Sėdėjau ligoninės laukiamąjame ir laukiau ateinančio daktaro kuris gydo Harry ir Krisą su Džoniu.
Jaučiuosi kalta dėl dabartinės jų būklės, nes juk tai jie mane saugojo. O aš tiesiog jų visų klausiau ir pabėgau kaip tikrų tikriausia bailė.
Nors gal būt ir pasielgiau teisingai, nes esu tik silpna mergina pridaranti visiems bėdų. Net ir būdama namuose stengdavausi niekam nekliūti po kojomis, bet vistiek kažkokiu būdų prisivirdavau košės.
Harry tėvas negalėjo atvykti į ligoninę, nes turi kažkokių reikalų, bet paskambino savo žmonai, kuri turėtų netrūkus atvykti. Mano tėvai grįžo namo, bet FTB agentai saugos juos. Nors mama ir nenorėjo, kad aš vykčiau į ligoninę, bet, kad ir kaip keistą bebūtų, tėtis įtikino mamą.
Tad dabar esu čia.
- Štai, paik. - krūptelėjau kažkokiai garbanotai tamsiaplaukiai moteriai, ištiesus man puodelį karštos mėtų arbatos.
- Ačiū. - tyliai ištariau ir paėmiau puodelį.
- Esu Harry mama, Anne. - tikriausiai supratusi, kad neprisistatė, nusišypsojo moteris. - O tu tikriausiai Heilė.
- Taip. - linktelėjau ir atsargiai gurkštelėjau iš puodelio.
- Harry man pasakojo apie tave. - ištarė Harry mama.
- Pasakojo? - sutrikusi paklausiau.
- Na taip. - pažvelgė į mane Anne. - Kai Harry padėjo Malik pagrobti tave, jis rimtai atgailavo. Pasakojo, kad mokykloje tu vos pamačiusi juos - pabėgi. Ir aš suprantu tave. Kažkada mano vyras paauglystėje irgi buvo taip pasielgęs, ir aš reagavau kaip tu. Noriu atsiprašyti tavęs už Harry elgesį ir pasakyti, kad jis nėra blogas vaikinas. Tiesiog jam reikėjo įgauti Malik pasitikėjimą, kad...
Staiga Anne nutiko, nes atsidarė laukiamojo durys. Link mūsų žingsniavo jaunas daktaras apsivilkęs baltą daktaro švarką. Jis rankose laikė kažkokius popierius ir juos vartė.
- Ar jūs ponaičių ,Styles, Cross ir Swif giminaičiai? - pažvelgęs į mus paklausė daktaras.
- Taip. - atsakė Harry mama.
- Esu daktaras Maiklas Green. Jie prieš kelias akimirkas atgavo sąmonę, tad galite juos aplankyti. - tarė daktaras. - Nėra rimtų sužeidimų, bet ponaitis Cross patyrė nemenką galvos sutrenkimą. Tad nevarginkit jo per daug. Jeigu norite, galite juos aplankyti.
Su Anne atsistojome ir nusekėme daktarui Markui įkandin.
Tikiuosi, kad jiems trims viskas gerai.
##########
Prievartą rašiau šią dalį....Tiesiog nėra noro rašyti šia istoriją... Minčių 0 o jūs tylit, tad aš nežinau kas blogai.
JAU SAKIAI, KAD KRITIKOS NEBIJAU TAD DRĄSIAI RAŠYKIT JĄ 😉
YOU ARE READING
Save Me |MALIK|
FanfictionDalį savo gyvenimo buvau atskirta nuo kitų žmonių. Nelankiau mokyklos. Neturėjau draugų. Turėjau namų mokymą. Niekada nekalbėjau su kitais žmonėmis apart mamos bei tėčio. Visad norėjau sesers ar brolio su kurias galėčiau pasikalbėti, išlieti savo...