59. Bölüm

169 18 5
                                    

O gece Yan Ziyi, Huang Gou-zi'nin mesajını aldı. Huang Gou-zi'nin mesajı çok basitti: Kardeşin iyi. Ona dokunmayacağım. Birinden gelip konuşmasını iste.

Yan Ziyi öfkeliydi. Kendi halkından birine dokunmuştu. Yan Ziyi hiç böyle kışkırtılmamıştı.

Huang Gou-zi de kaçırdığında bir cankurtaran halatı bıraktı geriye. Bunun Yan Ziyi'yi çileden çıkaracağını biliyordu, bu yüzden Yan Ziyi ile konuşması için bir aracı çağırdı. Sadece Yan Ziyi'nin o arsanın üzerinden geçmesini sağlamak içindi. Fiyat pazarlığa açıktı.

Bu aracı deneyimli bir kişiydi. Hem Lu Şehri hem de Jianghai çetesiyle dostane bağları vardı. Adı Dong Ge'ydi. Her iki taraf da ona yüz vereceği için Huang Gouzi tarafından aracı olması için davet edildi. Huang Gou-zi'nin yaptığı şey, onları bir kez dövmek, ardından onlara bir ödül vermek ve bir çıkış yolu bırakmaktı.

Ayrıca Yan Ziyi'yi tamamen kışkırtmaktan da korkuyordu.
Yan Ziyi tam kızdığı sırada Fang Yu geldi.

Fang Yu haberi almış ve Yan Ziyi'yi görmeye gelmişti.
O sırada Fang Yu zaten insanları getirmişti ve Jianghai'yi alt üst etmişti. Şu anda Yang Lei'den nefret eden veya bir zamanlar ondan nefret etmiş olan çetelerin neredeyse tamamı hemen "teslim edildi".

Fang Yu, Yan Ziyi'nin durum hakkında konuştuğunu duydu ve hiçbir şey söylemedi.

"Da Bing, yarın oraya adam götür. Önce onu bırakmalarını söyle. Eğer yapmazlarsa, konuşacak bir şey yok!”

Yan Ziyi öfkeli olmasına rağmen, Dong Ge bir zamanlar Yan Ziyi'ye karşı nazik davranmıştı. Yan Ziyi gerçekten Dong Ge'ye yüz vermek zorunda kaldı.

Fang Yu başını kaldırdı ve konuştu."Yan Ge, ben gideceğim."

Fang Yu bütün gece uyumamıştı. Teni kül rengiydi.(🥺)

"Xiao Fang, gitmene izin vermediğimden değil. Dong Ge bundan nefret eder. Yabancıları kabul etmiyor.”

Dong Ge sadece tanıdığı insanları kabul edecekti. Konuşmasının zor olmasıyla ünlüydü.

"Dong Ge ve benim bir geçmişimiz var. Gidip onunla konuşacağım!" dedi Fang Yu.

Fang Yu, o gece Lu Şehrine gitti. İkinci gün Dong Ge'nin masasına oturdu. Dong Ge'nin adamları odayı doldurdu. Fang Yu, tek başına gelme riskini almıştı.

Gelenin Fang Yu olduğunu gören Dong Ge çok şaşırdı.

"Fang Yu, neden sensin?"

Gelenin Fang Yu olduğunu gören Dong Ge zor bir durumdaydı.
Fang Yu bir zamanlar hayatını kurtardığı için ona bir iyilik borçluydu.

Fang Yu, Grand Century Restaurant'ı işletiyordu. Çetenin içinden ve dışından her türlü insanla etkileşime geçmişti. Dong Ge, Jianghai'ye gittiğinde, sık sık Grand Century Restaurant'ta yemek yerdi ve Fang Yu ile bazı dostane ilişkileri vardı.

Bir zamanlar Dong Ge, Fang Yu da oradayken takılıyordu. O sırada düşmanları Dong Ge'ye yaklaştı, bir kumar makinesinin önünde kapana kısıldı ve kesildi. Yalnızdı ve çok acılar çekti. Fang Yu boş boş beklemedi. Hareket etti ve ona yardım etti. Dong Ge kaçtıktan sonra, Fang Yu'ya minnettardı. Aksi takdirde o günkü durumla birlikte gerçekten orada ölmüş olabilirdi. Dong Ge, Fang Yu'ya, gelecekte herhangi bir ihtiyaç olursa, bu iyiliği kesinlikle Fang Yu'ya iade edeceğini söyledi.

Dong Ge, gelen kişinin Fang Yu olduğunu görünce, deneyimli olduğu için Yan Ziyi'ye sessizce lanet okudu. Hatta en uygun kişiyi bulmuştu.

"Luo Jiu ile birlikte değil misin?"
Dong Ge, Fang Yu'nun bu konuya dahil olmasına şaşırmıştı.

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin