Ja ovu pricu pisem zbog vas, ali ako ja ne znam vase misljenje o njoj mislim da nemam razloga ni da nastavim sa njenim pisanjem. Tako da od ovog nastavka pocinju uslovi :) I nadam se da se zbog toga nitko nece ljutiti .. ali jednostavno tako mora biti.
Sljedeci nastavak tek nakon najmanje 70 pregleda na ovom dijelu, 15 votea, te 6 komentara.
Nadam se da ce vam se svidjeti ovaj nastavak... :*
Charlotte P.O.VNakon naseg razgovora pored bazena, Harry I ja vise nismo razgovarali. Dobro, jesmo. Ali ipak je to bilo samo onoliko koliko je bilo potrebno. Oboje smo pokusavali na svaki moguci nacin da se drzimo dalje jedno od drugoga. I izgleda da nam je do sada to koliko toliko I uspijevalo.
Kada bi mi nesto zatrebalo od njega da uradi u vezi snimanja spota, obicno bi kao 'slucajno', za takvo nesto zamolila da uradi neko drugi umjesto mene .. On je to shvatio, vidjela sam mu to po pogledu, znao je sta radim, ali ovaj se put nije cinio uvrijedjen zbog toga.
I ja sam shvatila njegove postupke. Nije me vise zapitkivao za sve sa cim ja I imam a I nemam veze. Nije mi vise uspucivao one skrivene poglede. Jednostavno drzali smo se dalje jedno od drugog. Tako smo oboje bili sigurniji. Moram cak priznati da mi je se vjerovatno zbog toga I odnos sa Alexom popravio u ovoj sedmici. Iako zbog nasih poslova nemamo puno vremena jedno za drugo, vrijeme koje nam preostane provodimo zajedno, gledajuci filmove, pricajuci, setnjama .. I lijepo nam je.
Razlog zbog cega mi je kraj ove sedmice bio tako primamljiv imao je jos jedan najdivniji moguci razlog. Vicky. Da, danas popodne ona bi trebala da stigne, I ne mogu ni opisati koliko samo jedva cekam da je vidim. Kada sam joj neku vecer prvi put rekla da sam ja ustvari asistent Simona Cowella, te da radim sa bendom One Direction bila je odusevljena. Priznala mi je da joj je uvijek zelja bila da ih upozna, te kako je ona veliki 'Directioner'. Kada sam je pitala koji joj se od deckiju najvise svidja, moram priznati da me je tada uhvatila mala frka .. sta ako kaze Harry? Ako sam bila onoliko ljubomorna na Kelly, kako bi tek bila ljubomorna na moju najbolju prijateljicu . Oh, Charlotte.
"Liaaaam, Charlotte. Naravno da je Liam najsladji I najljepsi. Znas da sam oduvijek voljela takve tipove", rekla mi je odusevljeno.
Uh. Dobro je.
"Pa eto imat ces onda priliku da ga upoznaas."
"I znaci ti bi sada nekada trebala krenuti I onda stizes veceras?", upitala sam je.
"Da. Hoces li me ti sacekati kuci, dobila si kljuceve zar ne?", upitala me je.
Prije nekoliko dana susrela sam se sa porodicom u kojoj ce Vicky zivjeti, I oni su mi odmah dali kljuceve od njene kuce, zato jer oni imaju neko neocekivano putovanje. Tako da bih je ja trebala docekati tu vecer.
"Da, naravno."
"Hajde onda dusi sada idem. Pa vidimo se onda veceras.", zucula sam je kako mi govori.
"Hajde, Sretno ti. I jedva cekam veceras."
I onda mi je sinulo. Zasto ja veceras ne bih napravila malu zurku u znaku Vickynog doceka. Da. Da veceras je zurka.
Podigla sam pogled I susrela se sa Niallovim pogledom.
"Da li bi mi pomogao u necemu za veceras?", upitala sam ga.
"O cemu se radi?", upitao me je.
"Pa pravim zabavu doceka moje prijateljice".
Oci su mu odmah zaiskrile a lice ukrasio veliki osmijeh.
"Nisi morala ni pitati."
.......
"Onda sve smo sredili. Pice, hrana, imamo I smjestaj. Samo jos koga ce mo zvati", rekao je Niall zamisljeno.
STAI LEGGENDO
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved