Chapter 40

4.8K 246 19
                                    

Zayn P.O.V



"Hvala ti sto si krenula sa mnom. "

"U redu je", rekla je jos mi vise stezuci ruku. "Jesi li spreman?"

Stvarnost mi je odmah udarila u facu. Vec sam joj rekao da je ne zelim vise vidjeti. Sta cu sada? Da li ce ona mene sada htjeti vidjeti? Popricati sa mnom? Odakle cu uopste poceti sa razgovorom?

Odskrinuo sam malkcie vrata i uocio je kako nepomicno lezi na krevetu. Nije se cak ni okrenula da vidi tko je usao.

Lezala je pokrivena bijelim pokrivacem. I Vicky i ja smo se pogledali. "Mozda spava?", upitala je tiho.

"Ne znam", sapnuo ssam slijezuci ramenima. Najednom njezina se je glava okrenula prema meni. "Si.. ne?"

Iscitavao sam joj emocije koje su joj se ukazale na licu.

Bol. Sumnja. Ljutnja. Ljubav. Stepnja. Opet ljubav..

"Ja sam.."

"Sine..", pruzila je mrsavu ruku prema meni pozivajuci me.

Polahko sam presao prostoiju i dosao do nje. Drhtavom sam rukom uhvatio njezinu. Njezine oci su trepcuci uhvatile moj pogled.

"Mislila sam da te nikada vise necu vidjeti.."

"Tu sam..", rekao sam tiho. Vicky mi je suosjecano stisnula ruku. Pogledao sam u nju. "Ovo je.. moja djevojka. Vicky."

Trisha je pogledala u nju i blago se nasmijesila. "Predivna je."

"Da." Klimnuo sam glavom. "Napokon nesto u cemu se slazemo."

Iskra boli zasijala je u njezinim ocima. "Hvala ti sto si dosao."

"Ja", zapoceo sam drhtavim glasom. "Zelim da znam sve", rekao sam odlucno. "Od pocetka do kraja. Zasto si nas ostavila? Zbog cega si se vratila? Bas sve.."

"U redu", klimnula je glavom pridizuci se iz kreveta. "Sve cu ti ispricati. Samo me saslusaj, u redu?"

Klimnuo sam glavom.



Vicky P.O.V



Vec sat vremena hodam ispred bolnicke sobe cekajuci da se Zayn pojavi. Pitam se o cemu sada razgovaraju.. Jer uprkos svemu ona mu je mama. I uprkos svemu sto mu je uradila u zivotu, i on a i ona zasluzuju priliku za razgovor. Najednom zacula sam skripu vrata, a onda je izaso Zayn.

Odmah sam uhvatila njegov pogled i potrcala prema njemu. Oci su mu bile natecene, a obrazi podbuhli. Plakao je? Prstima sam mu pomilovala obraz. "Duso?"

Pogledao je u mene. "Idemo kuci.."

"U redu", klimnula sam glavom, te smo u tisini krenuli.



Cim smo usli u stan, Zayn i ja smo otisli do kupatila. Nadvio se je nad umivaonik i vodom nekoliko puta umivao lice.

"Jesi li dobro?", sapnula sam.

"Aha", klimnuo je glavom izlazeci iz kupatila i odlazeci u sobu.

Cim sam usla za njim zatekla sam ga kako lezi na krevetu i gleda u plafon.

"Zaljubila je se", najednom je progovorio. "To joj je odgovor na sve. Prestala je da voli moga oca i zaljubila se u drugog. On je prije mjesec dana poginuo, a sada izgleda da i ona vene za njim.."

Ti si moja! »h.s »z.mWhere stories live. Discover now