13.

371 20 2
                                    

Nevím proč, ale Julie mě ihned co jsme dorazily na místo táhla na záchod. Když nás zamkla v kabince, tak jsem se na ní podívala. Ona si mezitím sundávala oblečení.

,,Proč jsme tady teď? Je docela brzo," poznamenala jsem. Ona uhnula pohledem. Co je to s ní? chová se divně.

,,Potřebuju se taky uklidnit, nevadí když půjdu první?" zeptala se mě a zrak přesunula zpět na mě. Nebudu vám lhát, od doby, kdy se takhle uklidňovala, tak uběhla docela dlouhá doba a ona dost vyrostla. Nechtěla jsem aby se ohýbala. 

,,Jak to chceš udělat, není tady dost místa aby ses ohnula," zamračila jsem se a pak mě něco napadlo. Ach jo, to je tak trapné. ,,Sedni si," pokynula jsem jí směrem ke sklopenému prkénku na záchodě. Sedla si a tvářila se nechápavě. Já se k ní otočila čelem a následně si sedla na její klín. Obličeje jsme měly od sebe jen kousek, takže jsem jí objala.

Pohled Julie:

Ztuhla jsem a musela jsem se hlídat, musela jsem se okřiknout, že ty ruce na její zadek nepatří. Objala jsem jí úplně normálně, cítila jsem to její teplo, ale její srdce bilo jako splašené.

,,Srdce ti bije jako splašený," poznamenala jsem s úsměvem. Ona se trochu oklepala a víc se na mě natiskla. Tohle její chování mi přišlo divné.

Pohled Natalie

Snažila jsem se uklidnit svůj srdeční tep,  cítila jsem její dech na krku a naskakovala mi z toho husí kůže. Nebudu vám lhát, musela jsem být rudá jako rajče. Takže když mi řekla, že mi srdce bije jako splašené, jsem se na ní ještě víc natiskla, protože jsem se bála, že uvidí můj obličej.

,,Co se děje Nat? Nemusíme tohle dělat pokud nechceš," řekla a nechtěně se svými rty otřela o můj krk, zadržela jsem v sobě vzdych. Snažila jsem se uklidnit a tahle pozice mi k tomu nepomáhala.

,,V-v pohodě," vykoktala jsem ze sebe. Prosím ať to dál nerozebírá, cítila jsem se trochu zahnána do rohu. Jakoby moje dominance byla v tahu. Cítila jsem její ruku, která mě chytla za rameno. Sakra.

Pohled Julie:

Chtěla jsem se ujistit, že je v pořádku, takže jsem jí jemně chytla za rameno a zatlačila, jenže ona ne a ne se odtáhnout.

,,Nat, ukaž mi obličej," řekla jsem jemně. Jenže i tak se k tomu pořád neměla.

,,Ne," odpověděla mi docela potichu. Co je to vůbec s jejím hlasem? Je takový nejistý. Takže jsem chytila její ruce a odtáhla se od ní sama, ona sklopila hlavu, neviděla jsem njí do obličeje. Přehodila jsem si jednu její ruku, tak abych jí jednou rukou držela obě ruce a tou druhou jí nadzvedla obličej, to jsem ztuhla já. Byla úplně rudá a vypadala vyplašeně. Takže se mi dostala odpověď na jednu otázku, podvolí se. Chtěla jsem jí teď hrozně políbit. ,,Nedívej se," šeptla a zrak přesunula někam jinam. 

,,Podívej se na mě," přikázala jsem jí. Překvapilo mě, že mě poslechla. Dívaly jsme si do očí a já jsem se k ní víc naklonila. Ona trochu vykulila oči, já v tu chvíli překonala tu krátkou vzdálenost mezi námi a políbila jí. Nevím, proč jsem to teď udělala, ale prostě jsem chtěla. Nějakou dobu jsem se snažila o to, aby se trochu uvolnila, ale moc se mi nedařilo. Po chvíli však začala spolupracovat, ale držela se pořád zpátky. To jsem už jí přejížděla jazykem po spodním rtu. Nevěděla jsem, jestli jí nevyplaším, ale já to chtěla udělat.

Pohled Natalie:

Ucítila jsem její jazyk na mém spodním rtu, lekla jsem se a trochu vyjekla, ale toho ona využila a vklouzla dovnitř. Nelíbilo se mi to, takže ve snaze sebeobrany jsem jí kousla do jazyka. Sykla a odtáhla se, já jsem se jí rychle vytrhla a vzala si dres. Rychle jsem se oblékla a mizela pryč ze záchodů, nechala jsem jí tam samotnou.

Musela jsem být pořád rudá, protože se na mě holky dívaly. Sedla jsem si na zem a opřela se o zeď za mnou, byla jsem z toho vykolejená. Můj první polibek s Julií.

Pohled Julie:

Co jsem to udělala? Oblékla jsem se a šla za holkama, přesněji za Jennifer, potřebovala jsem jí to říct. Všimla jsem si Natalie, která se tvářila vyplašeně a opírala se o zeď.

,,Jennifer, potřebuju s tebou mluvit," šeptla jsem a ona kývla. Stouply jsme si trochu dál. ,,Já jsem to posrala," povzdechla jsem si. Byla jsem z toho na prášky.

,,Co se stalo?" zeptala se mě starostlivě. Podívala jsem se na ní. Cítila jsem se provinile. 

,,Já jí políbila. Po chvíli spolupracovala, ale když jsem použila jazyk, tak mě kousla a utekla," vysvětlila jsem v rychlosti a v tu chvíli mi od ní přišel pohlavek. ,,Au," sykla jsem bolestně.

,,Čemu si nerozuměla, když jsem ti řekla pomalu?" zeptala se mě káravým hlasem. Nad tím jsem jen provinile sklopila hlavu. Trenérka nám řekla, že je čas s připravit, takže se musíme rozcvičit. Natalie se na mě za celou dobu nepodívala. Nebudu lhát, mrzelo mě to, měla jsem počkat, jenže ona vypadala, že si o to říká.

Pohled Natalie:

Koutkem oka jsem se dívala na Julii, vypadala provinile, takže to byl nejspíš jen úlet. Alespoň, že tak. Rozhlédla jsem se kolem sebe a zjistila, že už tu má rodina byla, i otec, který se na mě díval. Jennifer na mě houkla a já se usmála. Rozeběhla jsem se a vyskočila jsem co nejvýše, pak jsem vší silou zasmečovala. Jennifer mě pochválila a pak byla na řadě Julie, vypadala mimo, takže to i tak tak trefila, ale zvládla to. Takhle dnes nemůže hrát. Odtáhla jsem jí tedy stranou, vypadala šokovaně.

,,Julie si v pohodě?" zeptala jsem se starostlivě. I když jsem trochu naštvaná a vykolejená, je to pořád moje nejlepší kamarádka a mám o ní strach.

,,Jo jsem, promiň, nechala jsem se unést," omluvila se za to, co se stalo. Vypadalo to, že jí to opravdu mrzí. Takže jsem jí objala. To už vypadala o něco líp.

,,Víš, co jsme si říkaly v buse? Nahrávej mi rychle, já to zvládnu," usmála jsem se. Byla jsem připravená na těžký zápas. Ale něco mi říkalo, že dnes vyhrajeme.




You saved meKde žijí příběhy. Začni objevovat