2.

541 25 0
                                    

Pohled Natalie:

,,Joooo!" křičely holky. Vyhráli jsme, byla jsem tak šťastná. Díky bohu. Holky mě pevně objaly a v tu chvíli za námi přišla druhá trenérka. Věděla jsem co to znamená a podívala jsem se ještě na holky.  Ty přikývly, ale vždyť prohrály, nechci tam jít, mám nový cíl.

,,Tak jak zní tvé rozhodnutí?" zeptala se mile. Sklopila jsem hlavu. Pořád jsem váhala a to jsem věděla co chci. Zdvihla jsem hlavu a ještě se podívala kolem sebe. Holky z mého týmu na mě koukaly stejně tak jako holky z toho druhého. 

,,Jsem ráda, že jsem dostala takovou velkorysou nabídku," usmála jsem se. Všimla jsem si jejího falešného úsměvu, no jasně. ,,Ale musím odmítnout," zasmála jsme se nervózně. Holky se překvapeně nadechly a ta druhá trenérka nemohla uvěřit. ,,Vím, že takovou nabídku nedostanu dvakrát, ale mám své cíle. Momentálně se chci stát smečařkou. Libero už dělat nechci a chci to spíš naučit ostatní," vysvětlila jsem moje rozhodnutí, povzdechla si. 

,,Příště vás porazíme. Jsi moc malá na smeče, zablokuje tě každý," řekla a už se otáčela k odchodu. Jsi si tím jistá? Dokážu skočit dost vysoko, jako to kdysi dokázala babička.

,,Po dobu pěti let trénuju v létě s dvojčaty. Austin a Anthony, nejsehranější duo, pokud jsem dokázala porazit Austina, tak dokážu kohokoliv," zavrčela jsem nepříjemně. Holky se na mě překvapeně dívaly a druhá trenérka sebou škubla a podívala se s neskrývaným šokem přímo na mě. ,,Mám obrovskou výhodu. Austin mě naučil "létat", smečovat a zbystřil mi smysly. Pokud budu hrát oběma rukama, jako dnes při podání, nezvykne si nikdo, ani Austin. Anthony mě naučil nahrávat. Pořád si myslíte, že to nedokážu?" ušklíbla jsem se. Ty holky z toho týmu se zhrozily, když jsem řekla obě ruce a že si nezvyknou. ,,Nevyděsila jsem vás snad elito? Příště vás budu na hřišti přímo šikanovat," prskla jsem a otočila se k holkám. Pochválila jsem jim dobrou hru. Dnes už je konec, zítra ale budou další zápasy. Bude to bolet.

,,Natalie, jestli chceš, můžu zítra vzít libera za tebe. Ať smečuješ," nabídla mi Heather. To byla naše druhá nahrávačka pro případ nouze. Ale když byla u mladších, byla ještě libero, ale pak si vybrala cestu nahrávače. Usmála jsem se a přikývla.

,,Tak vím, že jste dnes už nejspíše vysílené, ale potřebuju Heather a Natalie prozkoušet," řekla trenérka. Holky se na nás podívaly a pak řekly, že s tím není problém. Navíc bych asi zítřek kvůli dnešku nezvládla. 

O dvě hodiny později:

,,Vždy sleduj jen míč a kdo se ho dotkne, je to důležité. A potom jen "pom"," ukazovala jsem Heather nějaké moje vychytávky. Řekla jsem jí vše, co mi říkali kluci a ihned to pochopila a byla skoro dobrá jako já. Potom přišlo to těžší.

,,Tak Natalie, vím, že chceš smečovat. Ale ty musíš mít obzvlášť velkou výdrž, jelikož budeš pořád skákat. A na to ty spotřebuješ dvakrát tolik energie. Nejdříve z tebe chci udělat volavku. Taky chci vidět, jak smečuješ. Takže Jennifer, mohla bys?" vysvětlovala trenérka. Kapitánka - Jennifer čekala na to, až jí Emma nadhodí míč. Já se připravila. ,,Teď," oznámila. Vyběhla jsem si na místo a než jste mě stihli zaznamenat míč letěl dolů. Holky vykulily oči. Nečekaly to, nikdo, ani já ne. Anthony má pomalejší nahrávky než Jennifer. Na to jsem úplně zapomněla. 

,,Promiň, chtěla jsem si vyzkoušet jestli dokážeš chytit mou rychlou nahrávku," omluvila se Jennifer. Počkat, jako jediná jsem dokázala tak přesně trefit její rychlou nahrávku? Jako holky to umí taky, ale netrefí se přesně a míč letí kam nechcete. Trenérka se usmála až jako sám ďábel.

,,V pořádku," zasmála jsem se. Udělala jsem to ještě párkrát a střídala strany. Potom přišly i bloky, dokázala jsem zmást levačkou. Holky mě za to proklínaly. Po nějaké době nám trenérka řekla, že stačí a ať odpočíváme. Šla jsem s holkami směrem domů, ale zastavily mě dva hlasy. Bylo tu hodně lidí, ale ty dva bych poznala kdekoliv. Všichni se otočily.

,,Nat!" křičeli zároveň Austin s Anthonym. Smáli se u toho jako sluníčka. Rozzářila jsem se a ihned za nimi běžela. Austin mě vzal na svá ramena a byla jsem jako malé dítě, které nesete, protože ho bolí nožičky. Všechny týmy na nás civěli. 

,,Jak to jde sestřičko?" zeptal se Austin. Trochu jsem se naklonila, abych mu ukázala moje ruce. Zděsil se. 

,,Žiju, snad se zítra budete dívat, budu poprvé smečovat," zasmála jsem se. Kluci se překvapeně podívali na náš celý tým. Ten to jen potvrdil Austin mě položil konečně na zem. 

,,Nezapomeň na to, co jsem tě učil," natáhl k mému obličeji jeho ukazováček jako matka, která hrozí svému dítěti. Jen jsem máchla rukama a vyskočila dost vysoko. ,,Správně," zasmál se. Pak se natáhl na moje vlasy. Začala jsem pištět jako malá a začala utíkat. Ten drdol mi dal takovou práci, mám moc dlouhé vlasy a střídat se nechci. Napřáhla jsem se a dala mu pěstí do hrudi. Ozvalo se jen tiché "Au to bolelo".

,,Jak malí," poznamenal s úsměvem Anthony. Kluci nám ještě popřáli hodně štěstí a pak šli zase po svých někam jinam. Holky se mi smáli kvůli tomu jak se Austinem k sobě chováme. Myslí si, že spolu chodíme. Bohužel, nebo bohudík nechodíme spolu. Ještě jsem nikoho nepotkala. V autobuse jsem následně vytuhla jako mimino. Vedle mě seděla Julie. Ale ještě jsem slyšela si povídat trenérku a manažera o nějaké nové hráčce, která příští týden přijde. Zajímalo by mě kdo to bude. Podle všeho je to libero. Alespoň že tak. Jenže se mi o té holce zdálo. Bruneta s modrýma očima. Vyšší nejméně o dvacet centimetrů než já, milý úsměv. Začaly nás přezdívat příjímací duo. Ale zdály se mi divnější věci.

Pohled Jennifer:

,,To si děláš srandu," vytřeštila jsem oči, když jsem viděla Nat, která se klepala a vydávala ze sebe opravdu divné zvuky. Celý tým se divil, co to má sakra za sny. Něco si mumlala, ale po chvíli už byla ticho a jen se usmála. Spala dál. Bože to jsem měla natočit a pak jí to ukázat. Rozhodly jsme se, že si to necháme pro sebe. Nechceme, aby nám potom všem vyčítala to, že jsem jí nevzbudily.

You saved meKde žijí příběhy. Začni objevovat