Charlotte P.O.V
"Znaci doktore, sve je u redu sa njim, samo da se jos malo pripazi i to je to?"
"Da, gospodjice. Neka hoda samo onoliko koliko je to potrebno. Neka ne nosi nista tesko i za dan dva vec bi se sve trebalo vratiti u normalu..", govorio je sijedi covjek ispred mene.
"Ali..nekada mu se desava da ima jaku bol u glavi te nesvjesticu.. da li je to u redu?", upitala sam zabrinuto.
"Da, naravno. Udarac koji je dobio u glavu bio je dosta jak, ali samo neka redovno uzima lijekove, pije dosta vode, odmara i to bi trebalo prestati.."
"Aha. U redu. Puno vam hvala sto ste dosli."
"Nema na cemu, draga. Ako vam nesto bude trebalo samo me zovnite.."
"U redu, hvala vam jos jednom.", rekla sam mu nasmijeseno, dok je sijedokosi lijecnik izlazio na vrata.
Huh. Dobro je. Vec sam se nakon Harryevih stalnih nesvjestica pocela brinuti oko toga sta mu je. Hvala Bogu da je u redu..
"Charlotte", cula sam njegov glas iz spavace sobe.
"Sta je?", upitala sam ga, dok sam ulazila u sobu.
Lezao je na krevetu posmatrajuci me od glave do pete i vragolasto se smijeseci. "Vec sam se prepao da mi te je onaj starac oteo.."
"Pa nije bio daleko od toga..", rekla sam mu sjedajuci pored njega.
"Ma nemoj mi reci... Je li to bolji od mene..?"
"Pa po onom sto do sada vidim.. bit ce da je iskusniji od tebe", rekla sam podizuci obrve. Njegove oci najednom se uozbiljise te podize jednu obrvu. "Je li se stvarno trebam zabrinuti?", upitao je.
Udarila sam ga rukom po prsima i napravila zgadjenu grimasu. "Stvarno si kreten! Pa covjek ima osamdeset godina!"
"Pa sta ja znam, draga moja..", rekao je grleci me rukama oko struka I priblizavajuci me sebi. Usnama je okrznuo moju usnu resicu lagano je grizeci. Odmah sam osjetila kako mi se trnci spustaju niz tijelo, dok me je nesto stipkalo u stomaku.
"Harry", dahnula sam.
Osjetila sam njegove usne kako se spustaju niz moj vrat, lagano me grickajuci. Poljubila sam ga u kosu, dok sam rukama uhvatila njegovo lice trazeci njegove usne. Najednom usne nam se spojise i nasi jezici pocese da se bore za dominaciju.
Njegove ruke su se spustale niz moj struk, grabeci moju straznjicu te je stiskujuci. Mahinalno sam se podigla sa kreveta i opkoracila ga nogama. Guzica mi je sada bila na njegovim koljenima, dok sam ruke stavila na njegove butine i nagela mu se prema usnama.
"Duso, sta mi radis?", dahnuo je u moje usne. Blesavi smijesak zbog njegovog komplimenta mi je pobjegao na lice te sam zeljela da budem jos bolja za njega. Uhvatila sam njegove ruke I postavila ih na moju straznjicu. Shvatio je sta zelim te je poceo jos jace da je gnjeci. Nako nekoliko trenutaka, povukao me je za straznjicu u svoje krilo, tako da sam sada sjedila na njegovoj muskosti. Osjetila sam kako sve vise raste ispod mene, te su mi gacice najednom postale iznimno vlazne.
Pocela sam da se trljam od njega, zeleci jos vise prisnosti sa njim, kada me je najednom trznulo zvono na ulaznim vratima. Odvojila sam usne od njegovih i pogledala ga u oci. "Ne otvaraj", prosputao je opet se vracajuci na moje usne.
Opet smo se poceli ljubiti, kada je zvono opet zazvonilo i opet i opet i opet.
"Moramo izaci, mozda je nesto bitno..", prosaputala sam mu u vrat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ti si moja! »h.s »z.m
FanficJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved