Hellooo!
-123344555 olan İngilizcem ve ben geldik.
Nasılsınızzz?
Bugün mutluyum. O yüzden son 5 6 oyu beklemeden sizi de mutlu edeyim dedim. İyi yapmış mıyım?
Tabi gündüz bölüm atma özürlüsü olduğum için yine gece geç saatlerde atıyorum.
Tarih; 04.06.2023
Saat; 01.46
Nasılsınız?
Okul nasıl?
Dersler nasıl?
Şu kahrolası ingilizceniz nasıl?
Neyse moral bozmayalım. Size enerji yüklemesi yaparak bölüme ışınlamak istiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum.
🕊️
"Abi nasılsın?" dedim karşı tarafın 'Alo' diyişini duyunca.
"İyiyim Bade siz nasılsınız?" dedi Fatih abim.
"İyiyiz bizde. Ali Kağan yüzbaşının evinde kahvaltı ettik de çay içiyoruz."
"Ali Kağan Yüzbaşı? Evi?" dedi sorar şekilde.
"Sen gittikten sonra onun timindeki Erdem abi eşiyle yemeğe çağırmış bizi. Oradan da yüzbaşı bizi evinde ağırladı." dediğimde 'hımm' diye ses çıkardı.
"Kim Fatih? Badem mi?" diye arkadan gelen sesle gülümsedim. Merve ablamdı.
"Bebeğim nasılsın?" diyen Merve ablaya güldüm. Yine zorla almıştı heralde telefonu. Fatih abim arkadan homurdanıyordu.
"İyi abla buradaki tim ve bizim tim oturuyoruz. Siz nasılsınız? Arslan nasıl?"
"Çok selam söyle benim kuzularıma. İyiyiz bizde. Bu abin olacak herifle uğraşıyorum." dediğinde hepimiz kahkaha attık.
"Duyuyoruz abla seni. Aleyküm selam." dedi imam.
"İmam var mı zayiat bizimkilerde?" diye sordu Merve abla.
"Bade'nin biraz şase kayık. Bizde bir sıkıntı yok." dedi.
"Ah elleri kırılasıcalar. Benim çocuklarıma kıymışlar." dedi sinirle.
"Merve abla 1.50 anca. Sinir çabuk tepesine geliyor. Ondan böyle." diyerek sancak timine açıklama yaptı Oğuz.
"Oğuz seni oraya gelirsem döverim çocuk. Ben senin o komutanlarına da benzemem valla." diyen Merve ablayla tekrar güldük.
"Abla daha demin kıyamıyordun bize. Komutanlara elleri kırılasıcalar diyordun. Şimdi noldu?"dedi Oğuz.
"Ben ablayım. Hem döverim, hem severim Oğuz. Hem 1.50 değil 1.52'yim." dedi Merve abla.
"Aaa ne ara büyüdün sen o kadar abla?" diyerek güldü Oğuz.
"Fatih şu şerefsize söyle 50 tur koşsun. Hatta 52 tur." diye Fatih abiye söylendi.
"Duydun yengeni aslanım. Emir büyük yerden. Bade, Oğuz'a el at." diyen Fatih abiyle sırıtarak baktım Oğuz'a.
'İşte şimdi senin ananı siktim' bakışı atıyordum yüzümde sırıtış, başımı iki yana sallayarak.
"Abi dün bana da kilolu dedi." diye şikayet ettim Oğuz'u.
Biraz daha sohbet ederek kapattık telefonu. Fatih abiyi özlemiştik şimdiden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POYRAZ
RomantizmGözlerimi kapatmamak için güç sarfetmiyordum. Hayata tutunmak için bir çaba göstermiyordum. Sağımda bekleyen bedenin yere yığılması ve silah seslerinin çoğalmasıyla gülümsedim. Biz Türk'tük. Yeri gelince Koca Seyit olur 215 kilo mermi taşırız, yer...