BÖLÜM 13 DOĞUM GÜNÜ

6.4K 458 388
                                    

Ben geldimmmm.

Nasılsınız bebekler?

Özlediniz mi beniii?

Oy ve yorum sınırı geçilmedi ama gerçekten kitabı seven birileri var ve onlar için atıyorum.

Tarih:12.08.2023
Saat:17.18

🦋

"Eda şu kremayı uzatır mısın?"

Eda elindeki telefonu bırakarak masanın üzerindeki şırıngayı uzattı.

"Şırınga bu Eda." dediğimde yüzüme baktı.

"Ee bunla sıkmayacak mısın Bade?" dediğinde haline güldüm.

"Kızım senin aklın nerde? İçi dolu mu ki sıkayım? Kremayı istedim ben senden."

"Heee." diyerek bu sefer kremayı uzattı.

"Sende bir haller var ama hayırlısı."

"Yok be kızım. Ne olacak bende?" dediğinde kısa bir bakış attım ona.

"Tamam konu Alper." dediğinde güldüm. Biliyordum aslında.

"Güneş seni bir ısıtmış sanki. Sen böyle yanmazdın." dediğimde yüzüne gülümseme oturdu.

"Isıttı gibi. Flört gibiyiz. Ama değil gibiyizde. Anlayamıyorum." dediğinde oflayarak tezgaha kalçasını yaslayarak bana baktı.

"Sence biz neyiz? Yani ne gibi duruyoruz?"

"Asker arkadaşı." dediğimde yüzünü buruşturdu.

"Ne bu? İlkokul kaçıncı sınıfsın sen Bade?" dediğinde surat ifadesine güldüm.

"Değil misiniz kızım? Hem Alper sana sürekli yavşıyor gibi. Sen ne olduğunuzu bilmiyorsan ben nasıl bileyim?" dediğimde mantıklı gelmiş olacak ki dudak büktü.

"Ya bir iyi bir kötü. Bazen diyor ben şuraya şuraya gidiyorum. Bazen diyor işim var. Ne işin var diyorum. Anlamazsın diyor yada boşver diyor. Geçiştiriyor. Sevgiliyiz desem değiliz. Değiliz desem geçen askerlerden biri mi ne bakmış onunla uğraşıyordu. Nasıl bakarsın Eda'ya diye. Anlayamıyorum." dedi sıkıntıyla.

"Ya Allah aşkına şu çıkma teklifini kim kaldırdı? Hayır eskiden ne güzeldi. Ne olduğunuzu biliyordun en azından." dedi tekrar.

"Hayır yani asker adamsın sen. Net ol azıcık. Seviyorsan gel de kardeşim. Bu ne böyle birbirinden çekinen liseli ergenler gibi." dedi yine konuşmama izin vermeden.

Elimdeki keki sürdüğüm krema katının üzerine kapatarak Eda'ya baktım.

"Ya gidecem diyecem sen hayırdır diye. Benimle gönül mü eğlendiriyor bu adam anlayamıyorum. Ya gel elimden tut yada çık hayatımdan siktir git yani ki ben de gideceğim yolu bileyim. Doğru değil mi ama Bade?" taramalı tüfek gibi benim konuşmama izin vermiyordu.

"Ay Eda bi dur ya. Git sen konuş o zaman Alper'le."dediğimde yine dudak büktü ama sonra başını sağa sola salladı.

"Olmaz ilk adımı o atmalı." dedi.

"Delisin sen." dedim gülerek.

"Kızım şimdi ben gidersem çok meraklı gibi olurum. Hem istersen bi de evlenme teklifi edeyim yani. İlk adımın erkekten gelmesi lazım. Bak sana söylüyorum. Bir ilişkiyi erkek yönetir." dediğinde araya girdim.

"Ben kabul etmiyorum. Erkeğin hanımcısı makbuldür Eda." dedim gülerek.

"Ya hanımcısı evet ama eğer bir ilişkide kız daha çok severse o ilişki biter. Erkek daha çok severse o ilişki evliliğe, yetmiş yaşında dişsiz emekli hayatına kadar gider." dediğinde yani katıldım dediğine.

POYRAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin