Prvo sto moram da napisem, jeste da mi je cast da kazem da sam zvanicno od prvog dana, clan fandoma #ZQUAD xx
Vicky P.O.V
Moj Boze, kako se samo dobro ljubio. Osjetila sam kako njegova rebra I ravan trbuh klizu uz moja. Iako nakon naseg ne bas tako slavnog pokusaja prvog poljupca, to jeste dijela kada sam ja cekala da me on poljubi a on to nije uradio, znala sam da cemo se opet poljubiti. Znala sam da to ne bismo ni smjeli, jer on nije ono sto ja zelim, ali nisam se mogla oduprijeti. Zeljela sam ga. Stavio mi je ruku na vrat I priblizio me blize sebi. Jednom rukom je mrsio moju kosu, dok je drugu cvrsto drzao na mojim ledjima ne dajuci mi mogucnost da se odmaknem od njega.
Zudjela sam za njegovim dodirom, ali u isto vrijeme sam se uzasno bojala.Uvijek sam kao I svaka djevojka, sanjarila o svojem vjencanju. O mom buducem muzu sa kojim cu imati nesto savrseno, nesto prekrasno. Beznadno sam se izgubila u mislima o ljubavi. Nesto sto sam mogla donedavno vidjeti samo sa Nateom, a sada se u nekom WC ljubakam sa Zaynom. Sa deckom, zbog kojeg sam u zadnjih sedam dana vise bila iznervirana, nego zbog Natea sa kojim sam bila godinu dana. A to ne sluti na nista dobro, ali zaboga, bilo je tako dobro .. Ispipavao joj je usta neopsivo njeznim dodirima. Ljubio ju je slatko I njezno. A spoj njihovih tijela, bio je dovoljan da u njoj pokrene bolnu zudnju.
Kada sam odmaknula svoje usne od njegovih, on je to shvatio kao razlog da sada predje na moj vrat. Usnama je poceo da prelazi duz mojeg vrata, ostavljajuci sitne poljupce. Zatim je prislonio obraz uz moj. Zelja koju smo oboje osjecali grijala je zrak medju nama. Ne, moram ovo prekinuti. Kada smo se odmaknuli jedno od drugog, jos uvijek sam osjecala zudnju od naseg poljupca, a cinilo se da je ovaj put I on osjeca. Sta ako mozda .. ?
"Sta je ovo bilo?", upitala sam ga, dok je on ocima prelazio po mome licu.
"Poljubac."
"Samo to? Poljubac."
"Pa da. Znas danas je to najnormalnija stvar, ako nisi znala." I tako sva euforija oko naseg poljubca je splasnula. Zasto sam mu uopste dozvolila da me dodirne? Sta je sa mnom?
"Da. Sada znam."
"Cekaj .. jesi li ti nesto pomislila ..?", upitao je razgoracenih ociju.
"Ne.", slagala sam. "Samo nisam zamisljala da ce biti ovako lose."
"Ha? Hoces da kazes da se lose ljubim?"
"Vidi .. sada sam se sjetila da ipak moram hitno kuci .. pa cujemo se.", rekla sam uzimajuci moju torbu sa poda I krecuci prema vratim.
"Znas .. stvarno sada imam osjecaj da se lose ljubim."
"Pa osjecaj te ovaj put ne vara.", odgovorila sam mu zatvarajuci vrata za sobom. Nakon sto su se vrata zatvorila, stajala sam ondje neko vrijeme psujuci sama sebi u bradu.Ali ne, nije mi se svidjelo. Stvarno nije. Lose se ljubi, i ne bih to stvarno vise zeljela da ponovim.
Boze, lazem sama sebe. Itekako bih to voljela.
Charlotte P.O.V
"Ja sam ga ubio."
Recenica mi je I dalje odzvanjala u glavi, dok smo oboje nepomicno stajali gledajuci se u oci. To ne moze biti istina, zar ne? Mora da se sali. Samo .. zasto to ne kaze? Zasto ne kaze da je ovo prokleta sala? Zasto samo jebeno suti !??
"Harry", nastojala je govoriti njeznim I mirnim tonom. "Sto si rekao?"
Naglo je pao na pod, rukama obgrlivsi glavu te rukama cupajuci svoju kosu. Podignuo je divlji, ludjacki pogled prema njoj dok se njihao I dalje cupao svoju kosu.
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved