Chapter 3

11.8K 532 49
                                    

Charlotte P.O.V



Dok sam čekala konobara da donese račun, pogledala sam okolo sebe I vidjela da je restoran gotovo pun. Ali hrana I sve unutra je stvarno odlicno, tako da me to nije puno ni cudilo. Kada mi je konobar napokon prisao I dok sam placala racun, nesto mi je privuklo paznju napolju.

Prvo sto sam zacula bilo je vristanje nekih djevojcica, a zatim sam vidjela neko crno ogromno zatamnjeno auto kako se priblizava ulazu I staje da se parkira. Jao ne. Samo mi je jos ovo trebalo. Nije valjda sada ovo I restoran nekih poznatih osoba, pa cu morati ovdje jos da zaglavim da me neko ne bi uslikao u prolazu. Da. Jos jedna od mojih "mana". Nikada nisam voljela da se slikam. To mi je bila jedna od najmrzih stvari u zivotu. Sama pomisao da dok ja stojim I smjeskam se u jednom pravcu, tamo neko moze stajati I komentarisati svaku manu na meni I mojem licu,ufff .. Sam pojam slikanja cini mi uzasavajuci.

Ono sto sam uvijek vise voljela bilo je stajanje negdje po strani, to jeste nikad nisam voljela da ja negdje upadam u centar paznje. Odlika dobro provedenog dana za mene, bilo je, zatvoriti se u svoju sobu, imati neku dobru ljubavnu knjigu I provesti citav dan citajuci I izlezavajuci se.

Kada sam napokon odlucila da odvratim pogled s polja, I krenem sto prije prema izlazu, bacila sam pogled jos jednom pred restoran. I tada sam ga vidjela. Njega. Zapravo, upravo su iz crnog automobila izlazila petorica muskaraca, ali meni je samo jedan odmah zapao za oko. Kovrdjavi. Zaboga, bio je prekrasan.Od glave do pete, totalno da poludis- caroban... Kada bi me neko pitao sta za mene znaci da je nesto lijepo , prelijepo, savrseno... Bez razmisljanja bih im odgovorila : On ! Prvo zbog cega sam ga primjetila je bilo.. pa mozda zbog njegovog hoda - drskog I samopuzdanog u isto vrijeme. Kao da time porucuje, 'da ja sam Taj'.



Nekoliko sekundi sam samo buljila u njega, dok su mi se svi misici u trbuhu poceli grciti, a puls sve vise I vise ubrzavati. Bio je visok. Svijetla I tamna kovrdjava kosa mu je bila razbarusena, I kao da mi je sama porucivala - ' dodji I namjesti me ' , ili bi se to po svim onim silnim pricama koje sam procitala mogla nazvati ' kosa poslije sex-a' . Ali dodjavola kao da bi ja mogla znati kako kosa poslije sex-a uopste izlgeda. A kada je nisam nikad vidjela kod Alex-a , cisto sumnjam da cu uspjeti I kod ovog neodoljivog stranca.

Boze moj mili, od kud meni uopste odjendom svi ovi silnim pridjevi, za nekoga koga vidim prvi put u zivotu. Ovo definitivno nisam ja. Sto prije, moram otici iz ovog lokala. I nikako ali nikako susresti se sa ovim momkom. Kada sam vidjela kako njegova pojava djeluje na mene kada ga vidim 10 metara od sebe. Tek tad mogu zamisliti kako bi mi bilo da mi se nadje jos blize. Dok sam se priblizavala izlazu, shvatila sam da sam vec prosla onu cetvoricu momaka, koji su bili sa kovrdjavim, ali njega I dalje nisam vidjela. I tada sam ga vidjela kako ide pravo u mene I ne zaustavlja se I onda. Bum.

Boze. Miris mu je bio omamljujuci. Mirisao je na losion za brijanje I na neki dezodorans, ali ono sto je najbolje bilo od svega .. pa .. mirisao je na Sebe. Na muskarca. Na drskog, odvaznog I pozeljnog muskarca. Mislim I Alex ima divan miris, ali on bi uvijek na sebe nanosio neke skupocjene parfeme, koji su meni licno uvijek vise bili zagusljivi nego mirisljavi. Ali njemu su se svidjali, tako da mu nikad nisam htjela prigovarati zbog toga. Ali ovaj decko. Nije imao nikakav miris na sebi, ali Boze mirisao je bozanstveno.

Kada mi je slucajno dohvatio ruku, milion trnaca je proslo kroz mene I nisam znala da li se uopste vise ti trnci mogu prekinuti dok on stoji ovako blizu mene.

Jedino jos malo mozga sto je ostalo u meni, samo uvjeravala u recenicu ' ne gledaj ga, ne gledaj, ne gledaj, nemoj ga pogledati, ni slucajno Charlotte, da se nisi usudila, ne ne ne ne.. ' , ali jednostavno nisam mogla izdrzati.

Ti si moja! »h.s »z.mWhere stories live. Discover now