Harry P.O.V
Sta sada? Kako da se sada uopste odnosim I ponasam prema njoj? Nisam znao. Nisam ni znao sta ona ocekuje od svega onoga sto je rekla. Mozda se samo zezala , a mozda, pa mozda je bila I ozbiljna. Kako bi ja to nju uopste mogao povrijediti. Pa na jedan bolestan I cudan nacin on mi je draga I iako je uvijek imala lose misljenje o meni, ne bih joj mogao uraditi nesto lose. Bilo mi je stalo do nje. I vise od toga. Bilo mi je lijepo pored nje. Kada sam bio pored nje osjecao sam se nekako potpun, kao da mi nista drugo ne treba dok je ona tu. Ni sex ni pice ni alkohol, samo ona I nasa svadja. Da, sa njom mi je bilo dovoljno samo da se svadjam I da znam da je to to.
Citavu noc nisam mogao spavati misleci na nju I na ono sto ce se sutra ujutru desiti. Da li ce se uopste ista promjeniti u nasem odnosu. Ne znam sta mogu ocekivati.. .
Cim sa izasao iz stana ispred mene se odjednom stvorila ni manje ni vise do Kelly. Sta sad ona hoce kojeg djavola ??!
"Od kud ti?", upitao sam je ne znajuci sta drugo da kazem.
Inace I kada smo bili skupa nismo nesto puno razgovarali, vec smo obavljali ono sto smo imali I tu bi se onda I razisli. Sta ja sada uospte da pricam sa njom?
"Ljubavi moja, puno si mi falio", rekla mi je stavljajuci mi ruke oko vrata.
"Da, ovaj. . Vidi . Sada bi trebao ici, vec kasnim. Pa cemo se cuti drugi put. U redu?"
"Dragi. Pa to sam te I htjela pitati. Da li bi I ja mogla mozda sa tobom?"
"Zasto bi ti isla sa mnom?", upitao sam je I dalje zbunjen tokom naseg razgovora
"Pa znas vec, da vidim decke. Znas neke moje drugarice bi takodjer voljela da ih upoznaju, ali prvo ja to treba da uradim", rekla je kikoteci se, sto je zvucalo zbilja ali zbilja grozno. Ali ona mi je sada najmanji problem, a I neka krene neka dosadjuje malo I drugim a ne samo meni. A sta li ce I Charlotte pomisliti kada je vidi ..
"Da. Hajde sa mnom."
Charlotte P.O.V
Boze moj sta ja vise pokusavam da uradim sa svojim zivotom. Da ga jos vise zakomplikujem nego sto je sad. Zasto sam mu uopste ja morala spominjati bilo kakvu igru. Ni sama ne znam sta mi je bilo da kazem nesto takvo u onom trenutku. Ali valjda je tada isplivala ta moja druga strana- ona buntovna. Koju sam uvijek vjesto prikrivala od svih. Ona strana koja zeli da iskusi nesto novo, nesto sto nitko drugi nece znati osim mene I njega, nesto tajno, skriveno, osjecajno, pogresno ali u isto vrijeme tako ispravno .. nesto izmedju njih dvoje.
I ta moja 'strana' je izgleda isplivala bas pored Harry. Jedino pored njega sam se osjecala da mogu biti takva. Onakva kakva oduvijek zelim da budem. Bez ikakvog straha da ce me on osuditi zbog toga ili nekome reci za sve to.
Igru?? Sta ja sada da uopste radim u toj igri ? Kao da znam ja eto kako njega povrijediti... Pa I ne poznajem ga. Niti on mene. Kako bi smo mi onda mogli povrijediti jedno drugo.
Srce najbolje zna ..
Na ulazu me je opet docekala ljupka I gostoljubljiva recepcionarka Becca. Jucer sam poslije posla malo razgovarala sa njom, I shvatila da je to jedna veoma prijatna zena. Jedna od boljih I zanimljivijih u ovoj ogromnoj zgradi. Imala je oko tridesetak godina, I uvijek bi na sebi imala neku kosulju utrpanu u suknju do koljena , te niske crne stikle. Izgledala je profesionalno ali I lijepo u isto vrijeme.
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved