Untitled Part 8

3.4K 215 8
                                    

Iš kažkur įgavusi jėgų, iškėliau dešinę koją ir spyriau vaikinui į tarpkojį. Jis sušukęs iš skausmo paleido mane ir parkrito ant kelių. 

- Tu... - jau žiojosi prabilti vaikinas, bet aš iš kojos jam spyriau į galvą. 

Jis nuo mano smūgio pargriuvo ant grindų ir atsijungė. 

Nejaugi aš jį užmušiau? 

Patikrinusi pulsą, lengviau atsikvėpiau. Jis gyvas, bet kelias valandas gulės be sąmonės, nes pataikiau į smilkinį. 

Greitai apsižvalgiusi po kambarį, pastebėjau langą. Pribėgusi prie jo, bandžiau jį visaip atidaryti, bet nepavyko. Jis buvo tarsi priklijuotas. 

Apsižvalgiusi, pamačiau spintelę prie lovos. Priėjusi prie jos, atidariau dureles ir viską išverčiau. 

Mano akys sužibo kai pamatė kišeninį peiliuką. 

Paėmusi jį į rankas, priėjau prie lango ir pradėjau krapštyti lango rėmus. Staiga kažkas trakštelėjo. 

Reiškiasi kažką nulaužiau. 

Užlenkusi kišeninį peiliuką, įsidėjau už kelnių juosmens. Jis pravers saviginai.

Kelis kartus pastūmusi langą į viršų, vos iš laimės nesuspiegiau, kai langas girgždėdamas atsidarė. Iškišusi galvą po jį, susiraukiau. 

Buvau namo antrame aukšte ir jeigu šoksiu iš tokio aukščio, galiu kažką susilaužyti ar išsinarinti. 

Jeigu noriu išlikti gyva, tek rizikuoti. 

Giliai kelis kartus įkvėpusi, išlipau pro langą ir atsistojau ant namo stogo. Džiaugiausi, kad seniau lankiausi sporto salėje įrengtoje namo rūsyje, tad man tai šiek tiek padės išsilaikyti. 

Lėtais bei atsargiais žingsniais, žengiau nuo stogo žemyn, laikydamasi už vijoklių kurie leidosi stogu žemyn. 

Staiga mano koja slystelėjo ir aš suklykusi nuslydau stogu žemyn. Po kelių minučių mano kūnas dunkstelėjo ant kietos žemės, o rankoje pajaučiau nežmonišką skausmą. 

Vis dar sėdėdama ant žemės išgirdau kaip Zayn ir dar trys vaikinai keikiasi užlipę į antrą aukštą. 

Pakėlusi galvą aukštyn , sutikau rudas vaikino akis, kurios iš antro aukšto stebėjo mane. 

Negaišdama daugiau laiko, atsistojau ir pasileidau bėgti miško link. 


Zayn pov*

- Ta maža kalė ... - suurzgiau ir atsitraukiau nuo lango. 

- Jie jau ieško jos. - pažvelgdamas į savo telefoną tarė Louis. 

- Puiku. - nusišypsojau. - Ji negalėjo toli nubėgti. Ypač kaip aplink vien miškai, o artimiausias miestas yra už 25 km nuo čia. 

- Ji atsiims už tai, kad nepakluso man. - sušnypščiau ir trenkęs durimis, išėjau iš kambario. 

Heile, tu nepabėgsi nuo manęs. 


Heilės pov*

Jau temo, bet aš nesustodama bėgau mišku. Mano jėgos kas sekundę vis seko, bet aš nesustojau bėgusi. 

Žinojau, kad jeigu sustosiu minutei pailsėti, būsiu pagauta Malik gaujos ir gražinta atgal į tą namą. 

Net bijau įsivaizduoti, ką jis man gali padaryti. 

Staiga išbėgau iš miško ir sustojau. Priešais mane driekėsi ilgas kelias.  

Save Me |MALIK|Where stories live. Discover now