Pomysł wzięłam od Kamil-0284 thx za pomysła
-Kacchan ja umieram
BAM BAM BAM. żarcik :p-Kacchan ja jestem w ciąży...
Oczy blondyna rozszerzyły się, a on nie wiedział co ma powiedzieć. W głębi cieszył się, że będzie ojcem, ale także bał się o stan Izuku, bo jak wynikło z ich ostatniej rozmowy on nie chciał zostać tak szybko mamą.
-Kacchan powiedz coś, proszę....
-Izuku ja nie wiem co powiedzieć...
Omega wtuliła głowę w klatkę piersiową chłopaka i na nowo się rozpłakała.
-Izu proszę cię nie płacz, damy radę
Izuku podniósł głowę i znów spojrzał na swojego ukochanego.
-Izu przepraszam, cholernie cię przepraszam - objął go rękoma i zamknął w szczelnym uścisku - pomogę ci ze wszystkim, nie musisz się martwić
-Nie zostawisz mnie?
-Nie, nigdy w życiu, za bardzo cię kocham, głuptasie - pstryknął mu palcami w czoło na co młodszy zamknął oczy i lekko odsunął głowę - wszystko będzie dobrze, obiecuje. Jeśli nie będziesz chciał tego dziecka, ja się nim zajmę.
-Kacchan nie, ja...
-Już spokojnie. Teraz się prześpij i odpocznij, a potem porozmawiamy na spokojnie, okej?
Zielonowłosy pokiwał energetycznie głową i położyłem się ciągnąc za sobą Bakugo, który tylko się zaśmiał i pozwolił wejść omedze na siebie, która wygodnie się ułożyła, zamykając oczy. Ale nie potrafił zasnąć, co blondyn dostrzegł i zaczął nucić jakąś melodie.
-Nie wiedziałem, że umiesz śpiewać? - wyszeptał Izuku.
-Cicho, ty masz iść spać, a nie ze mną gadać. Bo inaczej nie będzie całusków na dobranoc
-Tylko nie to - Izuku szybko zacisnął mocno powieki i próbował szybko zasnąć, co na jego szczęście mu wyszło i leżał sobie tak spokojnie cichutko chrapiąc. Co cieszyło blondyna. Pogłaskał go po tych jego ulubionych lokach i sam zamknął oczy licząc na jakąś drzemkę.
~♤~
Pierwszy obudził się zielonowłosy słysząc jakiś hałas dobiegający zza drzwi. Spiął się i próbował obudzić blondyna. Który słysząc zmartwiony głos ukochanego szybko się obudził.
CZYTASZ
Mała zielona omega || BkDk ||
FantasyŚwiat, w którym druga płeć wpływa na to jak jesteś traktowany. Pewna mała zielona omega zniszczona przez życie, poszukuje nowego, lepszego domu. W pewnym momencie w swoim życiu znajduje wioske, w której omegi są wkońcu akceptowane i traktowane na ró...