Ovako .. pa ovo nije novi nastavak You are mine, nego neko 'moje' vidjenje svega ovoga sto se desava ovih nekoliko dana.
Naime, jucer kada sam usla na net imala sam sta i vidjeti. Vijest koja mi je definitivno popravila dan.
Zayn zvanicno zapocinje svoju solo karijeru!
Ono sto sam prizeljkivala od prvog dana kada sam cula njegov andjeoski glas se ostvarilo. Naravno nemojte me pogresno shvatiti, nikada nisam zeljela da se bend raspadne. I ja sam veliki Directioner, iako ne znam svaku pojedinost iz njihovih zivota, kao vi neki, zavoljela sam te decke. Znala sam svaku njihovu pjesmu napamet od prvog pa do ovog sada albuma. Ali uvijek je tu u mom srcu najvise mjesta zauzimao onaj stidni i povuceni decko. Moj Zayn.
Kada samo zamislim citav album sa onim njegovim andjeoskim glasom i famoznim high notama, pa to jednostavno ne moze biti mala stvar. Od prvog momenta kada sam zacula pjesmu What makes you beautiful, zaljubila sam se u njegov glas. On je iskreno moram reci i jedan od zasluznijih sto sam nastavila slusati One Direction, a sada kada ide u solo vode, nemam sta reci nego da sam iskreno, neizmjerno sretna.Ne smatram ni u kom slucaju, kao vecina cura koje ga hejtuju, da nas je izdao. Ne, nije. Uzeo je pauzu od cetiri mjeseca, koja smatram da je bila sasvim dovoljna, i odlucio da zeli zapoceti nesto novo. Nesto sto je za njega #realmusic. Pa samo kada pogledate njegov osmijeh koji mu sada stoji na licu, a koje do skora nikako nisam vidjela i ono vragolasto ' can i shut the door', .. mislim da to vrijedi svake one suze koju sam zbog njega prolila 25.3 ; On je toga vrijedan!
Takodjer, sam ostala paf kada sam vidjela novu pjesmu Drag me Down, koja je moram reci odlicna. Ali opet uprkos svemu u njoj mi nesto fali. Opet najgore mi je od svega, sto opet niko od silnih vas ne pominje jeste to kada je ta pjesma objavljena. Uprkos najavama da ce tek biti u septembru, oni to objave sada. Zasto?
Pa naravno. Da bi skrenuli paznju sa Zayna, zato jer su i svjesni da kada on objavi svoju prvu solo pjesmu, da im je tu kraj. Opet kazem i dalje sam Directioner, podrzavam ostale decke kao i do sada, ali Zayna cu podrzavati troduplo vise. Jer njemu je to sada potrebnije nego njima.
Kakva su vasa misljenja o svemu ovome? Sta vi mislite o novoj pjesmi DmD, i o Zaynovoj solo karijeri?? I nadam se da se nitko nece naci uvrijedjen ovim sto sam napisala, to je jednostavno neko moje misljenje i vidjenje svega ovoga..
Novi nastavak You are mine, stize sutra ili prekosutra :*
Love yaaaa xx
ESTÁS LEYENDO
Ti si moja! »h.s »z.m
FanficJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved