Untitled Part 4

4K 231 13
                                    



Pabudau nuo saulės spindulių, kurie švietė tiesiai man į veidą. Apsivertusi ant kito šono atsidusau ir lėtai pramerkiau akis.

Pro langą dengiančias užuolaidas skverbėsi šilti saulės spinduliai į mano kambarį, o danguje nesimatė nė vieno debesėlio.

Lėtai išlipusi iš lovos pasirąžiau ir įsispyrusi į šlepetes, tingiai nužingsniavau į vonios kambarį.

Uždariusi vonios duris nusirengiau naktinius ir įlipau į dušą.

Pradėjus tekėti šilto vandens srovei, paėmiau savo dušo želę ir pradėjau muiluotis su kempine savo kūną.

Nuplovusi nuo savo kūno putas, į rankas paėmiau levandų šampūną ir išsiplovusi galvą ir išsiskalavusi galvą išlipau iš dušo.

Apsigaubusi savo kūną minkštu rankšluosčiu grįžau į kambarį.

Išsitraukusi iš spintos mokyklinius drabužius, ant grindų numečiau rankšluostį kuris gaubė mano kūną ir užsidėjau apatinį trikotažą, o tada ir rūbus.

Išsidžiovinusi plaukus su džiovintuvu ir pasidažiusi neryškiai akis, pasiėmiau kuprinė nuo kėdės ir nusileidau laiptais žemyn į virtuvę.

Joje sukiojosi Megė.

Pasisveikinusi su ja, pasiėmiau vieną skrebutį iš lėkštės ir įsipylusi bananų sulčiu greitai pavalgiau.

Kai kramčiau paskutinį skrebučio kąsnį, į virtuvę įžengė Krisas ir Džonas.

- Laba rytas panele Heile. - pasisveikino Krisas, o Džonas man tik linktelėjo.

- Sveiki vaikinai. - šyptelėjau. - Ir vadinkite mane vardu. Nepakenčiu kai į mane kreipiamasi panele.

Jie tik linktelėjo ir atsisėdo prie stalo.

- Valgysite? - į vaikinus atsisukusi paklausė Helė.

- Ne. Mes ir taip vėluojame. - atsakė Džonas.

Staiga pažvelgusi į laikrodį išpūčiau akis. Liko dešimt minučių iki pirmos pamokos pradžios.

Pašokusi nuo kėdės, atsisveikinau su Heile ir apsiavusi batus išlėkiau pro duris lydima dviejų vaikinų.



Zayn pov*


Stovėjau atsirėmęs į mokyklos sieną ir rūkiau jau antrą cigaretę. Buvau susierzinęs, dėl vakar dienos.

Vis mąsčiau apie tą merginą kurią visada lydi du, už ją vyresni vaikinai. Atrodo, kad jie ją saugotu nuo kažko. Kažko, kas gali tai merginai pakenkti.

Staiga prie manęs privažiavo juodas Range Rover automobilis ir iš jo išlipo mano keturi geriausi draugai.

Liam rankose laikė 2 storas papkes, o vieną ploną.

- Ką sužinojot? - ėjau tiesiai prie reikalo.

- Žinome, kas toji mergina ir tie du vaikinai kurie ją sekioja it šunyčiai. - tarė Hary paveldamas savo garbanotus plaukus.



Heilės pov*


Pasibaigus keturioms pamokoms, nužingsniavau į valgyklą, nes buvo pietų pertrauka kuri tesėsi dvidešimt minučių.

Džonas ir Krisas manęs visur nesekiojo, bet jie buvo netoliese ir stebėjo mane ir visą aplinką.

Už tai aš buvau jiems dėkinga.

Nuo stalo pasiėmusi padėklą su spagečiais, patraukiau link stalelio kuris stovėjo prie lango.

Vos man pradėjus valgyti savo maistą, prie manęs priėjo rudų plaukų mergina su padėklu rankose ir atsisėdo priešais mane.

- Sveika atvykusi į pragarą. - šyptelėjo mergina.

- Hm... Ačiū. - tariau sutrikusi.

- Pamiršau prisistatyti. - trinktelėjo delnu sau per kakta mergina. - Aš esu Lindzey Sturdevant. Turime bendras biologijos, geometrijos ir anglų pamokas.

- Malonu, - šyptelėjau. - Aš Heilė James.

Ji man ištiesė savo ranką, o aš ją paspaudžiau.

Toliau mes valgėme tyloje ir mane tai šiek tiek trikdė.

- Kodėl tu atsisėdai prie manęs, o ne prie savo draugų? - nutraukdama tyla paklausiau.

- Tu atrodai ne tokia kaip kitos šioje mokykloje pasipūtusios merginos. O man kaip tik reikia draugės, nes mano draugai tik vaikinai. - nusijuokė mergina.

- Hm... - numykiau.

- Eime, - netikėtai pakildama tarė Lindzey.

- Kur? - paklausiau, kai ji tempėsi mane iš valgyklos.

- Į pamoką. - nusijuokė ji. - Už trijų minučių skambutis ir tu tikrai nenori pavėluoti į pingvinės pamoką.

- Į kieno? - paklausiau, bet atsakymo nesulaukiau, nes mums kelią pastojo tie patys penki vaikinai.

*******************************************************************************


Sveiki :) nors sakiau, kad šią istoriją teisu (kaip ir kitas dvi) kai užbaigsiu Dangerous Worls, bet kažkaip man nebuvo ką veikt, o jus norejot kad tesčiau istorija tad aš kažkaip sugebėjau parasyti dali :3


Atleiskit, jeigu ji nėra idomi, nes kazkaip minciu daug nebuvo, ir dar galvą ziauriai skauda :/


Taigi kitai daliai noriu 3 ilgu nuomoniu :)


IR AR DAR VERTA TESTI SIA ISTORIJA? AR ATSIRAS SKAITYTOJU?




Save Me |MALIK|Where stories live. Discover now