BÖLÜM 17 FARKINDALIK

5.8K 437 158
                                    

Ben geldimmmm.

Nasılsınız bebekler?

Özlediniz mi beni?

Okulun ilk günüydü bugün? Nasıldı ilk gününüz?

Tarih:11.09.2023
Saat:23.23

🍂

İnsan kendini nasıl kandırır?

Hatta şöyle sorayım size. Kendinizi hiç kandırdınız mı?

Evet ben kandırdım. 

Hatta belkide ben hayatımda en çok kendime yalan söyledim. En çok kendimi kandırdım.

Aklıma gelen anılar yüzümde hüzünlü bir gülümseme oluşturdu.

Flashback:

Pencere kenarında ki koltukta oturmuş öylece kapalı camdan evin kapısına bakıyordu küçük Bade.

Karnından sesler gelmeye başlayalı çok uzun zaman oluyordu.

Acıkmıştı.

Karnında abisinin her gün izlediği silah videolarındaki gibi yüksek sesler çıkıyordu.

Elindeki yeşil tanka baktı küçük Bade. Abisinin en sevdiği tanktı bu küçük oyuncak. Yeşil siyah karışık bir rengi uzunda bir çubuğu vardı ucunda.

Oyuncağı sanki müzede bir tarihi eser gibi sehpanın üzerine koydu.

Ellerini çekti ama düşerse diye tutmak için tetikte bekledi.

Düşmediğindeyse kocaman gülümsedi.

Pıtı pıtı küçük adımlarla abisinin yanına mutfağa girdi.

Abisi tezgahın kenarında elinde kaşıkla bir tabağın içine bakıyordu dikkatlice.

"Neye bakıyoşun abi?" Dedi daha tam söyleyemediği kelimelerle. Aslında kelimeleri istediği zaman doğru söyleyebiliyordu. Ama böyle konuşmakta işine geliyordu.

Yusuf kardeşinin geldiğini konuşmasıyla farketmişti. Küçük tatlı kardeşine döndü.

Minik boyuyla mutfağın girişinde dikilmiş kendisini anlamaya çalışıyordu.

Yeşil gözleri kısılmış, küçük kaşları çatılmış, bir eli karnında bir eli belindeydi.

"Sana yumurta yapacaktım ama kabukları içine kaçtı. Onları almaya çalışıyorum Bade'm."

Yusuf geri işine döndü. Eli karnında gezen bir Bade'm aç bir Bade'mdi.  Ve Yusuf biricik Bade'minin aç kalmasını istemiyordu.

Bade kenarda bulunan kendisinin tezgahı görmek için üzerine çıktığı tabureyi abisinin yanına getirdi.

Üzerine çıktığında abisinin kabuğu alma çabasını izlemeye başladı.

Kaç kere denerse denesin alamıyordu Yusuf kabukları içinden.

Yüzü iyice düşmüştü Yusuf'un.

Ve düşen yüzü kendisine aşık büyüyen kardeşininde üzülmesine sebep oluyordu.

"Bunu böyle mi yijej?" Dedi Bade merakla.

POYRAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin