Pjesme koje sam slusala:
-Just give me a reason-Pink-Nothing on you-Bruno mars fat. B.o.B
-Bleeding love-Leona Lewis
Harry P.O.V"Mislim da je vrijeme da razgovaramo."
Charlotte je prvo pogledala u moju ruku na njezinoj, a zatim u moje oci. "O cemu mi vise uopste I imamo razgovarati, Harry?"
"O cemu god", uzviknuo sam sireci ruke. "Ne mozes se samo praviti kao da se nista ne dogadja!"
"Ja?" Pocela je se glasno smijati. "Ja se ponasam kao da se nista ne dogadja? Nazvao si me..", pocela je odmahivati glavom. "I onda mi kazes moramo razgovarati..?"
"Ja..", Kako dodjavola da joj kazem da ja to uopste nisam rekao? Dobro. Jesam, ali ne svjesno.
"Sta Harry, sta ti?"
"Pa I ti si spominjala moga oca! Oca Charlotte!"
"Jesam. Ali u bijesu! Nikada to tek tako ne bih rekla, jer .."
"I ja. Sve je bilo u bijesu, kunem ti se."
"Harry ja ludim od tebe. Kunem ti se da ludim", rekla je stavljajuci ruke u kosu I hodajuci u krug ispred mene.
"Charlotte", rekao sam blago. "Zasto si me ono jutro ostavila?.."
Charlotte me pogledala zbunjeno. "Nisa.."
"Charr", netko je povikao sa hodnika. Oboje smo se okrenuli u tom pravcu kada se pred nama najednom pojavio Chris.
"Hej Chris", rekla je Charlotte tiho, gledajuci malo u mene malo u njega.
"Ovaj zabrinuo sam se gdje si do sada. A I telefon ti je zvonio nekoliko puta. Pisalo je ' Alex'. To ti je onaj decko o kojem si mi pricala zar ne?", upitao ju je.
Imao sam osjecaj da mi se sve crni pred ocima. Znaci sa njim je. Istina je sto sam I mislio. Ostavila me je da bi bila sa njim. Pa divno.
"Ovaj, ja idem sada..", rekao sam tiho odmicuci se od njih.
"Vidimo se", zacuo sam Chrisa.
"Harry", najednom me je trznuo Charlottin glas. Podignuo sam pogled I susreo se sa njezinim. "Sta si me htio pitati?"
"Nista bitno, slatkice. Nista bitno." Hodao sam unazad, dok nisam udario od zid. Nikoga vise nije bilo isred mene. Charlotte I Chris su otisli. Naslonio sam se ledjim od zid, te polahko se spustio na pod. Naslonio sam glavu na zid, gledajuci u plafon. Malo pomalo suze su opet pocele da mi kvase lice.
Charlotte P.O.V
Slatkice, slatkice, slatkice, slatkice.
Nista vise nisam mogla da shvatim sem tog nadimka koji mi je uputio.
Da li sam tacno shvatila ono sto me je htio upitati. On je mislio da sam ga ostavila ono jutro? Ali nisam. Sta ako je sve ovo zbog cega sada patimo samo jedna ogromna zabuna? Sta ako smo sve ovo prvi dan mogli rijesiti da I jedno a I drugo nismo pogrijesili. Ali on je pogrijesio Charlotte. On je spavao sa drugom, ne ti.
Boze, zeljela sam da ostanem u onom hodniku sa njim, da razgovaramo, da .. Ali onda se pojavio Chris. Ali, mozda je ipak tako I bolje..
Harry P.O.V
Napokon se I ovaj dan privodi kraju, imao sam osjecaj kao da cu vise poludjeti danas. A opet u jednu ruku mi je drago, a u drugu nije. Jeste mi drago sto se ovo smaranje od citavog mjeseca napokon zavrsava, a u drugu nije jer moju slatkicu vise necu vidjati. Vidis. Svidja mi se ovaj nadimak. Nekako bas njoj, savrseno pristaje. Moja Charlotte.Moja slatkica.
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved