Zayn pov*
Sėdėjau ant lovos kurioje šiuo metu gulėjo mergina. Jos tamsūs plaukai buvo lengvai užkritę jai ant pečių, akys lengvai užmerktos, o krūtinė tolygiai kilnojosi.
Jau keletą valandų sėdžiu čia ir stebiu ja. Ji atrodė tokia gležna ir trapi.
Staiga jos akių vokai neramiai sujudėjo, o po akimirkos jos akys lėtai atsimerkė.
Vos pastebėjusi mane, ji suklykė ir atsitraukė toliau nuo manęs.
- Kur aš? - pasigirdo drebantis merginos balsas.
- Tau nereikia to žinoti. -atsistojęs nuo lovos tariau.
Staiga mergina užsiėmusi už pilvo, suinkštė ir susirietė. Norėjau paliesti merginą, bet ji greitai atsitraukė nuo manęs.
- Neliesk manęs. - sukukčiojo ji.
Susierzinęs, prisiartinau arčiau merginos, ir viena ranką patraukiau jos rankas nuo pilvo. Laisvąją ranką pakėliau jos palaidinę ir pastebėjau, kad netoli jos šono yra žaizdą iš kurios kyšojo stiklo šukė.
- Reikia ją ištraukti, nes kitaip nukraujuosi. - sumurmėjau sau panosėje.
Heilės pov*
Sukandusi savo lūpa, vos laikiausi nepravirkusi. Juodaplaukis su pincetu ištraukinėjo iš mano žaizdos smulkias stiklo šukes kurios liko mano kūne po avarijos.
Aš bandžiau prieštarauti kai vaikinas sukarpė mano palaidinę, tad man teko sėdėti su liemenėle. Mačiau, kad vaikinui tai patinka, bet aš sukryžiavau savo rankas ant krūtinės, kad jis į ją nespoksotų it alkanas vilkas.
Buvau nustebusi tokio Malik švelnumo. Prieš du metus, jo parankinis mane padūrė ir paliko randą, o dabar pats juodaplaukis tvarko man žaizdą.
Vos vaikinui ištraukus paskutinę stiklo šukę iš mano kūno, aš lengviau atsikvėpiau, bet neilgam.
Netikėtai viena juodaplaukio ranka, pradėjo slysti mano pilvu, rando link.
- Iš kur jis? -susiraukdamas pažvelgė į mane.
- Tai ne tavo reikalas. - įgavusi šiek tiek drąsos ištariau.
- Neteisingas atsakymas. - suktai šyptelėjo jis.
Man nesitikėjus, vaikinas suspaudė mano žaizdą taip išprašydamas iš manęs inkštimą. Bandžiau patraukti Malik rankas nuo savęs, bet jis jas tvirtai laikė ant mano šonų.
- Paleisk. - muisčiausi, bet netikėtai pajaučiau, kaip mano kairysis skruostas kaista.
Nuo stipraus vaikino antausio, mano veidas pasisuko į kitą pusę. Malik grubiai griebęs man už žandikaulio, atsuko mano veidą į savąją ir piktai žvelgė į mano akis.
- Dabar paklausyk manęs Heile. - sušnypštė vaikinas. - Jeigu priešinsiesi man, aš su kiekvienu tavo netinkamu veiksmu ar ištartu žodžiu, trenksiu tau antausį. Aš nesu tas vaikinas su kuriuo manai galinti kalbėti kaip nori. Man nesudrebės ranka tavęs užmušti, tad laikykis taisyklių ir liksi gyvą.
Aš su siaubu akyse žvelgiau į pajuodavusias Malik akis, kuriose atsispindėjo įniršis.
- Ar aiškiai pasakiau. - jau pakėlė balsą jis.
- T...taip. - suinkščiau.
- Gera mergaitė. - nusišypsojo vaikinas ir pasilenkęs, pabučiavo į mano lūpų kamputį.
Esu čia jau dvi dienas. Jos buvo tikras pragaras.
Vakare bei ryte ateidavau keli vaikinai kurie klausinėdavo manęs klausimų apie mano tėvą. Aš pusę jų nesupratau, nes tai buvo susiję su gaujomis, banko sąskaitomis ir palikimu.
Už kiekvieną neteisingą atsakymą ar tylėjimą, susilaukdavau antausio, bet man tai nerūpėjo.
Kad ir kas be nutiktų, prižadėjau sau, kad jie nieko neišpeš iš manęs.
Zayn pov*
- Kodėl ta kalė nekalba. - susierzinęs ištarė Harry ir vaikščiojo pirmyn atgal.
- Gal reikėtų ją pamokyti? - pakišo mintį Liam.
- Kuris nori tai padaryti? - atsisukęs į keturis vaikinus, paklausiau.
Harry akys sužibo, ir jo veidą papuošė sukta šypsenėlė.
- Harry? - atsisukęs paklausiau garbaniaus.
Vaikinui nereikėjo kartoti antrą kartą, kai jis nedelsdamas užlipo laiptais į antrą aukštą.
- Jam tenka karščiausios merginos. - sukryžiuodamas rankas ant savo krūtinės, suurzgė Niall.
- Nebūk kaip vaikas. - nusijuokiau, paskui mane ir vaikinai.
Staiga iš antro aukšto pasigirdo garsus klyksmas, o tada sekė ir kūkčiojimas.
Heilės pov*
Bandžiau šiek tiek užmigti, bet man sutrukdė švelnus prisilietimas ant mano kojos.
Pramerkusi akis suklykiau priešais savo akis pamatydama garbaniaus veidą.
- Ką tu čia veiki! - surėkiau ir pasitraukiau toliau nuo vaikino.
- Mes šiek tiek pažaisim. - garbaniaus veidą papuošė šelmišką šypsenėlė.
Nedvejodama pašokau iš lovos ir ketinau sprukti iš kambario, bet buvau sučiupta iš už nugaros ir suspausta stipriame vaikino glėbyje.
- Ne! - suklykiau vos pajautusi vaikino šlapius bučinius sau ant kaklo. - Neliesk manęs!
- Užsičiaupk. - suurzgė garbanius ir atsuko mane veidu į save.
Netikėtai pajaučiau kaip vaikino šiltos lūpos grubiai prisiglaudžia prie manųjų. Aš bandžiau nustumti vaikiną nuo savęs, bet mano rankos buvo greitai sučiuptos ir iškeltos man virš galvos. Mano nugara staigiai buvo atremta į sieną, o rankos tarsi surakintos vaikino gniaužtuose.
Aš kietai suspaudžiau lūpas, taip neleisdama vaikinui įsibrauti man į burną. Man visiškai to nesitikėjus, laisva vaikino ranka nusileido mano liemeniu žemyn ir nestipriai suspaudė mano dar neužgijusią žaizdą. Man aiktelėjus, garbanius nedelsdamas įsibrovė man į burną ir pagilino bučinį.
Tai tikrai nieko gero nežada.
************************************************
Štai pagaliau sugebėjau parašyti naują dalį :) Sorry, kad naujos dalies nebuvo net 2 savaites, bt jus gi žinote, kad tai nėra vienintelė mano rašoma istorija :P
Kitai noriu 3 išsamių nuomonių :P
TIKIUOSI SKAITYTOJAI NEDINGO :)
ESTÁS LEYENDO
Save Me |MALIK|
FanficDalį savo gyvenimo buvau atskirta nuo kitų žmonių. Nelankiau mokyklos. Neturėjau draugų. Turėjau namų mokymą. Niekada nekalbėjau su kitais žmonėmis apart mamos bei tėčio. Visad norėjau sesers ar brolio su kurias galėčiau pasikalbėti, išlieti savo...