Vicky P.O.V
"Onda.. Gdje me vodis?", upitala sam Zayna dok smo se vozili u njegovom automobilu.
"U neki kafic koji sam vidio kad sam dolazio po tebe", odgovorio je ne skrecuci pogled sa ceste.
"U kafic?", upitala sa,. osjecajuci se odjednom vise razocarana, nego sto sam mislila da cu biti. Dobro. Nisam bas ocekivala da ce me odvesti na neko posebno mjesto, iako to svakako ne zelim, ali nisam ni ocekivala tek neki obicni kafic. Ali to je on. Takav je. Ne trebam nista drugo ni ocekivati od njega. U jednom trenutku se ponasa kao bahati I arogantani muskarac, a u drugom je nevini I isprepadani djecak kojem samo treba necija paznja.
"Pa da. Sta si ti ocekivala?", upitao me je usmjeravajuci sada pogled na mene.
"Nista. Sta bi drugo I ocekivala od tebe", odgovorila sam mu odmahujuci glavom.
"Imas li ti kakve muzike ovdje?", upitala sam ga.
"Vjeruj, nista sto bi se tebi svidjelo."
"A zasto molim te?"
"Nije tvoj tip muzike."
"A od kud ti znas kakav je moj tip muzike."
"Pa vidi se.", rekao je pokazujuci rukom po meni.
"Nemas ti pojma o meni.", odgovorila sam mu okrecuci pogled od njega.
"Onda me prosvijetli."
"Necu.", odgovorila sam drsko znajuci da sam ja ovaj put u pravu. Iako sam se I dalje oblacila kako bi to svi nazivali kao ' streberka' I 'princezica', moj ukus za muziku nije bio takav. Moj omiljeni pjevac bio je Chris Bown, grupa The Weeknd, a ono sto sam vise od svega voljela bila je RnB muzika. Uzivala sam u njoj.
"Hajde molim te", opet je rekao praveci molecivi izraz rukama.
"Zayn, gledaj u cestu dok vozis I ne glupiraj se."
"Mooolim tee.", nastavio je, gledajuci malo u cestu malo u mene.
"RnB", odgovorila sam kratko.
Najednom sam osjetila kako koci, a automobil se naglo zaustavio.
"Molim?", upitao je Zayn gledajuci u mene.
"Sta je bilo?", upitala sam zbunjena ovom reakcijom.
"Sta si mislila pod tim RnB?", upitao je ne micuci pogled sa mog.
"To je moj tip muzike. Volim da slusam RnB."
"Lazes.", odgovorio je Zayn odjednom se smijuci.
"Ne, ne lazem. Zasto bi zaboga lagala?", upitala sam ga sada ja vidno zbunjena.
"Nemoguce je da ti slusas takvu muziku", hladno je odgovorio.
"Pa provjeri me."
Zayn je opet usmjerio pogled na mene, prelazeci pogledom po mom licu I proucavajuci ga.
"Jedan pjevac takve muzike?"
"Chris Brown.", odgovorila sam.
"To svatko moze znati.", odgovorio je hladno.
"Sam si pitao."
"I need you boo", najednom je rekao.
"i gotta see you boo", odgovorila sam sa smijeskom.
"I'm hoping that you momma don't mind", rekao je dok se sada I on smijeskao sa mnom.
"Cause girl I gotta make you mine", odgovorila sam, ponosna sama na sebe sto znam gotovo svaku pjesmu Chrisa.
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved