Mergina neramiai vartėsi lovoje. Tai kartojasi iš naujo. Vos sužinojusi, kas yra Malik, merginą pradėjo sapnuoti vėl tuos baisius košmarus, kurie neleisdavo jai miegoti naktimis. Staiga ji klykdama atsisėdo lovoje. Jos kakta tekėjo prakaitas, o akys buvo paklaikusios iš baimės. Mergina giliai kvėpavo ir bandė nusiraminti. Ji žinojo, kad širdis, neatlaikys dar vieno jos panikos priepuolio. *****************************************************************************************************
Atsikėlusi ryte,nusiprausiau po dušu ir apsirengusi mokyklinius drabužius, nusileidau žemyn.
- Labas rytas. - pasisveikinau su Mege įėjusi į virtuvę.
- Labas rytas panele. - atsakė ji, ir man atsisėdus ant kedės, padėjo priešais mane kiaušinienę.
Paėmusi šakutę į rankas, pradėjau knaibyti maistą. Mano mintys vis sukosi apie tą žinutę, kurią gavau aną vakarą. Man įdomu sužinoti nuo ko ji. Iš tiesu dabar bijau neužsitraukusi užuolaidų persirenginėti.
- Kodėl nevalgote? - išblaškydamas mane, tarė Džonis, prisėdęs šalia.
- Nenoriu. - paprastai atsakiau ir pakilusi nuo kėdės išėjau iš virtuvės į kiemą.
Krisas jau sėdėjo mašinoje už vairo, tad aš nedvejojusi atsisėdau priekyje. Man nusibodo sėdėti gale.
Po kelių minučių iš namų išėjo Džonis nešinas mano kuprine. Buvau apie ją pamiršusi.
Apsauginis sutrikęs pažvelgė į mane, bet atsisėdo į galą ir padavė man raudoną kuprinę.
Mašinai sustojus prie mokyklos pastato, lėtai išlipau iš mašinos ir užsimečiau kuprinę sau ant pečių. Lydima apsauginių, neskubėdama pradėjau žingsniuoti link mokyklos pastato. Pasiekusi durų rankena, pajaučiau kaip mano širdies ritmas padažnėjo.
Drebančiomis kojomis žengiau į mokyklos pastatą, nes žinojau, kad čia yra Malik ir jo gauja.
Zayn pov*
- Tai ji nieko nežino apie savo tėvo verslą? - paklausiau Greg kuris ieško informacijos apie Heilės tėvą.
- Pasirodo, jis gerai tai slepia. - tarė vaikinas.
- Ačiū už informaciją. - įtraukęs paskutinį cigaretės dūmą, išmečiau nuorūką ir ją sutrypęs įsėdau į savo automobilį.
Įvažiavęs į mokyklos stovėjimo aikštelę, pastačiau mašiną į savo nuolatinę vietą tarp Harry ir Louis mašinų. Išlipęs iš jos, nužiūrėjau dvi blondines kurios ėjo pro šalį.
Zayn susikaupk ties užduotimi.
Įžengęs į mokyklą, iškart susilaukiau man nereikalingo merginų dėmesio. Iš kart prie manęs priėjo Louis, Liam ir Niall.
- Kur Harry? - susiraukęs paklausiau.
- Kaip visada. - nusijuokė Niall.
- Tipiškas Harry. - tariau ir kartu su draugais patraukėme į matematikos pamoką.
Įžengėme į klasę kartu su skambučiu. Mano akys susiaurėjo kai klasėje pastebėjau Heilės apsauginius sėdinčius už jos.
Atsisėdę į galinius suolus, net neketinome pasiruošti pamokai.
Staiga Heilė atsisuko, nes Niall metė į ją popierėlį. Jos akys netikėtai susitiko su manosiomis, ir Heilė greitai nusisuko. Jos akyse galėjau pastebėti baimę ir dar kažką nesuprantamo.
ESTÁS LEYENDO
Save Me |MALIK|
FanficDalį savo gyvenimo buvau atskirta nuo kitų žmonių. Nelankiau mokyklos. Neturėjau draugų. Turėjau namų mokymą. Niekada nekalbėjau su kitais žmonėmis apart mamos bei tėčio. Visad norėjau sesers ar brolio su kurias galėčiau pasikalbėti, išlieti savo...