Chapter 26

5.2K 291 20
                                    

Pjesme koje sam slusala, uz ovaj nastavak:
-DNA- Little Mix

-Titanium-Sia


Zayn P.O.V


"Uspori malo", govorila je zadihano, dok smo stajali naslonjeni na vrata moje spavace sobe. Zavukao sam ruke ispod njezine kratke crne haljinice podizuci joj noge oko moga struka. Dok sam joj jezikom I dalje istrazivao usta, rukama sam mjesio njezinu straznjicu.

Osjetio sam njezine nokte kako grebu moja ledja, dok sam je unosio u sobu. Dok nisam ni shvatio sta se desava, vec sam lezao na ledjima, dok je ona rukama grabila moji majicu. Uhvatio sam je za noge te je povukao na sebe, te sam je onda brzim pokretom oslobodio te kratke crne haljinice koju je imala na sebi.

Dovraga, dok sam je danas gledao izgledala je jebeno prekrasna. A sada, izgledala je jebeno savrsena. Duge vitke noge, cipkasti grudnjak te obicne crne gacice koje su na njoj cak I takve 'obicne' izgledale jebeno seksi. Podizem se sa ledja te ustima grabim njezin vrat. Ustima I jezikom silazim medju njezine grudi, zeleci da ih sto prije ucinim svojima. Desnu ruku zavlacim izmedju nas I trljam je na suho preko gacica.

"Zayn, Zayn.. stani", progovorila je zadihano.

Upotrijebio sam svu mogucu snagu da se na trenutak saberem I pogledam je u oci. "Sta je bilo?"

"Ovo je prebrzo", rekla je drhtavim glasom.

"Jesi li.. ?", zapoceo sam nelagodno na sto me je ona prekinula.

"Nisam. Samo.. nisam navikla na ovo ovako..", rekla je pokazujuci drhtavo rukom na mene I nju.

Polahko sam klimnuo glavom, te je krenuo odmaci od sebe kada sam osjetio njezine ruke na svojim obrazima. Pogledao sam u nju koja me je gledala molecivim pogledom. "Jel se ljutis?"

Boze, koliko je samo divna.

Blago sam se nasmijesio, te obujmio njezine obraze. "Naravno da ne.", rekao sam joj tiho. "Cekat cu koliko treba. Nigdje nam se ne zuri, Pametnice."

Na njezinom licu zasijao je stidljivi osmijeh te me je privukla u svoj zagrljaj. "Hvala ti, Zayn."

Miris njezine kose, ispunio je moje nosnice, te sam nekako shvatio da je ovaj osjecaj nje u mojim rukama, bolji od svakog sex-a koji sam do sada imao.

Legao sam na krevet, sireci ruke prema njoj. Nije joj treba toliko dugo da shvati sta zelim. Privila mi je se u zagrljaj, stavljajuci glavu na moja prsa I grleci me rukama oko struka.

Za nekoliko minuta sam osjetio kako joj se disanje umirilo, te sam shvatio kako je zaspala. Lagano sam je pomaknuo sa sebe, te uzeo jedan pokrivac sa dna kreveta te je polahko njime pokrio. Opet sam se vratio na svoje mjesto, te legao pored nje. Nakon sto sam nekoliko minuta posmatrao njezino usnulo lice, utisnuo sam joj jedan poljubac na celo, te je zagrlio oko struka.

"Ovaj put necu zeznuti. Obecavam.", obecao sam sam sebi, te lagano utonuo u duboki san.


Vicky P.O.V


Cim sam osjetila da se polahko budim, blagi osmijeh mi je zatitrao na licu.

"Jesi li budan?", upitala sam tiho, ne zeleci da ga probudim, ako nije. Medjutim nije odgovarao. Polahko sam se okrenula prema drugoj strani kreveta, medjutim ona je bila prazna. Samo izguzvana plahta koja je ostala poslije njega dokazivala mi je da je on bio tu.

Polahko sam ustala iz kreveta te shvatila da sam zaspala samo u grudnjaku I gacicama. Boze, ovo mi je bio prvi put da sam ovako spavala sa nekim I osjecala sam se cudno.

Ti si moja! »h.s »z.mWhere stories live. Discover now