Alay kantininin özel odasında birkaç şişe bira ve birkaç tabak salamura sebze vardı. Yang Lei şişeyi aldı ve yanındaki insanlarla kadeh tokuşturarak biraz şarap doldurdu.
“Biz iki kardeşin burada buluşacağını gerçekten beklemiyordum. Zhou Qiao tugayında olduğunu duydum! Sel mücadele ile çalışan! Neden buraya geldin?"
"Buraya birkaç ay önce transfer oldum."
Yang Lei askeri şapkasını çıkardı ve bir kenara koydu."Son görüşmemizden bu yana kaç yıl geçti? …Üç yıl mı?"
Er Hei, Yang Lei'ye duyguyla baktı. Gözleri yeşil askeri üniformasına takıldı.(bu şu karısı çatışmada düşük yapan)"Kendine bak. Sokaklarda yürüyor olsaydın, seni gerçekten tanımaya cesaret edemezdim!”
"Neden beni tanımaya cesaret edemeyesin?"
“Omzuna işlenmiş yıldızlar gözlerimi kamaştırıyor. Hatta sana lider, Halk Kurtuluş Ordusu'nun lideri derdim. Yüksek rütbeli bir memur olduktan sonra eski kardeşlerine de sahip çık!”
Er Hei bir patron gibi giyinmişti. O hâlâ eskisi gibiydi. Geveze dilini değiştiremiyordu.
"Yeter, benimle dalga geçme."
Yang Lei geçmişten tanıdıklarıyla nadiren karşılaşırdı ve uzun zamandır böyle bir ses tonuyla konuşmamıştı. Şarap şişesini aldı ve Er Hei'ninkine dokundurdu, "Seni tekrar görmek kolay değil. Bugün yanımdan ayrılma. Benimle konuş.”“Kolay değil mi… Kimi suçluyorsun? Bu son yıllarda kimlerle iletişim kurdun? Geçmişte iyi geçinen hangi kardeşimizin şu anda senden haberi var?”
Yang Lei konuşmadı.
Er Hei ayrıca bir ağız dolusu şarap içti. Cebinden cüzdanını çıkardı ve içinden bir resim çıkardı, gülümseyerek Yang Lei'ye verdi.
"Oğlum. O üç yaşında.”(ya çok sevindim🫶)
Resimde Xiao Qin, yüzü mutlulukla dolu, güçlü ve sevimli bir çocuğa sarılıyordu.
“Çok yaramaz! Çocukken babasından bile daha gürültücü!” Er Hei memnuniyetle gülümsedi, "Qinghe Yolu üzerinde bir şirket kurdum. Deri eşya alıp satıyorum ve işler fena değil. Yeri seçerken Xiao Qin, Nanhu Yolu yakınında olmanın iyi olduğunu söyledi. Burayı seçelim dedim. Geçmişteki Grand Century Restaurant'a konum olarak biraz daha yakın.”
Grand Century Restaurant'tan bahsetmişken ikisi de bir an sessiz kaldı.
“Orası yıkıldıktan sonra şehir bahçesi oldu. Her yer yıkılıyor. Bazı yeşil alan projeleri yaptıkları söyleniyor.…Orada bulundun mu?"
"Evet." dedi Yang Lei.
Er Hei çaresizce gülümsedi, “Değişti! Çok uzun yıllar oldu. Her şey değişti."
Er Hei bir ağız dolusu şarap içti. Bakışları masaya odaklanmıştı. Geçmişi düşününce o da melankolik oldu.
"İnsanlar da gitti. Geçmişteki kardeşlerimin çoğunu bulamıyorum. Lao Liang, Sichuan'a gitti, Hua Mao, beraberindeki insanları Jiangbei'ye getirdi ve hala çetede olup olmadığını bile bilmiyorum. Jiu Ge'nin geçmişteki mülklerinin tümü kardeşlere verildi. Fena değil. Jiu Ge'nin itibarını kimse mahvetmedi. Bilardo Salonu'nu devraldım ve Xiao Wu burayı yönetiyor. Yu Ge'nin orası için hisleri olduğunu ve orayı tutmam gerektiğini düşünüyordum. Yu Ge bir gün geri geldiğinde, onu ona vereceğim."
Er Hei bir an için boşluk bırakarak durdu.
Er Hei, Yang Lei'ye sordu.
"Söylesene, Yu Ge şu anda nerede?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
ActionTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...