28. Bölüm

24.6K 1K 231
                                    

Sizi biraz beklettim ama buradayız. :)
4K olduk çok teşekkür ederim, 5K olmamıza da çok az kaldı.

Vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayın. Cidden önemli bunlar, biliyorsunuz.

Keyifli okumalar diliyorum okursularımcımm.

~~

"Cidden seni sevdiğimi mi zannettin? Yazık." Bulanık bir şekilde karşımda olan yüze baktım. Ağlamam daha da şiddetlenirken söylediklerinin ciddi olmadığını söylemesini istedim.

"Hayır ama sen beni seviyorsun." Kahkaha attı. Tanıdığım Gökhan değildi bambaşka birisi.

"Seni asla sevmedim Çilek ve emin ol kimse seni sevmeyecek. İğrençsin." Nefes alış verişlerim sıklaşırken gözlerimden yaşlar akmaya başladı.

Saçlarımda gezinen parmakları hissetmemle uykumdan hafifçe uyandım. Geniş, uzun parmaklar saçlarımı narince okşuyor, yanaklarımı seviyordu.

"Bebeğim.." Kulağıma eğilip fısıldadı. Kokusundan, sesinin tınısından o kadar hoşlanıyordum ki.

"Çilek, uyan güzelim hadi." Omuzlarımı tuttu. Gözlerimi açabildiğimde sadece kabusta değil cidden ağladığımı fark ettim. "İyi misin?"

"Gökhan," Kollarımı uzatıp boynuna sardım. "Buradasın."

"Geçti," Saçlarımı koklayıp öptü, sırtımı okşadı. "Ben hep buradayım. Geçti güzelim merak etme."

Geri çekilip yüzüne baktım, elleri yanaklarımı buldu. "Ne gördün rüyanda? Anlatmak ister misin?" Diye sordu.

Bir an sınıfta göz gezdirdim kimse yoktu. Muhtemelen ilk teneffüsteydik.

"Bana yalan söylemişsin, beni hiç sevmemişsin." Saçlarımı okşadı.

"Böyle bir şeyin ancak kabusta olacağını düşünemedin mi Çilek kızım?" Eridim. O an şeker gibi eridim.

"Çok gerçekçiydi." Dudaklarımı büzerek söylemiştim. Aynı zamanda kafamı önüme eğip ellerimle oynadım.

"Bak bana." Çenemi tutunca kafamı kaldırıp ona baktım. Gözleri gözlerime öyle bakıyordu ki, oturup ağlayabilirdim. "Seni çok seviyorum."

Gülümsedim. "Bende seni çok seviyorum."

"Seni çok seviyorum Çilek. Bir kere seni reddettim, kafam birbirine girdi, kendimi hissedemedim, boşlukta kaldım. Bana hayat veriyorsun, seni nasıl sevmem?" Yanağımdaki elinin üstüne elimi koydum.

Gözlerim benden bağımsız dudaklarına indi. Onu öpmek istiyordum, artık sevgiliydik ve ben yıllardır uzaktan baktığım, hasret kaldığım kişiyi öpmek istiyordum.

Aynı şekilde o da bana bakıyordu. Yavaş yavaş birbirimize yaklaşmaya başladık. O an bu an mıydı? Kalbim heyecandan öyle hızlı atıyordu ki.

"Hadi Gökhan! Uyandırıp gelecektin." Bilal'in sınıfın kapısını pat diye açması üzerine irkilip uzaklaştım. Gökhan gözlerini kapatıp açtı, kafasını kapıya çevirdi.

Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin