Cijelo tijelo mi se treslo. Ovaj put nisam znala da li je to zbog strah ili uzbudjenja.
Straha zbog toga jr nisam znala sta bi Harry mogao reci.. Da li ce se ljutiti na mene, da li ce me nakon ovoga ostaviti ili, da li ce pak zbog ovoga biti sretan?
Uzbudjenja zbog toga sto sam..
Zacula sam skljocaj ulaznih vrata. Cijelo tijelo mi se ukocilo. Pustila sam vodu na umivaoniku i umila se oko vrata i po licu. Napila sam se vode, te nekoliko puta grgutala. Ispljunula sam je, te se obrisala rucnikom. Pogledala sam se jos jednom u ogledalo. Iako sam upravo povracala, lice mi je bilo neobicno rumeno, a oci.. kao da su sijale.
Zacula sam korake kroz hodnik. Izasla sam iz kupatila i nasla se ispored visokog, kovrdjavog muskarca. Mog muskarca.
Kada su nam se pogledi susreli osmijeh je zario njegovo lice. "Hej."
"Hej, ljubavi", rekla sam spustajuci usne na njegove.
"Divno mirises", promrmljao je u moje usne.
Namijesila sam se i spuistila glavu. "Hej", stavio je prste pod moju bradu, tjerajuci me da ga pogledam u oci. "Sto je bilo?", upitao je zabrinuto.
"Ovaj.. " zamuckivala sam. "Moramo razgovarati, Harry."
Njegovo se lice ukocilo. "Je li nesto ozbiljno? Nemoj me plasiti, Charlotte."
"Ovaj.. pa meni i nije. Ali tebi.."
Povukao me je za ruku prema dnevnoj sobi. Pokazao mi je da sjednem na fotelju. Kada sam to uradila, sjeo je na stol nasuprot mene. "Reci mi sad. Sta je bilo?"
"Ja.. povracala sam sada", rekla sam tiho.
Oci su mu se rasirile. "Ne osjecas se dobro?" Stavio mi je ruku na celo. "Zelis li da zovem doktora?"
"Ne", smijeseci se, odmahnula sam glavom. "Dobro sam, mislim.. nisam. Harry, ja .. povracam. Vec nekoliko dana."
Harryevo se celo namrstilo. "Vec nekoliko dana si bolesna, a nisi mi rekla?"
"Harry, zaboga", uzdahnula sam. "Menstruacija mi kasni vec dva mjeseca."
Njegove se oci razgoracise, a usne napravise slovo o. Usne su mu pocele drhtati, a cijelo tijelo mu se napelo. Progutao je knedlu koja mu je stajala u grlu, te ustao sa stola. Nervozno, poceo je da koraca sobom tamo-vamo.
"Harry", tiho sam rekla.
Nista nije odgovarao.
"Harry", zazvala sam. Ponovo nista.
"O Boze!", uzdahnula sam, a suze su mi navirale na lice. "Znala sam da ce ovako biti. Nisam ti trebala reci, ja..slucajno sam, kunem ti se. Zaboravila sam uzeti samo jednom pilulu, nisam ni pomisljala da cu od toga zatrudniti. Ali znas da te necu tjerati da budes otac. Izaci cu iz tvog zi.."
Njegove oci sijevnuse prema mojima. U sekundi njegovo se tijelo nadje nadvijeno nad moje. Njegove se ruke spustise na moja ramena. "Usuti!"
"Harry?"
"Znas li koliko si me samo ovim sto si rekla usrecila?"
Srce mi je brze zakucalo. "Ali, jednom si nakon vjencanja spomenuo da bi ti za dijete ipak bilo prerano. Jos smo mladi i.."
"Da, rekao sam to. Ali tada nisam ni pomisljao na to kako cu se se osjecati kada mi to kazes. Da cekas moje dijete, Charlotte. Moje jebeno dijete!" povikao je, a osmijeh mu je blistao na licu. "Istina, brinem se. Jebeno mi sada trni svaki dijelic tijela, ali napokon, sve u mom zivotu lijeze na svoje mjesto. Prvo ti, sada nase.. dijete. Rodit ces mi dijete, Charlotte." Spustio je svoje usne na moje. Moje ruke se prebacise oko njegova vrata, i prstima sam njezno presla kroz njegovu kovrdjavu kosu. On me rukama obuhvati cvrsce oko struka i jos vise priblizi sebi. Njegova usta bila su vrela, a nasi jezici su se posesivno preplitali.
Osjetila sam kako mi se dah i pulsiranje u dnu stomaka povecava, te sam ga jos jace privila uza se.
On me uze u svoje narucje. Nakon nekoliko trenutaka, ne odvajajuci nase usne, nasli smo se u nasoj spavacoj sobi. Harry me spusti na pod, u isto vrijeme prelazeci preko bretela moje crne majice skidajuci je sa mene. Nakon nekoliko njegovih pokreta, stajala sam u potpunosti gola pred njima.
Prstom mi je sklonio jedan pramen kose sa lica.
Ledene prste je stavio na moja ramena, i odgurivao me od sebe. Odjednom, nasla sam se kako padam na nas krevet.
Harry je pozudnim i gladnim pogledom prelazio mojim tijelom. Na kraju njegove oci zaustavise se na mojim. "Sada ti", sapnula sam.
Harry povuce svoju usku crnu majicu sa sebe i ostavi mi pogled na svoje izvajane trbusne misice.
Otkopca slic svojih farmerki i skide ih sa sebe. Ostade samo u svojim crnim boksericama koje su bile bolno zategnute. Izgleda da mu nije lahko, kao ni meni.
Njegovo tijelo se nadvi nad moje. Koljena stavi izmedju mojih bedara, a jezikom dohvati moje ukrucene bradavice. Moje cijelo tijelo kao da eksplodira, te sam se u bolnoj zudnji jos vise izvila prema njemu.
Njegov ukruceni ud, sada je dodirivao liniju mojih butina. Jos malo i bit ce bas na mjestu na kojem tako bolno I bestidno zelim da bude.
Njegov jezik sada je prelazio mojom kljucnom kosti, mojim grudima, te se zaustavi na mojim ustima. Dok su se nasi jezici preplitali, Harry je rukom prelazi po svim dijelovim moga tijela, najvise paznje posvecujuci mom natopljenom sredistu.
"Gospodjo Styles", rekao je napokon ulazeci u mene. Nije se zurio prodiruci u mene. Nekoliko puta zgrceneo bi sklapao oci, a zatim bi ih opet otvorio zudno pronalazeci moje.
Oci su mu ovaj put bile ispunjen nekim mirom. Mirom i ljubavi.
Tiho sam zajecala, kada se Harry jos jace zario u mene. Izvila sam kukove prema njemu, omogucavajuci mu laksi ulaz. "Tako te volim, Harry", dahnula sam.
Njegov se napeti ud jos jace poceo zarivati u mene. Glasni jecaji izlazili su iz naseg grla, a nasa tijela su bila kao u nekom transu. Osjetila sam kako mi se kapljice znoja spustaju niz celo. "Boze, Harry", dahtala sam.
Ritam tijela sada mu se ubrzavao, ulazeci sve dublje u mene. Suze su mi izbijale na oci, ali ovaj put bile su to one suze uzitka. Ni trunke boli. Zarila sam mu nokte u ledja i glasnim jecajem pokazala koliko uzivam u ovome.
"Jebeno si lijepa, Charlotte", zajecao je. "Svrsi sada", povikao je glasno.
Opustila sam kukove I osjetila kako se nasa vrela tekucina u isto vrijeme spusta niz moje tijelo. Njegovi pokreti su se usporili, ali i dalje nije izlazio iz mene. Tijelom se je naslonio na mene, glasno disuci.
"Nadam se da ce liciti na tebe", rekla sam tiho.
Pridigao se sa mene i radoznalo me pogledao. "Na sta mislis?"
"Na bebu", stidljivo sam se nasmijesila. "Nadam se da ce imati kosu i oci kao tvoje."
Harry se siroko nasmijesio. Cvrsto prisloni usne uz moje. "Ako zeli biti imalo lijepo, neka moli Boga da lici na svoju lijepu majku."
Glasno sam se nasmijala I zagledala mu se u oci."Moras li da budes toliko prokleto savrsen, Harry Styles?"
"Sve za tebe, gospodjo Styles."
Osjetila sam kako mi obrazi crvene. Pridigla sam se I spustila mu topli poljubac na obraz. "Volim te", sapnula sam.
Njegove se oci sklopise, a kada ih otvori bile su mracnije nego ikada. "Stvarno, u obraz?"
Vragolasto sam se nasmijesila. "Sta tome fali?"
"Previse te jebeno volim, da bi se zadovoljavao samo obrazom, malena", rekao je prislanjuci svoje vrele usne uz moje.
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved