bir hale vardı.
Bu aşkın büyüsüydü.
Zhang Teyze ve birkaç yaşlının titiz bakımı altında, Fang Yu çok çabuk iyileşti. Başlangıçta sağlığı iyiydi, gençti ve her gün aralıksız tonikler ve lezzetli yiyecekler ekleyerek Fang Yu'nun ten rengi, yaralanmadan öncekinden bile daha iyi hale geldi.
Fang Yu da burayı, özellikle buradaki aile ortamını beğendi.
Burada yaşarken Zhang Teyze, Wang Amca ve diğer büyüklere sohbet ederek, konuşarak ve onlara bir şeyler yapmalarında yardım ederek eşlik etti.Çok çalışkandı. Bacakları ve ayakları biraz daha iyi olduktan ve özgürce yürüyebildikten sonra, Fang Yu alt katta yaşayan yaşlıların tüm fiziksel işlerini fiilen halletti. Bu büyükler onun bunu yapmasına nasıl izin verebilirlerdi? Hepsi ona yukarı çıkıp dinlenmesini söylediler ama Fang Yu'yu kovamadılar. Döndüklerinde yerler çoktan paspaslanmıştı ve eğer dikkat ederlerse uzun süredir yanan bir ampul tamir edilmişti.
Fang Yu gülümseyerek söyledi, "Sorun değil! Benim de egzersiz yapmam gerekiyor!"
Zhang Teyze, Wang Amca ve bu yaşlı insanlar, bu genç adamın iyi kalpli ve yetenekli olduğunu düşündüler. Fang Yu'yu çok sevdiler. Gençler, yaşlılarla sohbet etmeye ve onların saçmalıklarını dinlemeye istekli olma sabrına nadiren sahipti. Kendi eğlenceleriyle bile ilgilenemiyorlardı ama Fang Yu'nun sabrı vardı. Fang Yu, yaşlılarla sohbet ederken özenle bir şeylerin yapılmasına yardım edebilir ve hepsini mutlu edebilirdi.
Bu aynı zamanda Fang Yu'nun da yeteneğiydi. Sempatik olmak
Yang Lei özellikle Fang Yu, Zhang Teyze ve diğerlerinin birlikte mutlu olduğunu görmeyi çok severdi. Özellikle Zhang Teyzenin sürekli olarak Fang Yu'yu övmesini seviyordu.Karısını eve geri getirme duygusuna kapıldı.
Elbette dövülerek öldürülse bile bu sözleri yüksek sesle söylemeye cesaret edemezdi.
"Xiao Yu, gitme. oğlum ol!" Zhang Teyze, Fang Yu'yu gerçekten sevdi. Fang Yu'nun gitmesine izin vermeye bile dayanamadı.
Fang Yu hiç tereddüt etmedi, "İtirazın yoksa ben senin oğlun olurum. Vaftiz anne!"
Anne Zhang derhal son derece mutlu bir şekilde cevap verdi, "Evet!"
Yang Lei yan tarafta kollarını kavuşturmuş gülümsüyordu.
Kalbinde özel bir sıcaklık ve memnuniyet vardı.Hua Mao, Lao Liang ve diğerleri, Fang Yu'nun iyileşmek için burada yaşadığını biliyordu. Fang Yu'yu görmeye geldiklerinde, Fang Yu onlara kapıdan girmemelerini ve uzakta, sokağın köşesinde beklemelerini söyledi.
Bu kardeşlerin hepsi iri ve uzun boyluydu, güçlü kolları ve dövmeleri vardı. On ya da yirmi kişi bir şey yapmadan yan yana durduğunda, sanki birini kesecek gibiydiler. Fang Yu yaşlıları korkutmaktan korkuyordu, bu yüzden her seferinde dışarı çıkıp onlarla sokağın köşesinde buluşmak için bir bahane buldu.
Gulin Yolu çevresindeki bölge her zaman üst düzey memurlar için bir mahalle olmuştur. Gangdom savaşçılarının bir araya geldiği böyle bir sahne, gölgeli yolların ve Batı binalarının sanatsal ve küçük burjuva tarzıyla çatışıyordu. Son derece garipti.
Yang Lei daha sonra bunu biliyordu ve sorun olmadığını söyledi, "Bırak onları içeri. Li San ve diğerlerini de buraya getirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
AksiyonTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...