BÖLÜM 21 ŞANS

5.7K 507 444
                                    

Ben geldimmm.

Nasılız bakalım çiçeklerim?

Nasılız bakalım çiçeklerim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önce tahminleri alayım. Bade şansı verdi mi?

Vermedi mi?

Bol bol yorumlarınızı bekliyorum. Satır aralarında buluşalım bebeklerim.

Tarih: 03.09.2023
Saat:23.30

💥

"Başka bir zamanımız olmayabilir Bade. Bana sadece bir şans ver. Yaptığım doğru değil ama konu vatansa biz herşeyi yapmalıyız. Yine olsa yine yaparım yapmam diyemem ama şu acını biraz hafifletmem için bana sadece bir şans ver. Affet demiyorum. Çabalamam için sadece bir şans?"

Sikeyim!

İçinde bulunduğumuz bu mağarayı da sikeyim!

Ali Kağan'a yara açan o bıçağı da sikeyim!

Ali Kağan'ı affetmek isteyen bu kalbi de sikeyim!

"Neden affedeyim seni? Tekrar kır diye mi affedeyim Ali Kağan? Daha açtıklarını kapatamadım. Daha büyüklerini aç diye mi affedeyim seni?" Dedim acıyla yüzüne bakarken.

Bakışlarım canını yakmıştı sanırım.

Yüzü acıyla buruşurken zorlukla yutkundu.

"Affetme Bade. Ben kendimi affetmedim. Sende affetme. Sadece bir şans istiyorum. Sana kendimi zorla affettiremem. Birşeyler için çabalasam rahatsız olursun diye birşey yapamıyorum. Sadece çabalamak için izin istiyorum senden. Lütfen!" Dedi için için acıyla.

Gözlerime yaşlar dolarken burnumun ucu sızlıyordu.

Hayır. Günlerdir tek damla yaş düşmeyen gözlerim doluyordu.

İlk yaş onun gözlerine bakarken düşmüştü. Biliyordum. Eğer akarlarsa durmazlardı.

Yorgundum.

Kimsesizliği iliklerime kadar hissederken elimden tutan bir el istiyordum.

Ben yalnızlığı sevmezdim.

Ben yalnız bir kadınım.

Ben yalnız olmak istemiyorum ki.

Gözlerinin içine baktım. Gözler yalan söylemez demişti bana.

Doğru mu söylemişti?

Bana sever gibi bakmamış mıydı?

Görev için değil miydi herşey?

Görevse de öğrendim bitti. Neden benim affetmemle bu kadar ilgileniyordu ki?

Ya Alper'in söyledikleri?

POYRAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin