47.

153 7 0
                                    

Pohled Julie, následující den při tréninku

*******

Já a Natalie jsme se většinou docela nějak poflakovaly s Darcy, Valerii, Emmou a Jennifer. Samozřejmě to, co se mezi mnou a Nat odehrálo nevěděly, ale to nijak nevadilo jelikož by bylo lepší to nechat v tajnosti, alespoň prozatím, než se Natalie rozhodne se mnou zůstat. Mohla jsem si ale všimnout, že Jennifer to nejspíš už věděla, viděla jsem jí to na očích. Nejspíše si všimla mého opatrného chování vůči Natalie, a možná i toho, že jsem byla šťastnější. Proto mne ani nepřekvapilo, když mě v polovině tréninku odtáhla stranou.

,,Ona to už ví?" vybalila na mne hned a já se jen usmála jako idiot. To byla dostatečná odpověď jelikož jen vykulila oči.

,,Včera mi moc nedala na vybranou než jí to říct," řekla jsem a ona se jen nestačila divit. ,,Takže jsem jí to řekla a...prostě se rozhodla to prozatím zkusit, aby si v tom všem udělala jasno."

,,To jako fakt? Já ti to říkala, že tě hned neodmítne. Takže to vzala dobře?" zeptala se a já jen přikývla. Jennifer vypadala nadšeně. Pak mě jen objala a já jí objetí opětovala. Mohla jsem si koutkem oka všimnout Natalie, jak se na nás dívá a ve tváři jsem viděla pochopení. Pak jsem se společně s Jennifer vrátila k holkám a tréninku.

Po tréninku

*******

,,Co budeme dělat teď?" zeptala se mě Natalie hned co jsme dorazily do chatky. Já jen pokrčila rameny s tím, že je to její volba. Mně to bylo tak nějak jedno, hlavně že jsme byly spolu. ,,No, já jsem dnes přemýšlela," začala najednou.

,,O čem?" otázala jsem se jí a ona si sedla na naší postel. Vypadala, jako kdyby si nebyla něčím jistá.

,,No, jelikož jsem se rozhodla to s tebou zkusit, tak jsem chtěla...prostě zopakovat to, co se stalo na těch záchodech," řekla a já jen nadzvedla obočí. Bylo to nečekané, to byla pravda. Já si sedla vedle ní na posteli do tureckého sedu. 

,,Jakoby, já s tím problém nemám, ale myslím, že trička bychom si na sobě nechat tentokrát měly," zavtipkovala jsem a ona se jen nervózně zasmála. Šlo vidět, že je dost nesvá. ,,Dělat to ale nemusíme, to snad víš? Nebudu tě nutit," dodala jsem, abych jí ujistila, že z toho může vycouvat pokud bude chtít.

,,Jasně, vím to. Ale i tak, bez toho to nepůjde ne?" řekla a já jen přikývla. Nevěděla jsem, jestli bych měla převzít kontrolu a políbit jí, nebo jí nechat ať to udělá sama. Dívala jsem se jak váhá, ale i tak jsem zůstala sedět na místě a nic jsem nedělala.

,,Mám začít já nebo?" zeptala jsem se opatrně. Ona jen zavrtěla hlavou, takže to chtěla udělat sama a jen sbírala odvahu, to bylo k pochopení. ,,Jsem to jen já Nat, nemusíš být tak nervózní," řekla jsem ve snaze, abych jí trochu uklidnila nervy. Možná to trochu pomohlo, protože se na mě podívala a trochu si povzdechla. Pak se více přesunula ke mne tak, že naše obličeje byly pár centimetrů od sebe. Zavřela jsem tedy oči a čekala. Po pár vteřinách jsem na svých rtech cítila ty její. I když to byl lehký dotek jako když motýl usedne na květinu. Pak jsem cítila jak se odtáhla, ale hned na to jsem její rty ucítila znovu, tentokrát si byla jistější. Proto jsem jí polibek opětovala, ale snažila jsem se to udělat pomalu a jemně, protože jsem nepotřebovala, aby se zase polekala. Tentokrát jsem to byla já, která se odtáhla. Otevřela jsem oči a podívala se na Natalie, která měla nečitelný výraz. Dostala jsem strach, ale ten zmizel hned kdy se začala červenat. Na to jsem se jen usmála. ,,Dobrý?" ujistila jsem se.

,,Jo, bylo to fajn," odpověděla, ale na tváři měla výraz, který byl zmatený. Brala jsem to jako dobrou zmatenost jelikož se nijak nešklebila nebo tak něco. Spíš přemýšlela nad tím, jestli se jí to líbí. Zůstala jsem ticho a čekala jsem jestli něco řekne. ,,Ještě jednou," řekla a podívala se na mne.

,,Jestli si teď zmatená a snažíš se najít odpověď, tak tím že mě budeš následujících pět minut líbat tomu moc nepomůže," uchechtla jsem se a sledovala jak opět zrudla. Takže jsem si jí k sobě jen přitáhla do obětí. Cítila jsem jak se uvolnila. Seděly jsme v tichosti a ona se po chvíli odtáhla.

,,Já vím, ale prostě...ještě jednou," zamračila se. Jen jsem si povzdechla a přikývla, nebudu jí odmítat. Nechci jí naštvat a pokud jí to pomůže, tak proč ne? Viděla jsem jí se opět natočit a já jí sledovala. Pak jsem jen opět zavřela oči a čekala. Pak jsem opět ucítila její rty na mých, tentokrát jsem ale nevydržela a přitáhla si jí k sobě blíž, na to se hned odtáhla.

,,Promiň..." zamumlala jsem.

,,Ne, to je dobrý, jen jsem to nečekala," zašeptala zpátky, ale zůstala jinak nehybná. Já jsem jí proto přesunula tak, aby mi seděla na klíně.

,,To přináší vzpomínky," zasmála jsem se jemně.

,,Zmlkni," zavrčela celá rudá. Jen jsem se na ní dívala s malým úsměvem. Věděla jsem, že jí to taky připomíná to, co se tenkrát stalo na záchodech, ale zůstala jsem zticha.

,,Pro dnešek si myslím že to stačilo," řekla jsem a ona přikývla na souhlas. Přesto všechno jsme se ani jedna nepohla a Natalie na mě zůstala sedět. Čekala jsem, jestli něco neřekne, ale nic. Takže jsem převzala iniciativu a přesunula jí tak, aby si sedla na postel mezitím, co já vstala a rozhodla se, že se nejspíš půjdu už vysprchovat dokud je ještě teplá voda. ,,Jdeš taky?" zeptala jsem se. Měli tu společné sprchy, takže většinou se chodilo společně po chatkách, ale my dvě chodily bez Victorie, která byla vždy někde venku se sluchátky a trénovala až do večeře. Natalie jen tiše přikývla a šla si vzít své věci. Společně jsme pak šly do budovy, kde byly sprchy. Cestou jsme potkaly Emmu a Jennifer, takže mezitím, co jsme šly do sprch jsme se rozdělily a já šla s Jennifer za těmi dvěmi s dostatečnou vzdáleností. ,,Jak to máš vůbec s Emmou? Minule si řikala něco o tom, že možná něco," naznačila jsem rukama a ona je pokrčila rameny.

,,Nevím, nejsem si jistá."

,,Víš vůbec o tom, že je Emma pansexuální?" zeptala jsem se jí s výrazem, který jí napovídal, že mi je jí tak nějak líto, že to neví. Ona se na mne překvapeně podívala. ,,A podle toho, co loni při hře pravda nebo úkol řekla, tak jsem si jistá, že jako svůj typ docela popisovala tebe," ušklíbla jsem se na ní. ,,Ne, že bys to mohla vědět, když chodíš spát se slepicemi se slovy, že hry jsou pro děti," poškádlila jsem jí a ona jen otevřela pusu na to, aby mi něco řekla, ale ihned na to jí zavřela.

,,Jseš si jístá?" zeptala se mne pak s vážným výrazem, jako kdyby chytila druhou vlnu.

,,No, na sto procent ne, ale těch osmdesát tam bude," pokrčila jsem rameny a následně pokývala hlavou, abych svým slovům dodala váhu. ,,Upřímne, teď tady na soustředění jsem si začala všímat, kolik holek tu vlastně přitahuje stejné pohlaví. Nebudu lhát je to trošku zvlášřní, že trenéři tuto sešlost pořád pořádají. Může se něco zvrhnout," poukázala jsem na problém celé této akce. ěla jsem pravdu, tady jsme prakticky měly volnou ruku a mohly jsme si dělat, co jsme chtěly...většinou.

,,V tomhle máš pravdu, už ani nevím kolik lesbických párů jsem tu viděla," zamračila se Jennifer.

,,No alespoň nám je spolu hezky a teplo. Krom Victorie, to je jak když projdeš okolo mrazáku v obchodě," řekla jsem a po zádech mi přejela husí kůže když jsem si vzpomněla na její ledové pohledy. Dorazily jsme společně do budovy a už jsme mohly cítit pár druhů sprchových gelů smíchaných dohromady. Vypadá to, že už tu někdo byl.

,,Dává vám zabrat?"

,,Ani ne, většinu času se ignorujeme, ale pořád můžu cítit její souzení z dálky," pokrčila jsem rameny. Na to jen Jennifer přikývla a s následným tichem jsme se všechny vysvlékly a každa si zalezla do jedné "kabinky".

You saved meKde žijí příběhy. Začni objevovat