Katsuki wisiał nad zielonookim całując jego szyję, co jakiś czas robiąc na niej malinki, co powodowało ciche jęki ze strony młodszego, mimo, że było to jego drugi stosunek z osobą, którą kocha nie bał się już tak bardzo jak za pierwszym razem. Miał ruje to fakt ale jego rozum wtedy działał.
Z jego rozmyśleń wyrwał go dotyk ręki Bakugo, która zaczęła błądzić pod jego koszulą. Stęknął cicho czując jak ten zaczyna bawić się jednym z jego sutków, ściskając go pomiędzy palcami. Drugą ręką próbował zdjąć jego koszule, powoli ją rozpinając. Widząc, że ten ledwo daje rade jedną ręką, sam zaczął ją rozpinać, a gdy doszedł do ostatniego guzika, blondyn niemal ją z niego zerwał na co Izuku cicho zaczął podśmiechiwać. Zjechał pocałunkami na jego brzuch docierając do wolnego sutka, zaczął go ssać i lekko podgryzać na co Izuku złapał go za włosy.
Gdy Bakugo był już pewny, że młodszy się w pełni rozluźnił zaczął dotykać wolną ręką krocza zielonowłosego co spotkało się z cichym sapnięciem z jego strony. Katsuki uśmiechnął się pod nosem na ten dźwięk i zaczął rozpinać jego spodnie. Gdy już je zrzucił oderwał się od sutków siadając na nim. Zdjął swoją koszule i spojrzał na chłopaka pod sobą.
-Mogę - spojrzał na jego bokserki, które tak bardzo chciałby już z niego zdjąć.
Midoriya pokiwał głową i po chwili leżał już cały nagi z rumieńcem na twarzy. Bakugo oblizał usta, a pierwsze co napłynęło do myśli Izuku to, to że związał się z dużym zboczeńcem.
Bakugo schylił się do krocza młodszego, a ten niezbyt wiedział co ten chce zrobić więc tylko na niego patrzył lekko zaciekawiony. Blondyn lekko podniósł go w pasie kładąc mu poduszkę pod plecy żeby było mu wygodnie, a potem zaczął jeździć palcami po jego dziurce na co Izuku cicho pisnął i się zarumienił. Po chwili przybliżył swoją twarz, a Izuku mógł się już domyślić o co mu chodziło.
-Kacchan nie-
Włożył swój język w jego dziurkę na co młodszy cicho jęknął chowając twarz w dłoniach. Na co Bakugo szybko wyciągnął rękę i zabrał jego ręce z twarzy cały czas go obserwując. Izuku czuł się zażenowany i trochę zawstydzony. Blondyn zauważył to, że ta pieszczota mu niezbyt przypadła do gustu więc zaprzestał i znów nad nim zawisł.
-Mam tam nie robić? - spojrzał mu głęboko w oczy.
Młodszy tylko pokiwał delikatnie głową. Chciał coś powiedzieć ale szybko zostało mu to przerwane, ponieważ Katsuki złączył ich usta w namiętnym pocałunku. Rozpoczęła się walka o dominację, którą bardzo szybko wygrał alfa. Nagle niespodziewanie poczuł jak coś wchodzi w niego, a mianowicie jeden palec Bakugo. Jęknąłem mu w usta, co zadowoliło blondyna. Poczekał chwilę i zaczął nim poruszać, przez co zielonowłosy zaczął cicho pojękiwać. Bakugo odsunął się od jego ust i zaczął całować szyję gdy dołoży drugi palec, zaczynając robić w nim nożyce.
Był to drugi stosunek Izuku więc ten po krótkim czasie był już spełniony dochodząc na swój brzuch. Bakugo cicho zaśmiał się z miny omegi.
-Izuś chce czegoś spróbować - ten spojrzał na niego pytająco - zrobimy to jako wilki? Ponoć to daje większą przyjemność i w dodatku u ciebie podwójną bo jesteś w ciąży.
CZYTASZ
Mała zielona omega || BkDk ||
FantasiŚwiat, w którym druga płeć wpływa na to jak jesteś traktowany. Pewna mała zielona omega zniszczona przez życie, poszukuje nowego, lepszego domu. W pewnym momencie w swoim życiu znajduje wioske, w której omegi są wkońcu akceptowane i traktowane na ró...