O günden sonra Hua Mao'nun yerleri açılmaya ve Gu Fei gelmeye devam etti ama bu farklı bir şekilde oldu.
Gündüz mesai saatlerinde değil, Gu Fei artık polis üniforması giymeyerek izlemeye geldi. İşten çıktıktan sonra internet kafeye sık sık ziyaretçi olmaya başladı.
Hua Mao, onu gündelik kıyafetler giyip akşam İnternet kafeye girerken ilk gördüğünde şöyle dedi, "Ah, bugün görev başında polis üniforması giymiyor musun?"
Gu Fei kasaya gitti ve depozitoyu ödedi ve bir bilgisayar istedi: "Çevrimiçi olmak için buradayım."
Hua Mao sadece şaşırmakla kalmadı, bu genç polisi her gün görmeye alışmış yöneticiler bile şaşırdı. Gu Fei ustaca bir bilgisayar buldu ve oturdu: "Neden, hoş karşılanmadım?"
"Nadir misafir, seçkin misafir!"
Hua Mao gülümseyerek kişisel olarak bilgisayarı onun için açtı. Gu Fei gerçekten faresini hareket ettirdi ve oyun oynamaya başladı.
O günden itibaren Gu Fei, atari salonunun ve internet kafenin düzenli bir müşterisi oldu. Gece vardiyasında olmadığı sürece neredeyse her gün gelirdi. Gu Fei, Hua Mao'yu bir geceliğine evine aldığından beri, Hua Mao bu genç polisin fena olmadığını ve ona karşı düşmanlığının epey azaldığını hissetti.
Yavaş yavaş, iki çılgın düşman bir şekilde daha da yakınlaştı. İlk başta Hua Mao, Gu Fei'nin kök salıp pusuya yatıp yatmadığı konusunda hâlâ tetikteydi. Daha sonra, gerçekten oyun oynamak, canavarlara karşı dövüş alıştırması yapmak ve eğlenmek için burada olduğunu gördü.
O yıl, çevrimiçi oyunların popüler olmaya başladığı yıldı. Tek oyunculu oyunların monotonluğu değildi. Çevrimiçi oyunlar, bu gençler için göz kamaştırıcı yeni bir dünyanın kapılarını aralıyor gibiydi. Bu çekiciliğe kim karşı koyabilirdi? Yani o yıllar internet kafeler için de en bereketli yıllar oldu. Hua Mao gibi tüm ülkeyi kaplayan devasa internet kafeleri olan kişiler bir yana, normal internet kafe açanlar da çok para kazandı. Her gün, sabahtan akşama kadar işler patladı.
Her gece sabaha kadar uyanık kalan çevrimiçi oyunculardan oluşan bir kalabalıkla doluydular.Gu Fei bir polis olsa bile iri yarı bir delikanlıydı. Bu yaşta kim oyun oynamazdı? Oynamasalardı garip olurdu!
Hua Mao birkaç kez izledikten sonra Gu Fei'nin sadece bir çaylak olduğunu fark etti.
Bu çevrimiçi oyun o zamanlar en popüler olanıydı. Gu Fei bu çevrimiçi oyunda hâlâ yeniydi ve en başından pratik yapmaya yeni başlamıştı.
Görünüşe göre daha önce bu tür canavar dövüşü seviyesinde bir oyun oynamamıştı, bu yüzden Hua Mao onun oyunda bir çaylak gibi olduğunu gördü. Düşük seviyeli canavarlar tarafından kolayca nakavt edildi. Zorlukla aldığı birkaç ekipman ya çalındı ya da yok edildi, düştü ve başkaları tarafından parçalandı. Her gece kurtuluştan önce geri dönerek, canlanma noktasında çıplak dolaştı.
"Siktir, sen çok kötüsün!"
Hua Mao, Gu Fei'nin anında öldürüldüğünü ve bir cesede dönüştüğünü bir kez daha gördüğünde, neredeyse deliye dönmüştü: "Ucube nereye kaçıyorsun? Oradaki iş unvanını ve öldürme seviyesini görmedin mi? Canını ve ekipmanını verdiğin için harika bir ulaşım ekibi lideri misin?"
Hua Mao, Gu Fei'nin oyunu oynamasını izlerken ölesiye öfkelenebilirdi.
Sonunda artık izleyemedi. Bir sandalye çekti ve Gu Fei'nin yanındaki bilgisayarı açtı: "Kahretsin, seni antrenmana götüreceğim!"Çevrimiçi oyunda, Gu Fei acemi bir askerdi ve olduğu yere boş boş bakıyordu. Gümüş zırh giymiş bir kılıç ustası, önünde seksi, büyük kıvrımlar ve ince bir bel sallayarak etrafından dolaştı ve sonra iki adım attı. Geriye dönüp baktığında ve "Gu Fei"nin onu takip etmediğini ve hala şaşkınlıkla yerinde durduğunu görünce, kulaklıktan Hua Mao'nun sesi geldi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
ActionTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...