Liu Pao, bu insanların bel kemiğiydi. Düştüğünde, savaşçıların savaşma arzusu kalmamıştı. Üstelik bu bir intikam savaşıydı.
Luo Jiu'nun adamlarının her biri çaresizdi ve güçlü bir mücadele gücüne sahipti. Durum pratik olarak tek taraflıydı. Tam tekrar kesmek birini öldüreceğinden eminken, Liu Pao'nun yanındaki iri bir adam aniden göğsünden kısa kesilmiş bir çift namlulu av tüfeği çıkardı ve Fang Yu'nun kafasına nişan aldı.
Kanlar içindeki adam kükredi, “Kimse kıpırdamasın! Hareket ederseniz onu öldürürüm!”
Kalabalık bir anda sakinleşti.
80'lerde av tüfeği çok yaygın olduğu için yasaklanmıştı. 90'ların başında, zaten nadirdi. Aniden ortaya çıkan bu silah, orada bulunan herkesi durdurdu.Silahı tutan kişinin gözleri kırmızıydı. Fang Yu'yu güçlü bir şekilde işaret etti, “Oldukça çetin cevizsin değil mi? Neden tekrar muhteşem olmuyorsun?!”
"Siktir!!" Yang Lei sadece birkaç adım ötedeydi ve öne doğru koştu.
“Neden ateş etmiyorsun? Buraya ateş et!” Fang Yu'nun hiç korkmamasını kimse beklemiyordu. Fang Yu başını silahın namlusuna dayadı!
"Cesaret edemediğimi mi düşünüyorsun?!" diye kükredi o kişi ama elleri titriyordu.
"Ateş etmeye cüret edersen, tüm sülaleni öldürürüm!" Hua Mao endişeyle kükredi. Hua Mao, Fang Yu'nun yerine silahını kafasına dayayarak onun yerine geçebilmeyi ne kadar çok isterdi!
Çıkmazda, yakın mesafeden bir anda polis otolarının sirenleri çaldı!
Herkes şaşkına döndü. Silahı tutan adamın dikkati dağıldığında, Fang Yu silahın namlusunu tuttu ve kaldırdı, karnına tekme attı!
O kişi geriye doğru uçtu ve sırt üstü düştü.Şimdiye kadar, silah hala ses çıkarmamıştı… Bu sırada bile, adam hala silahı ateşlemeye cesaret edemedi.
Yani bir silaha sahip olmak mutlaka yararlı değildir. Silahın kimde olduğuna bağlı.Yang Lei yere düşen kişinin üzerine bastı. Silahı aldı ve gelişigüzel bir şekilde Fang Yu'ya fırlattı. "Papa" sesleriyle o kişinin omzunu büküp yerinden çıkardı. Neredeyse aynı anda, Fang Yu silahın kabzasını çevirerek kişinin yüzünü parçaladı. Kan aktı ve kişi bayıldı…
Orada bulunan kişilere göre, iki kişi önceden prova yapmış gibi zımni bir anlayışa sahipti. Sanki yıllardır birlikte savaşıyor gibiydiler.🫠(kanlı sahnelere düşeceğimi bilmezdim)
Herkes tedirgin bir şekilde sirenlerin kaynağını aramaya başladı. Aniden, sirenler tekrar çaldı. Herkes gözlerini Yang Lei'ye çevirdi. Yang Lei, anahtarlığında bir alet kaldırdı. Gururla bastı ve siren çığlıkları atan bir wulawula dizisiydi...
O gece, Yuehai binasının dışında, Liu Pao ve diğerlerinin arabaları ve motosikletleri sokaklarda parçalandı ve her yerde enkaz kaldı. Bu şiddetli savaşta, Qiao Xin'in astlarından birkaçı ciddi şekilde yaralandı ve o, küçük düşürüldü. Bu baştan sona kanlı bir intikam, bir utanç savaşı, tam bir zafer savaşıydı.
Fang Yu'nun tarafı bir gecede Jianghai'ye döndü. Qiao Xin'in bir gecede bir karşı saldırı düzenlemesini önlemek için Luo Jiu, herkese orijinal evlerine dönmemelerini ve geçici olarak başka bir yerde kalmalarını söyledi. Eyalet başkenti Jianghai'ye çok yakındı ve bu sırada saat sadece gece yarısıydı. Yang Lei başlangıçta Fang Yu ile küçük binaya geri dönmek istedi.
Fang Yu, bir şeyin gerçekten olacağından ve küçük binadaki insanları etkileyeceğinden korkuyordu. Yang Lei'ye kendi evine dönmesini söyledi. Kendisinin de sekizinci kattaki o eve döneceğini söyledi. Ama Yang Lei, Fang Yu'yu takip etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
ActionTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...