45.

83 6 1
                                    

Pohled Julie, chatka Darcy a Valerie

*******

Když jsme dorazily do chatky, která momentálně na nějakou dobu bude patřit Darcy, Valerii a dalším jejich spoluhráčkám tak došlo překvapivě k velkému vítání. Obě naše kamarádky nás objaly a ihned nás vedly dovnitř. Samozřejmě došlo na gratulaci z naší strany. Pak jsme se nějak rozdělily, kdy Natalie si povídala s Valerií a já s Darcy. Na chvíli zavládlo mezi mnou a Darcy ticho.

,,Takže si pořád nedostala odvahu?" zeptala se mě s úšklebkem Darcy a já jí zavraždila pohledem. Věděla jsem, že mě jenom škádlí a nemyslí to nijak špatně. Pak jsem si jen povzdechla.

,,Plánuju jí to říct tady na soustředění. Navíc mě minule slyšela mluvit o tom s Jennifer. Neví přesně o čem, jen ví že jí plánuju něco říct. Od doby, co to ví se to ze mě snaží vytáhnout. Ví, že jsem na holky, takže je alespoň nějaký pokrok," řekla jsem a Darcy vypadala trošku překvapeně. Viděla jsem v její tváři ale i pobavení. To se od ní dalo čekat. Na chvíli jsem se zamyslela.

,,No a dobrý?"

,,Řekla bych, že to vzala poměrně s humorem, byla za mě ráda. Jenže neví, že mám na ní crush. Každopádně mě dnes překvapila," zamumlala jsem a Darcy se na mě podívala tázavým pohledem. ,,Dnes mi řekla, že kdyby se jí nějaká holka vyznala, tak by to s ní i zkusila. Plus mi řekla, že jí nepřišlo nechutný mě políbit na záchodech."

,,Počkej, vy jste se líbaly na záchodech? Však to je tak neromantický," zadramatizovala to Darcy a já jí se smíchem pračtila do ramene. Jen jsem nad ní následně zavrtěla hlavou.

,,To není...nechala jsem se unést okey? Spíš jsem jí tím vyděsila a zmátla," řekla jsem a zacítila se tak trochu provinile a trapně. Darcy se jen uchechtla a já se na ní ztrápeně podívala.

,,Hele s Valerií to trvalo deset líbacích momentů než se rozhodla to se mnou zkusit. Řekla bych, že Natalie je na tom stejně jako Valerie. Pokud řekla, že by to byla ochotná s holkou zkusit, tak si z nejhoršího, což je odmítnutí, prakticky venku," povzbudila mě a mně se udělalo trochu líp. Darcy měla pravdu. Pokud to Natalie myslela vážně, tak moje šance nebyly tak mizivé jako předtím.

,,Stejně mám pořád strach. Vše, co se za poslední dobu stalo mi dělá starosti. Jsem tak sobecká, že jsem jí pořádně nedala chvíli klidu," povzdechla jsem si a na pár vteřin se podívala na Nat, která seděla naproti Valerii a něco si s ní povídala. Vypadala šťastná. Pak se na mě na chvíli otočila, jako kdyby vycítila můj pohled a usmála se na mě. Usmála jsem se na ní zpět a ona se pak jen otočila zpět k Valerii.

,,Seš v tom až po uši," poškádlila mě Darcy a já jí zavraždila pohledem. ,,Nemyslím to zle, ale spíš mi přijdeš, že se trápíš. Prostě to vyklop."

,,Víš, že se to lehčeji řekne než udělá. Navíc, i když řekla, že by byla ochotná to holkou zkusit neznamená, že by mohla přijmout zrovna mě," zasmála jsem se pro sebe. Opravdu se moje ego za poslední dobu roztříštilo a ze mě se stávala troska. Moje ruce začaly jednat samy od sebe a já si začala hrát s mými vlastními prsty. Než jsem se vrátila zpět do reality tak se kolem mě zezadu obmotaly dvě malé ruce.

,,O čem mluvíte?" zeptala se Nat s úsměvem a pořád mě nepouštěla. Zacítila jsem se trochu trapně a zčervenala. Pohledem jsem požádala Darcy o pomoc a ona mi naštěstí vyšla vstříc.

,,O všem možném. Momentálně mi říkala o tom jak si na ní hodila z okna batoh," řekla starou historku, co jsem jí psala ten den, co se vlastně stala.

,,Doufám, že alespoň řekla, že jsem to neudělala schválně," zasmála se Natalie a já se zasmála s ní.

,,Ne říkám, jak mi svou platonickou láskou vyznáváš násilím," poškádlila jsem jí a ona se začala smát o něco víc. Darcy se k ní přidala a Valerie mezitím přišla s balíčkem brambůrek a sedla si Darcy na klín.

,,Jasně a proto máš všude ty modřiny co?" zeptala se mě Natalie. Holky nás s jasným pobavením pozorovaly.

,,Alespoň se mám čím pyšnit," řekla jsem s jasně pyšným toném a úsměvem na rtech. Následně jsem se posadila do více pohodlné pozice a opřela se zády o Nataliin hrudník. Jen jsem spokojeně vydechla a pak se podívala na Darcy, která jen vrtěla hlavou.

,,K neuvěření jak se spolu chováte, skoro jako kdybyste spolu chodily už několik let," poznamenala Valerie s úsměvem a já cítila jak Nat ztuhla a tím pádem i já s ní. Obě jsme zůstaly ticho a Nat mě najednou pustila. Jen jsem ale vzala její ruce a zase je přesměrovala zpátky tak, aby byly kolem mne obmotané.

,,Jsme kamarádky, děláme to tak odjkaživa. To se snad nesmí?" zeptala jsem se s mírným zamračením. Uvědomovala jsem si, že jsem se chovala ofenzivně a neměla jsem pořádně důvod proč.

,,Nemyslela jsem to zle, jen je hezké vás vidět vycházet," řekla Valerie omluvně a já se na ní přestala mračit. Cítila jsem jak se Natalie zase uvolnila a nechala mě více se usadit v její náruči. Nastalo na chvíli ticho.

,,Takže...jak jste daleko zatím ve vztahu došly?" snažila se Natalie navázat konverzaci. Šlo vidět, že ty dvě zarazila ale ony se jen usmály a začaly nám o všem povídat. Vypadaly obě hrozně nadšeně. Hlavně Darcy, ale ta vždy projevovala hodně emoce. Já mírně pootočila hlavu, abych se mohla podívat na Nat jen abych zjistila, že na mě zírá. Stočila jsem tedy pohled zpátky na holky a přikyvovala na jejich historky s úsměvem. Proč na mě takhle zírala? Pak jsem ucítila jak si vzala moje ruce do jejích. ,,Klepeš se," poznamenala potichu s menší starostí v hlase.

,,Nic to není," zašeptala jsem jí zpátky.

,,Dělá mi to starosti," řekla s vážností. Holky byly tak zabrané do koukání na sebe a mluvení o svých historkách, že si ani nevšimly, že jsme si s Nat začaly povídat.

,,Je mi fajn, díky za tuhle podporu," usmála jsem se na ní jemně a ona mi to oplatila. Pak jsem se zase začala soustředit na holky, protože by bylo neslušné je neposlouchat.

You saved meKde žijí příběhy. Začni objevovat