Vicky P.O.V
Cujem Zaynov glas pored sebe, ali ne mogu da shvatim sta govori. Da li se uopste obraca meni?
Sve sto vidim i cega sam svjesna stoji upravo nekoliko metara dalje od mene i gleda me onim najljepsim plavim ocima.
Prolazim pored Zayna i trcim u zagrljaj mladicu koji me je ostavio prije mjesec dana na najokrutniji nacin. Ali to sada uopste nije bitno. Bitno je sto ju tu, sto se je vratio i sto ga ponovo vidim.
Cim osjetim njegove ruke oko svoga struka shvatam koliko mi je samo falio. Sjecanje mi odmah ide na nesto poznato, na nesto sto je uvijek bilo ispravno, od malena, od skole, od kada sam bila dijete.. moj Nate.
Shvatam da sam potpuno zaboravila na Zayna, te se odmicem od Natea koji me nevoljko pusta iz svoga zagrljaja.
"Zayn", zovnem ga, okrecuci se iza sebe. Pokazujem mu na Natea: "Ovo je Nate. Nate ovo je Zayn, moj .. ovaj.. prijatelj."
"Drago mi je", rekao je Nate pruzajuci mu ruku, koju je Zayn blago stisnuo. Zadrzala sam nekoliko minuta pogled na Zaynu zeleci da vidim njegovu reakaciju, medjutim nista. Kao da se pozdravlja sa obicnim prolaznikom, nekim koga srece prvi put u zivotu i ko nema nikakvoga utjecaja na njega. A ne da je to bivsi momak od djevojke koje mu je se 'nabacivala', prije nekoliko dana.
Na trenutak sama sebe upitam. Pa sta sam I ocekivala sada od njega? Da bude ljubomoran? Da mu smeta moja prisnost sa Nateom? Pa puno si ocekivala Vicky..
Malesni smijesak pojavljuje se na Zaynovom licu. "Ovaj, pa idem ja sada. Ostavit cu vas same. A mi se .. ovaj.. cujemo se", rece.
Blago mu klimnem glavom. "U redu. Cujemo se, Zayn."
Vidim Zayna kako nespretno uzima kljuceve auta iz dzepa te mi se okrece ledjima. Gledam da li ce se berem na trenutak okrenuti, ali on se ne okrece.
"Pa mala moja", odjednom sam zucula glas Natea. "Nemas pojma koliko sam te pozelio..Mogu li te jos jednom zagrliti?",upitao je.
Osjetila sam kao mi sicusni smiejsak bjezi na lice, te sam klimnula glavom. "Aha."
Zayn P.O.V
Bol u meni raste svakim pogledom izmedju njih dvoje, ali pokusavam da se ne obazirem na to. Nabucujem svoj najbolji lazni smijesak na lice i ljubazno mu se smjeskam. Ne zelim da ona primjeti bilo kakavu emociju na meni... Svakako smo samo prijatelji.
Pozdravljam se sa njima i krecem prema autu. Kako mu ona uopste moze onako pasti u zagrljaj poslije svega sto joj je uradio? Pa dovraga, ostavio ju je preko obicne poruke! Poruke!!
"A sta si joj tek ti govorio, pa je i tebi oprostila..", zacujem sicusni glasic u meni.
Zasto je dovraga tako naivna!!
Okrecem se prema njoj jos jednom, medjutim prizor je isti ko I maloprije. Nate je grli, a ona uziva u tome.
Harry P.O.V
Oprao sam sube, te umio lice ledenom vodom. Pogledao sam se u ogledalo – visok, prevelika na meni crna majica te gnijezdo na glavi kako su to svi nazivali. Sta radis ti Harry? Mislis lida stvarno takav mozes zadrzati tu djevojku koja upravo mirno spava u tvome krevetu? Mislis li da bi ona stvarno ikada mogla zavoljeti nekoga kao sto si ti?
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved