BÖLÜM 7 TANIŞMA

8.3K 581 317
                                    

Tarih:17.06.2023
Saat:21.04

Ben geldimmm. Nasılsınız bebeklerim?

10k olmuşuzzzz. Teşekkür ederim hepinizeeee.

Sınava girenler nasıl? Güzel geçmiştir umarım sınavınız.

Eyfel götümüze girdi diyenler?

Rahatlama var mı?

Neyse araya girmeyeyim ben.

Yorumlarda buluşalım bebeklerim.

🕊️

"Bundan sonra Sancak timi ve Gece timi yok. Bundan sonra hepiniz Poyraz timisiniz. Tim komutanınız Ali Kağan Yüzbaşı'dır. Hepinize hayırlı olsun."

Hepimiz susmuş birbirimize bakıyorduk. Şaşırmıştık.

"Hayırlı olsun gençler." dedi Fırat.

"Sağol." dedik hepimiz.

"Sevinmediniz mi?" diyen Sezgin albaya baktım.

"Görev yasağı kalktı mı komutanım?" dediğimde Cihangir albay kahkaha attı.

"Mustafa komutan hakkında soruşturma başlatıldı." dedi Sezgin albay.

"Bir de sanki emirleri çok dinliyor gibi görev yasağı var diyor Sezgin." dediğinda Cihangir albayla bir göz deviresim geldi. Ama saçmalamayın tabiki devirmedim.

Yemedi.

"Arslanların kanında var komutanım."dedi Fırat'ta gülerken.

"Komutanım siz ne zaman dönüyorsunuz?" dedim Sezgin albaya bakarak.

"Birkaç saate çıkacam Bade." dedi o da.

"Komutanım bu haberi almadan önce Ankara'ya gidecektik biz. Göreve ne zaman başlarız?" dedim Cihangir albaya bakarak.

"Üç gün izinlisiniz." dedi Cihangir albayda.

"Arslan'ın yanına gidecez komutanım. Arslan'ın Bademiyle Arslansız tanışmam." dedi Fırat.

"Tek mi gideceksin Bade?" diye sordu Sezgin albay.

"Yusuf abiyi hepimiz özledik komutanım. Dörtlü gidicez." dedi Eda.

Hepimiz sohbet eşliğinde yemeklerimizi bitirmiştik. Cihangir ve Sezgin albay işlerini halletmek için kalkarken Fırat'ta kendi üssüne geçmişti. Tabi yarın üçte buluşmaya anlaşarak. Arslan'ın yanında.

İki tim pardon artık Poyraz timi olarak oturuyorduk. İkiye ayrılmış gibiydik.

"Hepimize hayırlı olsun. Artık bir tim olduk. Bir aile olduk. Ben gizli saklı birşey istemiyorum tim arasında. Bir sorununuzda olsa kimseye gelemiyorsanız bana gelin. Benim haberim olsun." diyerek tim komutanı olarak ilk konuşmasını yaptı Ali Kağan.

"Komutanım ilk size gelmekten çekinirim zaten ben." dedi Yiğit gülerek.

"Ulan sus şimdi cezayı yicen." dedi Oğuz yanındaki Yiğit'i dürterek.

"Birbirimizi tanıyalım bence komutanım." dedi Eda'da.

"Tanıyalım Eda. Sen başla istersen." dedi Ali Kağan.

"Astsubay Kıdemli Üstçavuş Eda Seyhan. İstihbaratçıyım komutanım. Yirmi dört yaşındayım. Tek çocuğum. Ailem Van'da."

"Bekar mısın?" diyen Alper'le hepimiz ona baktık.

"Ne diyon lan?" dedi Ali Kağan Alper'e.

"Yani komutanım şey çocuğu falan var mı? Merak ettim yani." diyerek çevirmeye çalışsa da olmamıştı.

POYRAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin