Charlotte P.O.V
"Kelly?", promucala sam, dok sam imala osjecaj kao da se svaki minut spremam da povratim.
"Da. Trebas nesto?", upitala me je. "Cekaj ti si ona sto radi sa Harryem, zar ne?"
"Ja-a-a", zapocela sam, najednom ne znajuci ni sta da kazem.
"Onda ..? ", ponovila je Kelly smjeskajuci se.
Cekaj .. mozda .. Mozda ovo ipak nije onako kako izgleda..
"Da li je Harry tu?", upitala sam pokusavajuci da zvucim koliko toliko smireno.
"Upravo je u kupatilu, tusira se. Znas vec .. to se radi poslije ..", rekla je pokazujuci na poluotkopcanu kosulju I gacice koje je imala jedine na sebi.
Osjetila sam kako mi se mucnina od maloprije opet vraca. Sama pomisao na Kelly I Harrya kako se ljube ili samo njegove ruke na njoj.. cinile su mi se preteske za mene. Bol koji sam zbog toga osjecala me je razarala. Nisam mogla vjerovati da sam mu ovoliko poklekla za ovoliko malo vremena. U potpunosti sam mu se predala, a on je uradio ovo? Prevario me je sa nekom Kelly koja mu sluzi samo za jebanje? A ja.. Osjetila sam kako mi se znoj pocinje spustati niz vrat, a ruke pocinju da podrhtavaju.
"Hoces li da ga zovnem?", upitala je opet.
Ne. Ne zelim da ga vidim. Ne bi mogla podnijeti uopste da mu vidim lice poslije necega ovakvog. Zasto mi je ovo uradio? Je li ovo ono sto je od pocetka zelio? Da me ovako povrijedi? Pa dodjavola. Zbog njega sam bila spremna da sve ostavim. Raskinula sam sa Alexom, sa nekim ko me je iskreno I potpuno volio, zbog nekog ko ..
"Ne. Ovo moze cekati..", nekako sam rekla, te istrcala niza stepenice do ulaza..
Topao zrak zapuhnuo je moje lice I osjetila sam kako mi je odmah malo lakse. Primjetila sam park koji se je nalazio odmah ispred zgrade I potrcala sam prema njemu. Kada sam sjela na klup koja se nalazila u parku, osjetila sam kako mi oci polahko pocinju da ispunjavaju suze. Usnica je pocela da mi podrhtava, a nedugo zatim suze su pocele da mi se slijevaju niz lice. I onda je krenulo. Nisam to vise mogla zaustaviti. Ramena su mi poskakivala od boli koju sam osjecala. Sve sto sam vidjela bila je Kelly u Harryevoj kosulji, njegove ruke na njezinoj kozi, njegove usne na njezinima ..
Koliko god pokusavala da mislim na nesto drugo, jedino mi je on bio u mislima. Unistio me je. Ono sto je htio od pocetka sada se desilo. Samo sam se sada pitala jednu stvar? Da li je on sada sretan?
Harry P.O.V
I dalje nije mogao da izbacio Charlotte iz misli. Koliko god to pokusavao, jednostavno mu nije islo. Vidio ju je svuda oko sebe Kao da je svaka osoba koja je danas prosla pored njega imala njeno lice. Svi su mu izgledali kao ona. Cak je I na bilbordima pored puta stajala njena slika ..ludim.
Nakon sto nisam vise mogao da podnesem da budem u kuci, u kojoj sam do prije nekoliko sati bio sa njom, krenuo sam u svoj pravi stan. Tamo me barem nista ne podsjeca na nju ..
Cim sam usao u zgradu, zacuo sam glas domara, gospodina Warda.
"Gospodine Harry, ja .. "
"Nemam sada vremena, Ward", prekinuo sam ga, pokazujuci mu rukom da moram brzo u stan. Danas nisam imao ni za koga vremena. Jedino sto sam zelio bilo je to da se zatvorim u stan I opijam do nesvijesti. Da. To mi je bio odlican plan za sada ..
Cim sam dosao ispred vrata stana, primjetio sam da nesto nije bilo u redu. Vrata su bila malkice odskrinuta . .Lopov?
Polahko sam usao u stan I pogledao prema ..
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved