Charlotte P.O.V
Kada sam otvorila oci, jedino sto sam vidjela I znala bilo je to da sam se nalazila u bolnickom krevetu. Pored mene na krevetu je lezao Alex, koji je bio u dubokom snu. Malo sam se pomeskoljila u krevetu, a tada sam vidjela da se vrata sobe otvaraju I da u nju ulazi covjek kojem sam spasila zivot.
" Probudila si se .. ", rekao mi je nasmijeseno priblizavajuci se krevetu
" Ja sam Simon Cowell, drago mi je "
"Charlotte, takodjer. Ovaj .. pa vi ste dobro?"
" Da. Ali da tebe nije bilo, vjerovatno ne bi bilo tako. " , rekao je tiho, gledajuci u Alexa, " tvoj decko je citavu noc bdio uz tebe, najbolje bi bilo da ga sada ne budimo, neka se malo naspava. Uredu?"
" Da ovaaaj .. pa to bi svako uradio da je bio na mom mjestu, sigurna sam u to."
" Ne vjeruj mi, ne bi. Znas .. razgovarao sam sa tvojim deckom, I saznao da trazis posao. Pa sam pomislio, da mozda ne bi bilo bolje prilike da ti se oduzim za to sto si mi spasila zivot .. "
" O cemu pricate", upitala sam ga tiho, nastojeci da ne probudim Alexa.
"Pa zelis li mozda, da pocnes da radis kao moj asistent. Naravno kada se oporavis u potpunosti?", upitao me je nasmijesno.
Sedmicu dana kasnije ..
Harry P.O.V
Dok smo sjedili na kaucu, cekajuci neku zensku, za koju nam je Simon rekao da se zove Charlotte, svi smo bili veoma nervozni.
"Sta ako bude cangrizava kao I ona prosla?", natmureno je upitao Zayn
"Ako bude cangrizava, onda ce se sigurno najbolje uklopiti sa Louisom", rekao je Niall, dok je ulazio u sobu smijuljeci se, na sto smo se svi glasno nasmijali, sem Louisa. Ovo je peta Simonova asistentica koju on dovodi u ovu godinu dana. A za ovu je posebno bio siguran, da ce uspjeti da se uklopi I izdrzi sa nama momcima.
"Zao mi je duso, ali ipak ti u tome prednjacis od mene. Tesko mi je reci ali uvijek si u gluposti I tracevima bio bolji od mene", ozbiljno mu je odgovorio Louis. Mada je I njemu sve bilo smijesno kao I nama ostalima. Od kad smo se upoznali, uvijek smo se svi salili I na tudji ali I na svoj racun. Ali ono sto je bilo sigurno, bilo je to da se niko stvarno nece naci uvrijedjen. Jer, logicno to je sve bilo iz sale I zajebancije .
"Sta ti mislis Harry, kakva je?", upitao me je Louis, dok je sada nesto gledao na laptopu.
"Mah. Sta ja znam .. Mora da je neka starica. Jer kome bi to jos naumpalo molim te, da se baci pred auto, da bi zastitio nekoga koga vidi prvi put u zivotu. Da zapamtite sta sam rekao, ili starica ili neka rugoba, kojoj zivot nista ne vrijedi. Nema druge opcije. " , rekao sam I dalje poprilicno zbunjen I zatecen onim sto nam je Simon ispricao. Jedino sto nam je ispricao o tom svom "Andjelu cuvaru", kako ju je on nazivao, bilo je to da se zove Charlotte, te da ce ona od danas biti njegova nova asistentica, u njegovoj saradnji sa nama. Zatim nas je zamolio da nigdje veceras ne izlazimo I da ostanemo kuci, jer ce ona doci da se upozna sa nama I da joj mi odmah objasnimo sta bi zeljeli od naseg buduces spota. Jeste, da mi je odmah bilo mrsko zbog toga, jer pa heej.. . Zbog neke glupe zenske ja moram ostajati kuci u subotu navecer, umjesto da idem vani kao I svi normalni ljudi .. al hajde. Pristao sam na to kao I ostali momci .
Kada mi je zavibrirao mobitel, pogledao sam u zaslon I vidi Gemmino ime, moja sestra. Uzdahnuo sam I javio se
"Da"
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved