YA BIR SEY DICEM NE FARK ETTIMM
GÖKHAN'IN SIGARA ICMESINE KIMSE TEPKI VERMEMIS YA NEDENN? TEPKI VERIN DIYE YAPTIM BUNU COWJDOWKSOWJ"kahveye b." adlı öne çıkaranlardan hikaye hakkında bir sürü şey görebilirsiniz.
Instagram: lahmacundora
Beni buradan da takip etmeyi unutmayın, konuşma kısmına bir sürü şey atıyorumm.her neysee,
Keyifli okumalar, vote ve yorumları unutmayalım.~~
"Olmuş mu?" Diyerek etrafımda döndüm.
"Çok güzel."
"Sende çok güzel oldun bebişimsu ya!" Evde malum insanlar olduğu için, hazırlanmaya Derya'lara gelmiştim.
"Biraz heyecanlıyım, Metin'in annesi ve babası da olacak." Yatağın ucuna oturup ellerine baktı.
"Gergin olma kuzum, senin gibi fıstık gelin bulmuşlar beğenmeyecekler mi? Peh. Hem beğenmeseler de ne olacak? Metin senden ayrılmaz." Dedim.
"Tamam, tamam moralimi bozmuyorum." Gülümseyerek ayağı tekrar kalktı.
Saçlarını düzleştirmişti, siyah düz, diz boyu bir elbise giymişti. Ben o kadar tanımadığım için açık mavi kot pantolon üstüne de siyah gömleğimi giymiştim. Saçlarım artık daha kısa olduğu için bir şey yapmamıştım, kakülümü düzeltmiştim.
"Hadi gidelim." Çantamı alıp Derya'nın peşinden odadan çıktık.
"Melek teyze biz çıkıyoruz!"
"Anne gidiyoruz!" Melek teyze mutfaktan çıkıp yanımıza geldi.
"Çok güzel olmuşsunuz kızlar, geç kalmayın." Spor ayakkabılarımı giyip çıktım, Derya topuklu giymişti. Bu akşam bir nevi Metin'in ailesiyle tanışacağı için şık olmak istemişti.
"Kızlar." Binadan çıktığımız gibi Bilal bize doğru bağırdı.
"Ne bağırıyorsun? Görmüyoruz sanki." Gülerek tersledikten sonra Gökhan'ın yanına gittim.
"Aman aman, hemen de sevgilisinin yanına gidermiş." Bilal'e dil çıkarttım.
Metin Derya'yı inceliyordu, bir kez daha aşık oldu işte, kimin kankası? Hah.
"Neden öyle bakıyorsun?" Derya'nın kıkırdayarak konuşması üzerine Metin kendine geldi.
"Çok, çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim." Sarılıp koklaştılar. Salaklar aile var burada.
"Güzelim." Gökhan yanağımı öpünce güldüm. Ne kadar tutarlı bir insanım, gördünüz değil mi?
"Efendim?"
"Böyle üşümez misin?"
"Salona gidince üşümem." Arabaya doluşup gitmeye başladık. Metin sürüyordu ama sürekli Derya'ya baktığı için içimde bir tedirginlik vardı.
He bu arada, Metin'lerin akrabasının aynı zamanda Fatoş teyzenin düğününe geldiği kişi olduğunu öğrendim. Yani bu akşamda bizimle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Teen Fiction❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...